ESD ohni DB-killer

  • ich würd suscht au mal gern än töff mässä wän ich mich da chönt aschlüsä

  • ich hetti aus es mässgrätzli



    und a alli yamaha r6 fahrer


    haaaa haaaaa mini sugi derf halt bi 6750U/min 100dB ha hihi äääätsch :face_with_tongue:

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener


  • hmmm X(:böse: werom döfe die einte sovell ha ond desi sovell das esch jo 1. onlogisch ond 2. onfair :böse::böse::böse: !!! naja met dem muesi mi jo jetzt wohl abfende! machi halt ebe wie scho gseit emmer weni ohni db-eater fahr ghostrider style :P! nr scheld weg ond go cruise ond hoffe dass ke bull chonnt ond wenn doch .. abhaue :P!


    edit: machemer mol es träffe womer eusi töfflis chönne mässe :P! oder vellecht nemmt jo öpper eis met för ad forum ride!

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

    Einmal editiert, zuletzt von -=TS=- ()

  • S'extremste was ich binere Kontrolle scho gseh han, isch das eim efahct die ganz Uspuffalaag abmondiert hend und ihn den so stah la hend bis sin Kolleg die Original bracht het! Denn bisch verarscht! :grinning_squinting_face:

    Ich bi kein blaue Fleck uf deStrass! :face_with_tongue::smiling_face_with_horns:


    "Die grosse Frage die ich trotz meines 30-jährigen Studiums der weiblichen Seele nicht zu beantworten vermag, lautet: Was will eine Frau eigentlich?"


    Sigmund Freud

  • Zitat

    Original von Dark Spider
    S'extremste was ich binere Kontrolle scho gseh han, isch das eim efahct die ganz Uspuffalaag abmondiert hend und ihn den so stah la hend bis sin Kolleg die Original bracht het! Denn bisch verarscht! :grinning_squinting_face:


    :böse:

  • Zitat

    Original von Dark Spider
    S'extremste was ich binere Kontrolle scho gseh han, isch das eim efahct die ganz Uspuffalaag abmondiert hend und ihn den so stah la hend bis sin Kolleg die Original bracht het! Denn bisch verarscht! :grinning_squinting_face:


    muesch halt eifach de eater debi ha .. denn chasch de weder ine mache ond sött eigentlich kes problem sie .. also döffsch emu secher weder fahre .. chonsch halt eifach wägem omefahre ohni eater en rächt buess öber ond ebe evtl. azeig oder so!

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

  • Zitat

    Original von Dark Spider
    S'extremste was ich binere Kontrolle scho gseh han, isch das eim efahct die ganz Uspuffalaag abmondiert hend und ihn den so stah la hend bis sin Kolleg die Original bracht het! Denn bisch verarscht! :grinning_squinting_face:



    1. Hani das au gseh ( Sat.1 oder so ).


    2. Isches e Ducati 998 gsi mit ener NICHT legale Akra alag.


    3. Blubb


  • aight stemmt .. ebe dorom hetter au die ganz alag mösse wächsle

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

  • I fahre immer ohni db killer ume. Han au en scorpion hi up topf dranne.


    Isch scho luut aber sie hend mi nonie usegno. Bi spezielle Töffkontrolle wirsch vermuetli usegno wenn denn auno grad chli gas gisch........



    Ebbe i fahre jetze knapp es Jahr demit ume. De Vorbsitzer öppe 2Jahr und nie Problem kah. Han de Killer au immer debii....sicher isch sicher!


    greet's


  • ha geil0 :D! jo chli glöck muesmer mängisch au ha ;)! chan grad so guet sie dasich grad bem 1. tag dronder chom! aber ebe mueses sälber mol aluege wie's met de lutstärchi esch ond i mein vo 100 töff fahrer wo en andere esd dra händ fahre secher 50 öppe die mol ohni eater ome!

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

  • Aso ebe Glück bruchsch scho au...
    Min Vater hät die neu R1 aso neu jo...die letscht eifach und dä Sound vo därä isch jo scho mitm Original ESD verdammt luuut...si hend en usegnoh und dOriginaltröte under dLupe gnoh voll behindert..und wenns bi so was scho so gnau lueged...


    Anschinend gäbs söttig wo bi dä Origi Tröte dä DB Killer usenähmed... :wand:


    Hends ufjedefall gseit wos id dOrigi Tröte inneglueget hend... :grinning_squinting_face:


    Vollidiote...

    The World is yours...