Sportausuff (ESD) auf A 25KW

  • Abgaswärt het au nüt demit ztue, bir RR isch der Kat vor em ESD, änderet auso au nüt.


    DB chunnt ufd Maschine a, isch ja bi jedere Maschine uf der Motorplakette agä wieviel Seriemässig isch und denn hesch no en gwüssi Marge.


    Lut Dateblatt het mini Org. 94DB und mit Laser mit ibautem DB Eater (auso so wie es CH Zulassig hät) 96DB


    EDIT: Problem sollte sich erledigt haben, hab gerade ein Mail bekommen vom Geschäft wo ich ihn bestellt habe.
    Die Zulassungspapiere werden vom Importeur extra ausgestellt für jeden Pot.

    Take a walk on da house side!

    2 Mal editiert, zuletzt von MikeRR ()

  • din mech verzellt doch en riese scheissdreck



    wer isch din mech?????




    gange mal binem verbii und zeigem s biblatt vo mim shark uspuff mit itreitem typeschiinummere vo genau mim töff mit 25KW.



    also nix vowege drosslet und andere topf unmöglich. mer mues nume s richtige papiereli dezue hah. und einiges lüüter isch er au :face_with_tongue:

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • @Stephan: Ich hab ja im Prinzip bestätigt was Don gesagt hat, ich schicke dem Importeur ne kopie vom FZA und das Beiblatt wird erstellt, ganz einfach.


    Die restlichen punkte wegen DB und Abgas hab ich ja schon geklärt einen Post weiter oben.

    Take a walk on da house side!

    Einmal editiert, zuletzt von MikeRR ()

  • Jo wie sehts denn mit nit ganz legage (:D) Uspüff us? Was muesi erwarte bzw. reagiere wenni mit so eim vo de Rennleitig aghalte wird? :confused_face:

  • Zitat

    Original von FlatlinerX
    Jo wie sehts denn mit nit ganz legage (:D) Uspüff us? Was muesi erwarte bzw. reagiere wenni mit so eim vo de Rennleitig aghalte wird? :confused_face:


    En heftige Buess , eventuell Führerschii entzug und Vorführe :smiling_face:


    De Buess setzt sich zämä :


    -Führen eines Fahrzeuges ohne Strassenzulassung
    -Anbringen eines nicht Typengeprüften Teil's.
    -Verzeigung
    -Schreib & Mahngebür ( Gueti husrath übernimmt die )

  • Führerschi entzug würd ich usschliesse. Dafür abr eventuell en Azeig (villicht au en Verzeigig) und uff jede Fall e Buess. Denn muesch sichr denn de Original Topf druffbaue und das denn vorfiere bzw bi MFK miesstesch das denn go zeige.


    ABr ich mein me brucht doch kei illegale Topf odr? Kasch doch eifach DB Killer use ne und denn hesch au Rennsound odr gsen ich das falsch?

    Jage nicht, was du nicht töten kannst

  • Lol, der Sinn vo mim Thread isch gsi en legali lösig zfinde! :face_with_tongue:


    Ja wenn du de DB Eater ussenimmsch isch Soundmässig fast zgliche, allerdings isch en richtigi Racingalag ab Krümmer und nit numme ESD und git deshalb chli meh Power.


    Wennd de DB Eater aber ussenimsch würd i ne IMMER mitschleife damit ne evtl. vor Ort chasch ibaue, süsch laufsch no meh gfahr das sie dir din Töff kassiere für es paar Täg zum Gerüschmässige mache.

    Take a walk on da house side!

  • Zitat

    Original von Ciko
    Führerschi entzug würd ich usschliesse. Dafür abr eventuell en Azeig (villicht au en Verzeigig) und uff jede Fall e Buess.


    E Verzeigig gits 100% ! Em Kolleg hend's de Lappe für 3 Mönät abgno will er a de RS50 mit enem Leo Vince mocke gfahre isch und id kontrolle cho isch...

  • Da händers was alles mues stimme. Ich verstahn zwar d helfti nöd aber so wie ich das verstande han, muschen no vorfüere usw.. chume au nöd ganz drus aber eis isch sicher: es schnurrt nöd jedä öpis anders à la bosco, mikerr, cedi, ich, usw...