z'luut ? z'tüüf ... voll krass!

  • Also in Zug händ so 3er BMW Fahrer oder ähnliches Getümmel nümm vel Chance ... vor 2 Wuche no i de Ziitig, jetzt griifeds immer meh dure.


    Kontrolle Zug


    ... zumindest, dörfed no alli Sportwäge, wo vo Huus us scho chli töned ... und natürli au Möfis (solangs ned so es Babygekreische vomene 4er Tüti isch) aaständig umefahre :grinning_squinting_face: ... aber nume solang wie die do a Vechersregle haltisch.

  • i demfall guet dasi jetzte min dB killer wieder verlängere lahne...


    denke mit dem teil da wär ich eine vo de kategorie brutal viel z luut :grinning_squinting_face:


    [Blockierte Grafik: http://go-offroad.ch/forum/uploader/data/DSC00839(Original).jpg
    [Blockierte Grafik: http://go-offroad.ch/forum/uploader/data/DSC00840(Original).jpg]

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • jop.


    jetzte weisch au warum i de originaltopf wieder drah da han, bis de killer wieder sini ursprünglich längi het.


    de vorbsitzer het eifach so guet wie alles abgsägeled
    mit dem tolle killer het de topf 108dB gha....das isch ganz easy luut. sprich zuu luut

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

    Einmal editiert, zuletzt von DonBosco ()

  • hm, han i öppe au, aber 2 zäpfer brummelt äbe nume ... er isch jo apasst für Cup Ränne und so also ich muess bi 3800rpm 102db(A) ha. Bi läär und 8000 darf ich 114 ha. ... stimmt sowit, aber glaub d'rännleitig hät öppis degäge, sind aber scho mol easy nochegfahre und händ nüd gseit :grinning_squinting_face: ... äbe solang die a vechehrsregle haltisch

  • nume hesch du ganz sicher no en boaahh duci effekt bonus.


    oder warum meinsch, dass mer en ferrari ohni problem mit offne alage chan fahre und nid kontrolliert wird..und wenn denn wott de bull nume mal drisitze und selber s gas drücke :face_with_rolling_eyes:


    das hani ich bi de gixxer weniger.

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • Zitat

    Original von DonBosco
    nume hesch du ganz sicher no en boaahh duci effekt bonus.


    oder warum meinsch, dass mer en ferrari ohni problem mit offne alage chan fahre und nid kontrolliert wird..und wenn denn wott de bull nume mal drisitze und selber s gas drücke :face_with_rolling_eyes:


    das hani ich bi de gixxer weniger.


    do röhred gnueg ferraris ume, do chersch de chopf nüme, aber wenn weder mol en SLR oder en Vanquish, Carrera GT umetrötet... dänn luegsch scho ab und zu (de Hanni-bal het mol chli d'erfahrig do gmacht :winking_face: )

  • kennes scho.


    chume us em zweite gebiet mit höcher sportwagedichti nebed de zuger region :mad:


    en halbnachber (paar strasse wiiter) het 10 Ferraris i de garag under anderem so richtig selteni wie en F40 oder en Enzo 8o


    und so porsches oder ähnlichs het eh fasch jede zweit (nume ich nööd :frowning_face: )

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

    Einmal editiert, zuletzt von DonBosco ()

  • penisvergrösserigswäge :P!


    nei spass bei seite, wemmer s gäld het werom ned! ich wörd mer au en lambo, ferrari oder porsche zieh!

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

  • Zitat

    Original von -=TS=-
    penisvergrösserigswäge :P!


    nei spass bei seite, wemmer s gäld het werom ned! ich wörd mer au en lambo, ferrari oder porsche zieh!


    das isch relativ ...


    penisvergrösserigsschlitte sind so M3, tunedid riisschüssle, oder irgendwelche 'komischi' 20jährigi mit alte 600SEL, oder S8 usw... :face_with_rolling_eyes:


    eifach nume schöni Wäge und dementsprechend au es anders volk sind so Aston, Lambos, SLR ... das isch au en anderi priisklass, die sind praktisch nie tuned und lüüt, wo sich das eifach chönd leischte. :face_with_tongue:

  • findi au.


    klar gits au vorallem so jungi schnösel wo zum bruef "papa's sohn" sind wo das denn chli penisverlängerigscharakter het...


    aber es git halt au eifach söttig wo die autos schön finded und sichs halt leischte chönd.
    Kenne au en Zahnarzt, wo jetzte sicher nüd grad geld zum furtgheie het, wenn au gnueg und de het sin schöne 911er turbo, wo er schön pfleged und chli umeröschtet. aber demit nie gross id stadt gaht oder susch komisch umeposed, sondern halt eifach froid am fahre und ar technik het.


