Wiedermal ein Raser

  • Aso aso... Saisonaafang amene Suntig um die Ziit musch di nöd wundere :engel::engel:. aber 160.- gaht ja no.

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • Abgseh devo das ech of sowas ned stolz wär onds ned ombedengt wör online stelle...


    Ech ha det au scho eini verwötscht wenn au einiges belliger...aber i desi Fahrtrechtig..ond nei das esch kei fixe..
    Det hets gar nieneh e fixe grad om de Zoll ome..höchstens de wär neu..

    Einmal editiert, zuletzt von DeepZone ()

  • läck als wäri stolz druf regsch mi grad uf han euch chli wele zum lache bringe das isch alles... :face_with_rolling_eyes:


    wenns aber kei fixe isch und diä nachgfahre wäre muesstets aber me abziä! und laser chas nid si bi dä zieäts nur 3km/h ab

  • tuet mer schono sorry...wösst halt ned was anere buess set lostig si... osser natürli för Polizei :winking_face:

  • scheisse... chunnt mer gad in sinn dasi au na irgendwo sone rechnig han vo 40.-


    has bis jetzt verdrängt :ugly5:

    Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

  • jäjo esch doch scho n scheiss ... mer esch eifach vell z schnell mol neumet chli schnell onderwägs :hmpf: ! ich han no ke buess becho i dere saison :face_with_tongue: *stolzdraufsein*! weni denn eine becho han werdis euch au mälde ond @ deepy ned weli stolz druf wär sondern zom zeige dasmer eifach wörkli chli muess ufpasse womer gas get ond wo ned ;)!

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

  • Aber dami derte hets kei Blitzchaschte!!!



    wenn diä mit laser händ denn söttets nur 3 abziä


    und bim nachefahre 15 abziä was isch los söll ich mal frage wo das genau gsi isch?




    lol grad aglüte das isch eine gsi wo diä souhund händ ufgstellt sie nämet aber nid alli use sondern nur diä wo extrem z schnell sind het mit der bull jetzt grad gseit



    er het no gseit er sig letscht wuche ou blitzt worden im 50ger 60 LOL

  • Zitat

    Original von SERVER
    er het no gseit er sig letscht wuche ou blitzt worden im 50ger 60 LOL


    MUAHA, geil... wenigschtens ehrlich :D.


    Also ich bin auscho Blitz worde und gänd mi nöd usegna, bin im 60ger mit öppe 75 gsii (blitzer 50m vor de 80ger Tagle und ich grad sGas ufgmacht :face_with_rolling_eyes:, döte bim Albis une uf de Türlerseesite)

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • Ah was, das isch luschtig gsi Server :grinning_squinting_face::ugly:


    Hehe, nimm s easy, wenn Wetter passt het und du di Spass ka hesch, denn tuet sich das doch usbalanciere :face_with_tongue:


    PS: FCB het verlore verfluecht nomol, jetzt könnet ihr euch über mi luschtig mache :böse::arsch:

    Jage nicht, was du nicht töten kannst