Lédenon - der nachhall ;)

  • so ihrs, mir sind alli meh oder weniger heil zruggkehrt vo absolut 3 geile täg z'Lédenon, ich glaub mir händ alli gmerkt, dass eusi französisch skillz eifach füren arsch sind :face_with_tongue:


    aber nichts desto trotz gits zu dr strecki eifach nur z'säge keeeewl.... so viel wheelies hani no nie gmacht :winking_face: vor dr gerade hets en absolut geile hügel wo s'rad jez mit jedem töff ufebringsch wennt ordentli gas gisch :winking_face: idr boxegas z'stah isch au rächt geil wenn alli verbidunnered, aber das gsänder ja denn im video wo mr gmacht händ :winking_face:


    leider het dä erscht tag nid grad rosig agfange für mich so geg dä mittag bin ich, wie söll ich säge, gfahre wien ä sau, glaubs nur no dä instruktor mit rennslicks und dä cornu isch schneller gsi :winking_face: leider han ich so au s'limit vo mim töff es bizzli schmerzhaft müesse erfahre :winking_face: han en chline highsider idr ängschte kurve vom kurs baut mit öbbe 60 km/h isch mr s'hinderrad weg, ich weg vom töff aber dä het nomal grip becho und isch voll uf die recht sitä dätscht und denn au no voll uf min rächte fuess während ich am rutsche gsi bin ;). resultat vo dere gschicht. verschalig het es paar kampfspure, sturzpad hets grad gsprängt, kuppligsschutz im arsch, uspuff liecht verboge aber kaum der rede wert und die 2 dümmschte sache, d'gable het sich verzogä gha, heisst s'vorderrad isch schräg zum lenker gstande, hämmer aber no chönne richte und ganz dumme, d'halterig vodr rechte fuessraschte isch abbroche. mis kombi hets liecht ufgrisse und min fuess isch quetscht wurde. ich han mr idr rundi vorem sturz no überleit öbi jez usesöll willi scho chli heftig underwägs gsi bin :winking_face:


    nichts desto trotz wotti das natürli nid uf mir hocke lah. do gömmer zum yamaha händler und versueched das brochene teil ufztriebä. nix da wird erscht am samschtig gliefered. also gang ich am nächschte morge nomal zum händler und säg em er söll eifach es loch id halterig bore und d'fuessraschte ohni hinderradbremshebel montiere. gesagt getan und ich han wieder chönne trotz schmerze im rechte fuess uf d'pischte go heize :winking_face: und es het emmel no für d'racing gruppe locker glängt obwohl i denn nur no recht piano gfahre bin :winking_face:


    naja, für meh idrück lueged eu mini wenige bilder aa ;)... chunnt denn no meh vom maini und em toretto



    [Blockierte Grafik: http://w2.bikepics.com/pics/2007%5C06%5C30%5Cbikepics-948418-800.jpg]


    [Blockierte Grafik: http://w2.bikepics.com/pics/2007%5C06%5C30%5Cbikepics-948419-800.jpg]


    [Blockierte Grafik: http://w2.bikepics.com/pics/2007%5C06%5C30%5Cbikepics-948420-800.jpg]


    [Blockierte Grafik: http://w2.bikepics.com/pics/2007%5C06%5C30%5Cbikepics-948421-800.jpg]


    [Blockierte Grafik: http://w2.bikepics.com/pics/2007%5C06%5C30%5Cbikepics-948422-800.jpg]


    [Blockierte Grafik: http://w2.bikepics.com/pics/2007%5C06%5C30%5Cbikepics-948424-full.jpg]


    [Blockierte Grafik: http://w2.bikepics.com/pics/2007%5C06%5C30%5Cbikepics-948426-800.jpg]


    [Blockierte Grafik: http://w2.bikepics.com/pics/2007%5C06%5C30%5Cbikepics-948428-800.jpg]


    [Blockierte Grafik: http://w2.bikepics.com/pics/2007%5C06%5C30%5Cbikepics-948431-800.jpg]

    Cry mich ein river ! :ugly2:

  • guet dass nüd meh passiert isch.
    de töff bechunsch wieder zäme über.


    het sich aber i dem fall e rennschale doch glohnt....


    hesch denn nomal chönne fahre oder isch s training ab em abflug gloffe gsi?

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • ja das hani jo gseit dasi trotz schmerze im fuess wieder go fahre bin :winking_face: da kenni jez ächt nüt :winking_face:


    bin halt ebbe ohni hinderradbräms ummegfahre aber die bruchsch ja ehh nöd :winking_face:

    Cry mich ein river ! :ugly2:

  • i dem fall würdi meine die nächschte trainings sind nümme bim cornu sondern bim speer racing oder grad im R1 cup und die nächschte aschaffige sind rennschale, slicks und reifewärmer :smiling_face_with_horns:


    ach ja hesch de sturz wenigschtens in video oder fotoform feschtghalte? meine wenn scho denn scho :mad:

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

    Einmal editiert, zuletzt von DonBosco ()

  • neee, video hani keis meh gmacht, weder vor oder nachem sturz. het mi irgendwie agschisse da ich dur dä sturz zu viel ziiit verlore han, hani die reschtlich no welle nutze ;). de fotograf isch aber grad a dere kurve gstande und het mi gfötteled, die bilder sind aber wenig spektakulär gsi drum hani sie au ned kauft :winking_face: es het aber es paar anderi nochli härter troffe als mich :winking_face:


    eine het sini ölschrube verlore und 3 töffe hinder ihm sind alli mitenand i einere staubwulche is chiesbett grast weggem öl :winking_face: das isch denn heftig :winking_face:

    Cry mich ein river ! :ugly2:

    Einmal editiert, zuletzt von Hypi ()

  • das isch nüd nume hefitg sondern eifach reini dummheit.


    das isch halt de nachteil a de cornu training. bi reine renntrainings wo die schnellere lüt unterwegs sind isch vorschrift, dass alli schrube wie ölablass, ifüll ölfilter usw. mit draht gsicheret hesch und s chüehlmittel mit destiliertem wasser ersetzisch. susch derfasch nid uf'd strecki


    wer haftet denn i somene fall? klar racing isch jede selber verantwortlich aber ölablassschrube verlüre isch ja recht fahrlässig.... well die gaht nid eifahc so verlore sondern isch nid mit em richtige drehmoment azpge worde und ebe nid gsichered.

