Anneau du Rhin 10.-11.9.07 mit Cornu

  • de Titel seit scho alles.


    Wär het au luscht die neu umbauti strecki chli unsicher z mache?



    bin zwar nonig agmolde, da i zersch wett wüsse wer alles mitcho würd. aber wenn einigi vom letschte jahr wieder mitchömed, denn bini sicher debii.
    luege dasi grad beidi täg chan gah, so dass es sich lohnt.


    wie gwohnt sind beid täg freis training wo aber au instruktore awesend sind wo mer sich mal chan schnappe.



    -DonBosco
    -Toretto
    -Blacksheep
    -
    -
    -


    hifahrglegeheite müssted mer denn halt no luege.


    han under anderem gseh, dass es bim Polo für 23CHF pro tag schöni töffahängerli z miete git. das wär doch au no öppis, wenn eine es auto mit hängerkupplig het.

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

    2 Mal editiert, zuletzt von DonBosco ()

  • verdammmttt NEEIIIEIIE!!!! han gnau die wuche intensivwuche ide schuel! vorbereitig uf die Eidg. Berufsprüefig....


    mann, das isch en scheiss!! cha das jahr nie ufs piste :ugly5::wand:

  • s'blöde isch numme, dass es en mändig isch woni id schuel müesst, aber ich dänke für so en special event wäri au mal debiii. vodr arbet her wird das locker passe mit 34 täg ferie und 230 überstunde :winking_face:


    2 täg wär au isi, ab is zält olé :winking_face:



    btw für alli unwüssende:
    da gats zur ameldig

    Cry mich ein river ! :ugly2:

    Einmal editiert, zuletzt von Hypi ()


  • ähä... das isch aber ned ganz legal sovel ferie ... :smiling_face: und vorallem ned überstunde, das kenne mer gar ned, mer münd überstunde chrampfe und es wird ned emol uufgschribe :frowning_face:

  • jo das isch bi mir voreme jahr au nid andersch gsi, aber sit i d'firma gwechsled han wird alles ufgschriebe, aber sie wänd mir d'stunde nid uszahle drum dörfi sie halt kompensiere :grinning_squinting_face:

    Cry mich ein river ! :ugly2:

  • Also Bösci dä Wildcard und ich sind scho ahgmoldä!!! Und das für beidi Täg, aber mir werded ziemlich sicher is Hotel goh, ich hassä zältä!!!!!!

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

  • Zitat

    Original von DonBosco



    Wär het au luscht die neu umbauti strecki chli unsicher z mache?


    Isch si schnäller oder knackiger worde?


    Isch es würkli freies fahren oder häsche en halbe Tag Theoriegeschwafel?

  • Noch dä Bilder wird sie eher langsamer (knackiger).
    Neee würklich nur freis fahrä. Am halb nüni rasch 30 min. erklärig und nocher los!!!

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

  • WEP


    ussert de gerade isch mit de neue schickane anneau du rhin direkt scho supermoto tauglich....


    mit ere pumpete husa chöntsch da so einiges alt usgseh lah ussert uf der gerade....da stecksch denn halt wieder ih, aber isch ja eh luschtiger i de kurve.


    wär sicher es mords gaudi mit de husa. sind au jedes jahr einigi mit grossenduros oder supermotos dah, aber eher die harmlose sumo's....


    also wirsch wohl mit de husa sicher nüd schlecht da stah.



    da isch no besagts dokument wege de streckeänderig und de neue Phon regelig


    http://homepage.hispeed.ch/oives2/TARIFS_2007_1ere_page.doc

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

    Einmal editiert, zuletzt von DonBosco ()


  • Also sölli mol chli die länger übersetzig druftue und d'Husi mitnäh, isch so eis mit ziemli vell dampf, gaaaaanz vel dampf :grinning_squinting_face:

  • wär easy mögli. wennd mit de andere übersetzig so uf 200kmh chunsch, denn isch au das wos der uf de gerade abnähmed nümm soooo viel. :mad:


    aber d duci isch sicher geigneter.


    het no meh dampf und fahrt au gnueg schnell.

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

    Einmal editiert, zuletzt von DonBosco ()

  • mit de standard machsch so um die 155-160 ... han sogar länkigsdämpfer druf, aber chesslet voll i begränzer, han eifach kei gang meh übrig und würd löcki no meh zie ... wär mol dete uuszprobiere :grinning_squinting_face:

  • @ Bösci: Wiso häsch Teilnehmerlischtä nonig Ahpasst???? MIR CHÖMÄD DEFINITIV. hihi....


    SUMO goht sicher, hät einä wo amel mitärä LC4 döt isch, also hät au no ä Gixxer däbi, dä chunt amel au ganz schön guät vorwärts...
    Bin aifach nöd sicher öb ihr diä 100db chönd ihhaltä mit dä Sumos. Diä sind jo öppä mol nöd ganz liislig. :winking_face:

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

  • Zitat

    Original von Toretto
    @ Bösci: Wiso häsch Teilnehmerlischtä nonig Ahpasst???? MIR CHÖMÄD DEFINITIV. hihi....


    SUMO goht sicher, hät einä wo amel mitärä LC4 döt isch, also hät au no ä Gixxer däbi, dä chunt amel au ganz schön guät vorwärts...
    Bin aifach nöd sicher öb ihr diä 100db chönd ihhaltä mit dä Sumos. Diä sind jo öppä mol nöd ganz liislig. :winking_face:


    mis ghörsch chum :grinning_squinting_face:

  • mal abwarte, was die erschte lüt vom "neue" anneau brichtet.


    bin bis jetzte nonig agmäldet, welli doch es paar feddbacks vo de neue strecketeil wett hah. well die kurve vor de gerade isch eini vo mine lieblingskurve gsi....und die hends ja verschandled mit ere schickane.


    defür isch mini hasskurve (fahrerlagerkurve) chli gändered worde...mal luege



    wie gseit wenn die regelig wie uf dem schriibe vom betrieber duregfüehrt wird, denn sind alli töff wo e strassezuelassig hend erlaubt. egal wie luut de topf isch.


    die 100dB gilted denn nume no für reini race moppeds.


    hends wohl müesse ifüehre, well zum biespiel d 750er gixxer scho serie itreiti 102dB het und da die ganz gixxer palette doch zu de beliebteschte race bikes ghöred hetteds sich uf churz pder lang eifach d chundschaft abgworbe...

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

    Einmal editiert, zuletzt von DonBosco ()