Lenkerspiegel

  • Hi @ all!


    Ben jo s letzte weekend im wallis gsi ond be de heifahrt hämmer eusi bikes ofe zog verlade bes of kandersteg! onglöcklicherwiis esch de zog losgfahre bevori of minere machine ghockt ben ond rechtig stand gha han (han sie ebe ned met dene rieme abonde well au die andere bikers das ned gmacht händ ond ich dänkt han demfall schöttlets äuä ned so heftig)! of jedefall eschmer denne mini r6 of die rächt siite kippt ond grad met em spiegel ane stange wo am zog dra gsi esch dätscht ==> Spiegel ab! jetzt beni mer am öberlegge öbi grad en lenkerspiegel sell dra mache! also 2 froge hani:


    1. send die erlaubt?


    2. mer brüchti nor de link spiegel oder?


    thx 4 answers


    Grz -=TS=-

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

  • Zitat

    Original von Mercutio
    es git erlaubti. es chunnt uf d'grössi ah (>5 qcm). am beschte fragsch eifach de händler. de set's wüsse
    und ja, du bruchsch nur de lingg


    ah ok merci! jo denn gangi mol zom mader go luege öb de länkerspiegel het ond wie tüür die send ond so :)!

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

  • de mader het...ond zwar au nor no di erlaubti grössi... ond eine esch glaubs om di 50.- aber do be mer nöm secher

  • ja, die dinger sind erlaubt...han au en lenkerspiegel dra. er mues mindestens 8cm durchmässer ha, dän ischer legal... und bruchsch nur de linki.. und gseht erst na besser us find ich:D

  • d'plättli denn nöd vergässe für s'verschaligsloch wo mal din blinker gsi isch.


    ha mir au no überleit die wegzmache...bin aber momentan nochli emotionslos d'symetrie a mim töff z'zerstöre :winking_face:

    Cry mich ein river ! :ugly2:

  • Zitat

    Original von Hypi
    d'plättli denn nöd vergässe für s'verschaligsloch wo mal din blinker gsi isch.


    ha mir au no überleit die wegzmache...bin aber momentan nochli emotionslos d'symetrie a mim töff z'zerstöre :winking_face:



    aha, blinker?!? also ich han deht spiegel gha.... :face_with_rolling_eyes::face_with_tongue:

  • mit em grind bi dä blinker... i mein natürli rückspiegel :face_with_tongue:


    tüpflischisser... zeig mal bilder vo dinere! :face_with_tongue:

    Cry mich ein river ! :ugly2:

  • Zitat

    Original von Hypi
    d'plättli denn nöd vergässe für s'verschaligsloch wo mal din blinker gsi isch.


    ha mir au no überleit die wegzmache...bin aber momentan nochli emotionslos d'symetrie a mim töff z'zerstöre :winking_face:


    jep wäge de blättli esch klar! also han jetzt d röckspiegel mol abgno gseht scho vell geiler us! morn höt werdi mer no en lenkerspiegel hole ... esch schochli ecklig wemmer nor met chopf dreie hendere gseht! ond ned mol denn gseht mer rechtig öppis! ond die huere plättli chani ersch i öppe 3 woche druf tue ... er het bstellt ... es het nor no vo de rote uf lager :wand: ! jäjo!

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

  • Zitat

    Original von Hypi
    d'plättli denn nöd vergässe für s'verschaligsloch wo mal din blinker gsi isch.


    ha mir au no überleit die wegzmache...bin aber momentan nochli emotionslos d'symetrie a mim töff z'zerstöre :winking_face:


    jep wäge de blättli esch klar! also han jetzt d röckspiegel mol abgno gseht scho vell geiler us! morn höt werdi mer no en lenkerspiegel hole ... esch schochli ecklig wemmer nor met chopf dreie hendere gseht! ond ned mol denn gseht mer rechtig öppis! ond die huere plättli chani ersch i öppe 3 woche druf tue ... er het bstellt ... es het nor no vo de rote uf lager :wand: ! jäjo!

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

  • Ciao!!


    Die blöde Lenkerendspiegel immer. Aso es giit zwei Sorte devo: Di legale (<5cm) und di illegale. Went alles legal ha wetsch, chaufsch en Grosse und montierschen am linke Lenkerendi. Eine längt!


    ABER: Ich ha ade Zätti zersch 2 Legali montiert gha. Sind noch zwei Täg wäredem fahre eifach abgheit. Ha denn di Illegale montiert. Gsehne meh mit dene (fibriered weniger) und si sind wesentlich stabiler...

    Das Leben ist hart, es hat noch keiner überlebt...

  • Zitat

    Original von 4ska
    Ciao!!
    ABER: Ich ha ade Zätti zersch 2 Legali montiert gha. Sind noch zwei Täg wäredem fahre eifach abgheit. Ha denn di Illegale montiert. Gsehne meh mit dene (fibriered weniger) und si sind wesentlich stabiler...


    Das wederrom het absolut nüt met em Spiegel sälber ztue sondern met de montage.. es geht verschedeni Länkergwecht.. je nach dem passt vo de einte Sorte de Dorchmässer eifach besser of de Länker..
    Ech ha scho beid bi minere drof gha... Ducati.. = vel Vibratione .. stabilität esch bi beidne die glich.. ond vel meh gseht mer ned im grosse.. de ontersched esch jo au nor sehr chli