Blinker pflicht?

  • Zitat

    Original von Peak


    Wenn?? das esch mer nöi. Denn dafsch du jo jetzt s chliine schwiizerländli au verlo....



    lool


    Guete Morgää:P

    [SIZE=3]READY
    TO>>
    RACE[/SIZE]

  • Zitat

    Original von Cedi


    seg das mal em pseudo :winking_face:


    Bla bla :grinning_face_with_smiling_eyes: Ich heb au dä Fuess usä und mini Schueh sind wiis also gseht mers :grinning_squinting_face:


    Mal im ernst. Blinker sind für mich uncool drum hanis nüm dra und es auto isch e nie gnueg nöch hinder mir und wän doch dän wie gseiht s Füessli..
    :ugly:

    Bis bald... im Schwarzwald!! :thumbup:

  • i finds eifach numme behindert. weisch jo selber wieviel behinderti autofahrer dasses git und die chegged das halt nid was du do gnau machsch und ufzmol lisch under eim :winking_face:


    versicherig het sicher au freud wennsi merkt dass du gar kei blinker hesch :ugly5: und vo nachtfahrte wämmer gar nid erscht rede. do chasch jo grad russisch roulette spiele und das alles wills uncool isch mit blinker?? :face_with_rolling_eyes:

    Cry mich ein river ! :ugly2:

  • aso i ha sie au weg gnoh. anes monobike passets eifach ned. i hebe aber au de scheiche use und ned s pfötli aso besser gseit links hebi s pfötli use und rächts de fuesss. weli ned so langsam wott abbüge ohni gas :grinning_squinting_face:


    cu charlie

    Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...