Cornu 20.9. LOGISTIK!!!

  • da mer ja im andere thread e riese durrenand hend (minere aasicht nah), bitt ich jetzt mal all wo sich definitiv aagmulde hend, bestätigung hend und mitme transpörterli wend aareise, sich da ine zmelde.


    und zwar lauft da folgender masse:


    es söll sich melde wer intresse hett amne plätzli imne transporter. wichtig währ au na i wellem ruum das mer wohnt, wegme voraabig ii checke :winking_face:


    also:


    maini, zh oberland brucht 1 platz imne transporter

    Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

  • hypi, Stilli AG, 1 Platz



    chan aber gegebenefalls au usefahre. wär eifach froh wenn denn öbber so benzinkannischter und co chönnti go hole cho.

    Cry mich ein river ! :ugly2:

  • damits no chli übersichtlicher wird:


    -maini, zh oberland brucht 1 platz imne transporter
    -server, Dietikon, 1 Platz
    -hypi, Stilli AG, 1 Platz
    -DonBosco, Zumikon ZH, 1Platz

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • ich bin debii mit em Iveco Doppelkabiner (max. 6pers.) und platz für 6 töff sötts au ha mit hänger....


    das heisst: ich han de Transporter und wohne in Oberriede
    (näbet Horge)



    das würd heisse wämers praktisch würd mache.... de maini und de Bösci würded zum Server uf Dietike fahre mit em töff. deht würd ich eu 3 uflade und dän gahts wiiter zum Hypi. ez hettet mer na platz für 1 pers. mit töff....


    so wärs glaubs am beste, oder?

  • nume es chlieses problem...


    wott de thread ja nüd wieder verspame, doch ich wird min töff umbaue, so dass d bulle nümm so froid dranne hend weni ohni liecht spiegel usw. durd stadt fahre :face_with_tongue:


    zudem hani einiges a equipment wo mit müssti..vo montageständer über diversi werchzüg, en benzinkanischter oder en ähnliche behälter hani au sicher no.....


    wird also schwierig das alles mit em töfff uf dietike ztransportiere :wand:

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener



  • Wow, dänn häts ja na än platz für mich..? :grinning_squinting_face:

  • hesch de platz mal gnau usgrechnet? öbd würkli alli töffe so chasch versorge dass es sich nid verchratzed und alli gnueg guet chasch feschtmache?




    ach ja und wennd in horge wohnsch müsstisch nume schnell mit de fähre uf meile über und denn nach zumike aber kei ahnig öbd das chasch mit somene laschtwägeli und wie viel das choschte würd :face_with_rolling_eyes:

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • also 3 töff bringi sicher uf de Iveco sälber. und ganz sicher namal 3 uf de hänger...haltepünkt hani au gueti um das zügs befestige.


    hmm, das mit em montageständer hät na was... was nimmsch dän alles für werchzüg mit?



    wän das so isch nimm ich halt am mäntig mittag frei und chum jede go ufsammle...normalerwis schaff ich bis am halbi 6si...aber wird scho irgendwie gah...:D

  • du meinsch zieschtig mittag?


    mer gönd ja am mittwuch respektive zischtig abig.,..oder wie gseht das us?


    und wennd wotsch chani mitcho und helfe bim uflade, denn chönd mer denn eifach min töff als letschte uflade und denn chum ich mit der mit als hilf.



    also werchzüg chan ich mitnäh:


    drehmomentschlüssel
    ratscheset inkl. diversi schrubeziehr und imbusschlüsseli


    denn montageständer voll verstellbar für vorne und hinde. wird also für r6,r1 und gixxer passe.



    jo das wärs denn so in etwa. also zwei visier für de helm nimi sicher no mit und chli abchläbfolie weni da endli öbbis schlaus finde....


    mues da luege das sich am beschte wieder entferen laht....

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • ähm ja klar, dienstag abig... wär na cool wänd würdsch hälffe bosco! cha au dich zerscht go hole und dän wiiter zum simi etc....mached mers doch so.


    also bi mir isch full house:D


    DonBosco
    Maini
    Hypi
    Server
    Nitro
    Me


    werchzüg isch natürli super wänd das mitnimsch! ich nimm na min montageständer mit...

  • wunderbar denn hetted mer das ja glöst.


    was für en hänger hesch denn? en extra moppedahänger wo ich mini gixxer sicher chan druftue?


    wenn ja würdi mer en hängerplatz reserviere weni das derf hehe :face_with_tongue:

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • ach ja und no öppis logistisches


    wo übernachte? billigs hotel oder campe?


    wenn campe wer het zelt?


    schlafsack usw hani ach ja und en grill wär au no fett hehe

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • en extra töff hänger isch es nöd, aber hät gueti haltepünkt für spanset. ich stell min töff uf de montageständer am hinderrad und mach en so ah mit spanset... isch glaubs na ä gueti lösig und has au scho paar mal gseh so.


    übernachte...hmm. mir isch das glich... es zält hani scho, hät aber ä brochni stange und isch somit nüm ganz stabil... :face_with_rolling_eyes:


    @ all wo mit mir fahred:
    wär na guet wänn ihr mir würded ä PN schribe mit adrässe wo ich eu finde zum abhole...plus handy nr. vo däne wo ich si nanig han


    wän häsch so dänkt söll ich dich go hole bosco? ziitlich?

  • güt güt, super sach linkin!


    i nimme a mir bruched no spannsets nid? wenn ja wieviel pro töff würdsch säge? denn müessti nämmli no go bsorge für mich....

    Cry mich ein river ! :ugly2: