Lédenon 27.06 - 29.06.2007

  • so ihrs


    dä maini und ich händ eus jez au entschiede wo mr im juni uf d'strecki gönd und i mach mol dä thread uf für organisation, geplauder und für info falls no öbber bock het au mitzcho :winking_face:


    mir händ dä sportkurs gno bim cornu für 1490.- all inclusive


    agmoldä bis jetzt sind
    - Toretto
    - Wildcard
    - Bl4ckSh33p
    - Maini
    - Hypi
    - Lümmel
    - anfänger



    link zur ameldig




    link zur lédenon sitä


    video vom toretto uf dr pischte



    d'pischte:


    [Blockierte Grafik: http://www.ledenon.com/images/plancircuitre.gif]

    Cry mich ein river ! :ugly2:

    3 Mal editiert, zuletzt von Hypi ()

  • und DA na es chliises video zum iiwärme :grinning_squinting_face:


    ah ja... bi minute 8:20 wirds schnell intressant :hmpf:

    Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

  • isch dat nume für Profis, well muess mis duci zerscht mol chli kennelerne und do welli ned scho weder ohni töff heigho (wär ned s'erschtmol :winking_face: )

  • Zitat

    Original von Lümmel
    isch dat nume für Profis, well muess mis duci zerscht mol chli kennelerne und do welli ned scho weder ohni töff heigho (wär ned s'erschtmol :winking_face: )


    also grundsätzlich sind all willkomme, glaube settsch eifach rennstreckeerfahrig mitbringe.
    ansonste würdsch sicher dis plätzli inere gruppe finde;)


    hui... den wirds wohl die grosse ducati-tescht-täg gäh?! hehe

    Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:


  • hehe... weiss ned... letscht jahr uf dijon hetts au 2 oder 3 mit fazer's gha... sind halt eifach liechti büütene gsi, tjanu... chasch nix mache :grinning_squinting_face:

    Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

  • Zitat

    Original von maini
    und DA na es chliises video zum iiwärme :grinning_squinting_face:


    ah ja... bi minute 8:20 wirds schnell intressant :hmpf:



    w00t... geil grettet und blibt trotzdem no vorne :grinning_squinting_face:

    Cry mich ein river ! :ugly2:

  • Zitat

    Original von maini


    also grundsätzlich sind all willkomme, glaube settsch eifach rennstreckeerfahrig mitbringe.
    ansonste würdsch sicher dis plätzli inere gruppe finde;)


    hui... den wirds wohl die grosse ducati-tescht-täg gäh?! hehe


    Pischte isch ned so es problem, bin aber sit 2001 nüme mit emene strossemoto ufere Pischte gsii ... mol luege ... :smiling_face:

  • He Jungs das isch überhaupt keis Problem chömäd doch au. Min Dad isch würklich langsam und chunt au mit. Und für Fazer fahrer häts no ä anderi Kategorie wo au lüüt mit choppers chömäd im Extremfall. Sind überhaupt nöd nur Renntöffä däbi dötä!!! Das gsehnd ihr suscht au bi dä Ahmeldig. Döt chömäd lüüt mit KTM's etc. wiä dä Wildcard au dä gseht mä jo am schluss uf mim Video au no mit sinärä 950 SM. Also loooooossss das isch würklich für jedä!!!!


    @ Hypi: Bitte no Ahpassä dä Bl4ckSh33p isch au däbi!
    Min daddy au aber dä chasch nöd würklich zellä, isch jo au keis Forum mitglied. :winking_face:


    @ Maini: Das Video luäg ich au immer wieder zum gseh was alläs möglich wär. Häsch dä Beschrieb au mol gläsä? Was das für zwei sind?

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

    2 Mal editiert, zuletzt von Toretto ()

  • isch e geils video.


    aber das in minute 8 isch ja seeeehr knapp gsi....het bös chöne usecho.....


    aber isch scho geil die schräglage wos fahred. au mal chöne wett :grinning_squinting_face:



    ach ja no öppis wege lédenon


    die blöd cheffin vo dem rennstreckeli isch e chli e blödi zicke und nüd unbedingt töffrüntli.... sabbered autos ah und fallt dene z füesse, aber in sache töff macht sie einem s lebe so schwer wie mögli.


    under anderem mit eme neue dB limit, wo zwüsched 95 und 100dB isch. wenn was gilted weiss no niemert so gnau. aber es git e standmessig und e verbiifahrtsmessig und wer z lut isch fahrt nöd. also am beschte grad originaltopf drah oder halt dB eater mitnäh und stahlwulle.


    Grilliere derf mer uf em gländ au nümm und mer wird zwunge en restaurantguetschii z chaufe und so quatsch...s esse seg aber abartig hässlich was ich so vo lüt ghört han.


    denn wer en burnout macht zahlt en 1000er EURO buess und bi grilliere sind au so chrankhafti buesse gang und gäbe....


    also eifach chli vorsichtig siii. :böse:

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

    Einmal editiert, zuletzt von DonBosco ()

  • Wiä scho paar mol gseit das chasch au muäsch aifach riskiärä hihi... Ich mein s'Kamera bike isch jo anschinend original also au d'Fuässraster...
    Guät äbä d'Pneus müästisch no ha.
    Jo du weisch wiä ich das mein, ich wär froh ich chönt halb so guät fahrä wiä diä........

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

  • wtf bösci?? scheiss db begränzig isch sicher genauso dä uf anneau. hoff eifach sie überprüefed nid originaltöpf.


    die frau sött mr frittiere :mad:

    Cry mich ein river ! :ugly2:

  • Zitat

    Original von Hypi
    die frau sött mr frittiere :mad:



    müsstisch mal chli im racing4fun.de forum umelesen...die würded am liebschte no ganz anderi sache mit dere blöde schnäpfe mache....


    isch voll chrank was die ufziehnd...und es isch eifach zu offesichtlich gege töfffahrer....leider.


    well d töfffahrer hend ja schliesslich weniger holz als die wo mit de race modenas atanzed...dene frissst sie us de hand und die derfed alles. halt scho chli so wies au in anneau isch...vowege 98dB...und nachher chömeds mit de formel 3 wäge haaahaaaa :wand:



    aber es gönd infos ume, dass es in anneau jetzte chli entschärft wird und eifach all töpf erlaubt sind wo e strassezuelassig hend. au wenns eigentlich über de 100dB sind.

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

    Einmal editiert, zuletzt von DonBosco ()

  • ja also die DB beschränkig z'anneau isch nur scho en witz dur dä militärflughafe idr nöchi wo kampfjets z'nacht am 1 durrestart üebige mached mit garantiert meh als 100 dB :winking_face:



    und das mr dä riche us dr hand frisst isch klar. de mensch isch halt so do mach ich ihre kein vorwurf :winking_face:

    Cry mich ein river ! :ugly2:

  • Original testets "normalerwis" nöd, isch aber au scho vor cho bi mim dad sinärä Z1000 diä isch aber durä cho. Lédenon chasch dä Uspfuff au abmontiärä!
    GOILLLL also jo so isch uf all fäll letschtmol gsi, aber chasch scho sie das was gändärät hend. :-(((
    Wägäm Guätschie weiss ich au nöd, aber dä isch eh scho im Priis imbegriffä also grad au egal. hehe

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

    Einmal editiert, zuletzt von Toretto ()