Kunstflug inere FA18

  • Köschtlich... so gseets also uus wemer untrainiert ine F/A-18 sitzt...


    Sehr entspannti Gsichtsuusdrück im 2te Video :lol:. Das wärs wemmer mitem Töff um Kurve chönt bises eim alles verziet :smiling_face_with_horns:.


    FA18 Kunstflug Cockpit-Kamera

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • yes ächt hammer jo das send jo abartigi fliehchräft i dere fa18! 8 oder 9 G's oder was?

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

  • Hender die Andere Film au glueged? Isch ja derb!!!!


    Det bide Szene 2 woner 3 Mal Ohnmächtig wird und de Pilot friedlich wiiterschnurrt! Das mönd ja Monster sii die Pilote!! Hehe will wenn de wegnickt ischs denn dümmer!!! :evil2:

    Ich bi kein blaue Fleck uf deStrass! :face_with_tongue::smiling_face_with_horns:


    "Die grosse Frage die ich trotz meines 30-jährigen Studiums der weiblichen Seele nicht zu beantworten vermag, lautet: Was will eine Frau eigentlich?"


    Sigmund Freud

  • Naja Monster sind das nid, die hend trainiert uf sowas, usserdem hend die spezielli Azüg mit Luftdruck am Körper, dermit s'Blut nid ussem Kopf gaht (= Ohmächtig) und die hend Surstoff-Maske usw... :evil2:

  • Dä wird ja immer Ohmächtig :D:D Und mit sim scheiss Chaugummi *ggg*

    Bis bald... im Schwarzwald!! :thumbup:

  • hahaha, de starki Maa gheit aber es paar Mol in Ohnmacht... :grinning_squinting_face:


    Het öpper d Kunstflüg vom Raab gseh? (als Bifahrer bzw. Biflieger)
    Dä het au bits Problem mit de Fliehkräft gha..hehe

  • hehe


    geils Video. Pilote hend au spezielli atemtechnike zum s'blut im chopf bhalte....hetter echt en chaugummit wegem Ohredruck?!


    Surstoffmaske wär sicher auno vo Vorteil........:kotz:

  • ja säb isch chli behindered ohni suurstoffmaske, klar gheit er sofort in ohnmacht :winking_face:


    so ä schwangeri chönnt demfall locker än FA18 flüüge vo wäge atemtechnik :ugly5:

    Cry mich ein river ! :ugly2:

  • Zitat

    Original von FlatlinerX
    hahaha, de starki Maa gheit aber es paar Mol in Ohnmacht... :grinning_squinting_face:


    Het öpper d Kunstflüg vom Raab gseh? (als Bifahrer bzw. Biflieger)
    Dä het au bits Problem mit de Fliehkräft gha..hehe


    ich ben täglich-raab-schauer ;)! scho klar hani das gseh! das esch au rächt geil gsi er esch jo au mol no imne helikopter met gfloge! beidi mol eifach de hammer! es eschem chotzschlächt gsi :grinning_squinting_face: haha! het jo au abkotzet nachär!

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock: