Ich bruche es nois Bremspedal!??

  • Ich ha vo churzem en "noie" Töff (aprilia RS 50) kauft und mis Problem isch jetzt, das bim Bremspedal (aso nöd bim Bremsgriff) irgendwie de ganz gumminöppel teil fehlt, d.h. mis Bremspedal het nur e Flächi vonere Schrube woni chan durcke, und die isch so chli, dasmer si fast nöd verwütscht! :wand:


    Mini Frag wer jetzt wo mer die echt chaufe, bzw. bstelle chan?
    Will wenni das wieder am Mech bring, zockt er mir wider 40.- fürd Arbet ab! :böse:

    Ich bi kein blaue Fleck uf deStrass! :face_with_tongue::smiling_face_with_horns:


    "Die grosse Frage die ich trotz meines 30-jährigen Studiums der weiblichen Seele nicht zu beantworten vermag, lautet: Was will eine Frau eigentlich?"


    Sigmund Freud

  • http://www.geiwiz.de/ bstelle, chunt meistens 100 mal biuiger...oder bi ebay luege!

    Zwei Dinge sind unendlich: Das Universum und die menschliche Dummheit. Nur bei dem Universum bin ich mir noch nicht so ganz sicher. (Albert Einstein)

  • han mal glueget, en Zylinder für DT/TDR chunt i de Schwiez vom Mech kauft fascht na billiger. Aber so chliteil sind sicher billiger.

  • D Brems isch 12 Euro, chasch ja bim Mech frage aber i gloube chum dass es biuiger isch :face_with_tongue:

    Zwei Dinge sind unendlich: Das Universum und die menschliche Dummheit. Nur bei dem Universum bin ich mir noch nicht so ganz sicher. (Albert Einstein)

  • Merci vill mal für oiri Hilf! cooli Adresse mit billige Ersatzteil! Ich besorg mer grad es nois bremspedal!


    THX :top:

    Ich bi kein blaue Fleck uf deStrass! :face_with_tongue::smiling_face_with_horns:


    "Die grosse Frage die ich trotz meines 30-jährigen Studiums der weiblichen Seele nicht zu beantworten vermag, lautet: Was will eine Frau eigentlich?"


    Sigmund Freud