Gutes Angebot??

  • hi leutz


    bin drauf und dran meine kawa zx-6r ein wenig optik-tuning zu schenken.


    hab nun bei meinem händler ein angebot eingeholt und folgendes erhalten:


    Heckabdeckung CHF 200.--

    Blinkerkit hinten ca. CHF 280.-- (LED-Blinker)
    Blinkerkit vorne ca. CHF 200.-- (LED-Blinker)

    Die Preise variieren je nach Ausführung (-100.-- normale Blinker)

    Arbeit ca. 250.-- für hinten und vorne.


    was haltet ihr davon??


    greetz
    dan

    Geändert:


    Kennzeichenhalter von m-design
    Kellermann micro 1000 hinten
    Kellermann micro 1000 led vorne
    Kleber entfernt
    Xenonlook Abblend/Fern/Standlicht
    Spiegel entfernt
    Racingscheibe
    Spiegellochbohrung-Abdeckungen

  • sali


    machs selber! de sozius höcker choschtet nöd 200.- im katalog de isch glaub öpis um di 170.- oder so.... den d blinker bstellsch (die sind au nie im läbe so tür vonere internet site wos derigs het) und machsch si selber ane.... so schwer wird das nöd si...
    gruess

  • uf dä siite vo kawa (http://www.kawasaki-online.de/catalog) isch dä höcker 109 euro und dä blinker für hinä 189 euro! ich weiss ebe nöd, ob i mi söll det dra wage. wür mi nämli recht asch..., wänns nachher abverheit oder so! han eigentli diä ganz plastik verschalig underem rücksitz welle wägnä und dänn ä neui nummere halterig mit dä blinker! und da ich so öppis selber no niä gmacht han..? :confused_face:

    Geändert:


    Kennzeichenhalter von m-design
    Kellermann micro 1000 hinten
    Kellermann micro 1000 led vorne
    Kleber entfernt
    Xenonlook Abblend/Fern/Standlicht
    Spiegel entfernt
    Racingscheibe
    Spiegellochbohrung-Abdeckungen

  • ebe und 109 * 1.6 (sehr höch grächnete euro kurs) = 174.40Fr.


    ich säg der nume was ich nöd wür mache und zwar ade originale plastik verschalig umeschnipsle!


    nimm nöd die originale kawa-teili die sind verdammt tür und sind genau glich vill wert wie öpis vom louis oder so irgend en abüüter!

  • wo häsch dänn du dini sache bstellt? alles über internet?


    und d'kleber söt i ebe au no wäg machä und han's gester mal mitemene fön probiert, aber diä cheibe hebet brutal!! het öpä 8h bis mal all wäg sind! dete hät glaubs en mech scho grad diä besser lösig parat nöd?

    Geändert:


    Kennzeichenhalter von m-design
    Kellermann micro 1000 hinten
    Kellermann micro 1000 led vorne
    Kleber entfernt
    Xenonlook Abblend/Fern/Standlicht
    Spiegel entfernt
    Racingscheibe
    Spiegellochbohrung-Abdeckungen

  • Nei mit eme Fön söts eigentlich ga, Kollege het das bi sinere ZX-6R au allei gschafft.


    Blinker sind uf jede Fall ztür...


    Lueg doch mal chli uf E-bay, hets hure viel züg für die meiste Töff.

    Take a walk on da house side!

  • diä einte chleber han i wäg becho! dä ufem tank aber nöd! dä isch überlackiert. söll ich dä neu chleber eifach drüber machä oder was meined ihr?


    bin vorig no bim mech gsi!


    gseht so us. er macht mer hinä diä churz nummere halterig here mit dä blinker. vorne natürli das selbe. er hät mir d'priise agä für diä tüürschte. kellermann blinker. git natürli au no ä billerigi variante. für kellermann blinker zahlsch ja pro stuck scho en 120er! muess ich mir also guet überlege!


    d'soziusabdeckig chauf i vermuetli online. chunt mi würkli billiger!


    greetz

    Geändert:


    Kennzeichenhalter von m-design
    Kellermann micro 1000 hinten
    Kellermann micro 1000 led vorne
    Kleber entfernt
    Xenonlook Abblend/Fern/Standlicht
    Spiegel entfernt
    Racingscheibe
    Spiegellochbohrung-Abdeckungen

  • DaN mach blinker und das zügs sälber.. Erstens chasch nacher stolz druf si ( Soferns verhebet :grinning_squinting_face: ) Und zweitens chuntsdi einiges billiger! Wie dä Mike scho gseiht hät. Lueg mal im Ebay etc..