    meine susch wäred all töfffahrer au nume elendi umeposer...well für was bruchsch de töff wenn nüd zum fahre und froid ar technik hah????


    well die richtige sportautos sind fahrmaschine genau wie sporttöffe au.


    und das wo de lümmel meint sind die neonröhre-underbodebelüchtig-extrem riese chromfelge superbreitreife luute uspuff, aber trotzdem nume 100PS diesel pimp show chäre. Das sind schwanzverlängerige

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

    Einmal editiert, zuletzt von DonBosco ()

  • nei ebe ich säg jo nor en joke ... scho klar esch en aston martin oder so eifach wörkli en absolut hammer charre wemmer ne chan leiste ond de het mer secher ned zom omepose ond so.


    ond ich fende eifach wemmer en charre het voll ufgmotzt ond so ond mer met dem öppe 20 mol i de stadt ennerhalb vonere stond omefahrt ond gäselet usw. denn hets penisvergrösserigsstatus!


    z.b. fend ich tuning au arschgeil! seigs jetzt töff oder auto! ich wott mer en rx8 oder en 350z zieh ond eigentlich tendiere wäge de leistig ehner zom 350z ond det werd au es bodykit ond so dra ghaue welis eifach voll geil fend! ond ich muess met dem nochär au ned go protze ond 1000 mol i de stadt go omeheitze! genau so wie met em töff wos jo vell geiler esch wennd chasch go korve jage statt eifach ohni db-killer i de stadt go omerööste!

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

  • Hy Jungs


    Ventil auf:


    Was mich seit längerem riesig nervt, sind diese "Motorradfahrende" Schnösels in der Umgebung örlikon Seebach!!!!
    Ich weis, es kommt jemand aus dem Forum aus dieser Gegend, und glaube deshalb auch nicht, dass ich ihn meine.Weil, am Montag fuhr ich gemütlich von Schwamendingen Richtung örlikon via Waldgarten.Es kam wie es kommen musste um diese Zeit (ca.18 Uhr) zwei gepimpte Krawallhobel (ZX 6 und noch was nicht mehr definierbares) fuhren rechts an der Kolonne vorbei bis ans Rotlicht.Es wird grün und einer der Deppen machte einen Hüpfer und blieb vor der Abfahrbereiten Kolonne stehen.Logo passiert jedem,ABER wenn man schon so dämlich vor Fahrt, sollte man wenigstens den 1. Gang drin haben.
    Wo ich grosse Augen kriegte, war die Klamotten Wahl!!!
    War doch tatsächlich der eine mit ner weissen Trainerhose,weissem Sweatpulli und weissen Turnschuhen auf dem Hobel, Handschuhe braucht man eh nicht...Der 2. war auch nicht wirklich besser.


    Ventil zu.


    Ich finde es von der Polizei richtig, dass sie diese Kisten (Auto und Töff) mal genauer unter die Lupe nehmen.Es sind hier Zustände, die nicht mehr tragbar sind.Ich kurve Beruflich bedingt zu jeder Zeit und Tag um örlikon herum, und weis was da so rum eiert ganz abgesehen von den gröberen Verletztungen der Verkehrsregeln (nicht das vor fahren einer Kolonne).


    Gruss MELCO

    Es ist nie zu spät, um vollgas zu geben !!
    Quäl dich, wenn du nach oben willst !!

  • jo wemmer d kolonne öberholt ond eim denn no de mocke abverreckt esches scho 1. sehr peindlich ond 2. sehr scheisse wellmer nochär alli behenderet! ond wenn d bulle jo eri töff aluege änderet das nüt a erem fahrverhalte! sie mönd jo eigentlich kei schotzchleidig träge oder? also gsetzlich? scho klar sends halt voll mongos wennds e de trainingshose ond shirt oder wie au ememr töff fahred aber schlossändlech esch das jedem sälber öberloh! ich ben mol einisch ohni schotzchleidig is dorf gfahre ond denn hani mösse säge ... niiie wieder! esch eifach wörkli z gföhrlich! scho nor wennd met 30 km/h omgheisch!

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

  • leider isch passendi schutzkleidig nöd obligatorisch...


    aber gsehs so, jede selberschuld wo so uf sin hobel hocked und än unfall baut...

    Mitleid gibts umsonst, Neid muss man sich verdienen!