mol weder paar geili stunts!!

  • Jo hani vorher au glueget.. Hät sicher par heftigi Buessä und schürfige etc ghä :winking_face:

    Bis bald... im Schwarzwald!! :thumbup:

  • am afang het sich zwar öbbis falsches driiverirrt aber susch geili sache drunder. hani zwar alles scho gseh aber isch immer wieder gedige :smiling_face:


    die sieche sind eifach riiif füre spital mit ihrne stunts ohni schutzchleidig :ugly:

    Cry mich ein river ! :ugly2:

  • Heheh da musch chrank sii :ugly: und vöörig Geld haa für noii töff und all die lässige Buesse und tüüre Operatione !


    Aber hammer isches gliich! Ich frög mich immer wiemer so was üäbt, ohni gad 5 Töff z'Schrott fahre! :wand:

    Ich bi kein blaue Fleck uf deStrass! :face_with_tongue::smiling_face_with_horns:


    "Die grosse Frage die ich trotz meines 30-jährigen Studiums der weiblichen Seele nicht zu beantworten vermag, lautet: Was will eine Frau eigentlich?"


    Sigmund Freud

  • Zitat

    Original von Dark Spider
    Ich frög mich immer wiemer so was üäbt, ohni gad 5 Töff z'Schrott fahre! :wand:


    Also mit minere Derbi schaffis Wiibli au :winking_face: Aber fürs mänli hani scho d'Z750 vom kolleg gbruucht, d'50zger het zwenig leischtig...

  • vool fettes video höhö netti mädels :grinning_face_with_smiling_eyes: und geili töööööf !!! :face_with_tongue:

    Für Schreibfehler haften die Buchstaben


    Frag' nicht - Du könntest eine Antwort erhalten.


    Computer dienen uns zur Lösung von Problemen
    die wir ohne sie nicht hätten.


    R6 - Der schönste Weg der Fliehkraft in den Arsch zu treten