    Bis bald... im Schwarzwald!! :thumbup:



  • Bruchsch kei Kellermann Blinker, sind numme unnötig tür, git so viel schöni Blinker für wenig Geld.
    Ich weiss jetzt grad nit welles Baujahr du fahrsch aber wenns die akutelli isch würd i vore numme die neue orginale Kawa in wiss heretue, isch doch schwachsinn, perfekt passendi Verkleidigsblinker gege Kellerman ztusche.


    Für hintere, lueg mal mini a (Thread "Meine RR"), für die ha ni grad mal 50.- zahlt und isch super verarbeitig.


    Wegem kläbi, meinsch die uf em Tank, welli genau? Die würd i nit furtnäh wenn si mit Klarlack überzoge sind, überklebe chunnt au nit guet.

    Take a walk on da house side!

    Einmal editiert, zuletzt von MikeRR ()

  • ich han s'modell baujahr 04. also das vorem jetzige!


    meine dä kawa-schriftzug! isch voll gschissä gsi! han gmeint seged all glich und han natürli genau bi dem agfange. jetzt han i es igrissnigs "i" am schluss! jetzt weiss i ebe nöd gnau, was i söll machä. ich han au dä kawa-schriftzug bstellt, eifach innere andere farb. wänn i dä schrifzug wür entferne, chämt ja dä ganz lack mit! isch jetzt grad ä gschissni situation!


    no wäg dä blinker. ich glaub ich tue eifach hundsnormali led-blinker here. diä chostet niä so viel und gsehnd au voll easy us! bi dä 04-version sind halt d'blinker recht chlobig! drum muen i beid, also vorne und hine tuusche!


    greetz

    Geändert:


    Kennzeichenhalter von m-design
    Kellermann micro 1000 hinten
    Kellermann micro 1000 led vorne
    Kleber entfernt
    Xenonlook Abblend/Fern/Standlicht
    Spiegel entfernt
    Racingscheibe
    Spiegellochbohrung-Abdeckungen

  • MikeRR
    hahaha, jetzt weiss i was gmeint häsch im andere forum. :grinning_squinting_face:
    so trifft mer sich wieder! hehe


    p.s. ganz en geile töff häsch!!

    Geändert:


    Kennzeichenhalter von m-design
    Kellermann micro 1000 hinten
    Kellermann micro 1000 led vorne
    Kleber entfernt
    Xenonlook Abblend/Fern/Standlicht
    Spiegel entfernt
    Racingscheibe
    Spiegellochbohrung-Abdeckungen

  • Hehe, ah hesch es gmerkt jetze! :grinning_squinting_face:


    Ha gmeint es sig en 05er, demfall würd i eifach es paar "normali" Miniblinker annetue, Kellerman passt no nit emal besonders guet zur Kawa. Ich ha der doch neulich links postet im wog, da sötts jede mänig Uswahl ha.


    Das mit em Klebi isch en mega Mist...


    BTW: Merci für Kompliment

    Take a walk on da house side!

  • hehe, ja, han di zerscht nöd erchennt :)!


    dänke au, dass i das wird machä. freu mi uf all fäll ufs neue heck! gseht uf all fäll schnittiger us nachher ohni diä plastik-nummere halterig!


    doch, bin scho chli am umestöbere gsi!


    mannn, ich chönt mi echt ufhenke! weiss jetzt nöd, was i söll machä. söllen bim mech wägnä la und dä ganz mischt neu lackiere, was mi aber sicher wieder einiges chostet! ä anderi idee han i im moment echt nöd! :wand:

    Geändert:


    Kennzeichenhalter von m-design
    Kellermann micro 1000 hinten
    Kellermann micro 1000 led vorne
    Kleber entfernt
    Xenonlook Abblend/Fern/Standlicht
    Spiegel entfernt
    Racingscheibe
    Spiegellochbohrung-Abdeckungen

  • Chöntisch de Töff au sie lah und derfür ä Cremschnitte gä chaufe.. oder so.