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • also mis fazit zu ledenon isch ganz eifach:


    ich muen bi de neue arbeitsstell gaaanz viel überstunde mache, demit ich nöchscht jahr sicher wider z'ledenon am start wird sii.


    die strecki isch ja eifach rattescharf... bi de ganze videos wo mer im netz findet, realisiert mer gar ned was für senkene und högerli det aatriffsch....


    s'geilscht isch natürlich de "angsthügel" (bin so frei gsi und ha de mal umtauft)
    du chunnsch usere haarnadel links kurve, beschlünigsch, nimmsch en liechte linksknik, lahsch di rechts usetraage und willsch wider innezieh nach links und da machts eifach schwups und es gaht nur na s'loch durrab. highspeed woni det mal schnell ha chönne uf de tacho luege sind glaub 148 gsi.


    ich han den natürlich au na d'chance müesse ergriffe die pischte annähernd in renntempo z'erfahre und han mich den am cornu als sozifahrer uf sinere neue kilogixxer zur verfüegig gstellt. ich chan immerna nur sege



    [SIZE=4]sones geils stück fleisch!!!![/SIZE]



    scho i de boxegass hetts mitme wheely aagfange, de chunnsch use und scho vollgas i die 2 linkskurvene, druf folgt en schnelle rechtsknick, aabremse uf die scharf rechts... da bini den id schmusistellig überegange... hange voll im rugge vom cornu, d'füess irgendwo i de luft, aber sicher ned uf de raste und mit bed händ am tank gegedrücke.
    kurve gschafft, de mueni gad wider mi im cornukombi festkralle beschlüünigung puuuur.
    mer chömed s'hügeli uf, harts aabremse für d'harnadel links... schmusi schmusi
    bim usebeschlünige dneki nur : scheisse de angsthügel
    cornu gitt vollgas, i voller schräglag triibts eus an rechte streckerand, d'vorkuppe chunnt scho und mir sind immerna huere schräg. und boom scho isch die senki vor mer und es lupft mi ganz liecht us em sitzli...


    das isch eifach nur rattig geil gsi... ich chönnt glaub na de ganz aabig schriibe über d'überholmanöver, stoppies, wheelies, aber ich mag nümme :grinning_squinting_face:



    ich chan eifach nur sege es isch voll geil gsi... villi netti lüt kenne glernt, kei stress vo wege ziitevergliiche etc. eifach nur freude am fahren.



    piis ich gang jetzt ga schlaafe:)

    Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

  • ghör ich da use, dass sich öppert glii e 1000er wett chaufe :mad:

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • würdi nid säge, die strecki isch mitere 600er sicher geiler zum fahre.


    das mitem kei ziiitmässe stimmt nid ganz maini :winking_face: einisch het mr eusi gschwindigkeite inere kurve gmässe oder alli sind innere gruppe wie imene renne gstartet und sie händ d'ziitä vo dä fahrer zwecks iteilig gmässe :winking_face:

    Cry mich ein river ! :ugly2:

  • hmm scheisse wäge dinere R1 hypi .. aber schösch mueses jo wörkli hammer geil gsi sie!

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

  • hey das tönd jo alles echt hammer!


    Hypi
    doof gloffa weg dinem Töff, aber zum Glück isch diar nüt schlimmers passiart und du hesch sogar dr rest vu dena Täg no könna mitfahra!

    ~~ Genieß dein Leben in vollen Zügen! In deinem nächsten könntest du ein Mann sein!! ~~

  • Hoppela, do hesch jo nomol glück gha, bi üs ufem Hockenheim isch eim d'R1 abbrennt, so das alli Schlüch verschmolzä sind. Jo mit äm cornu hechs scho super, vorallem dank sim Humor :ugly:

    :smiling_face_with_horns: Passabfahrt mit dä Skates....fast so geil wie mit äm Hobel :smiling_face_with_horns:

  • Oh mann Hypi hander doch gseit sölsch ufpasse :grinning_squinting_face: ezt heschmi aber enttüscht :grinning_squinting_face:
    nänäi du esch blöd gloffe wönschder aber gueti besserig und dim Töff au ! chunt schoweder guet !

    Für Schreibfehler haften die Buchstaben


    Frag' nicht - Du könntest eine Antwort erhalten.


    Computer dienen uns zur Lösung von Problemen
    die wir ohne sie nicht hätten.


    R6 - Der schönste Weg der Fliehkraft in den Arsch zu treten

  • So hans au no is Forum gschafft noch dem Weekend... Pics han ich kei gmacht aber ganz äs blitzli Video...
    Han mol än DVD gmacht bis jetzt muäs mol luägä öb ich dä irgendwiä do inä bringä...


    Es git nümä viel hinzuäzfüägä bi dä Biiträg vom Maini und vom Hypi äs isch aifach nur killer gsi. Also ich chumä nögscht Johr au wieder, wenn ichs vermag und Zit han... :smiling_face:


    maini: Chönd mir mol no d'vids ustuschä, denn chan ich äbä dini Sache au no chli dri neh, wär no cool.


    Zu dä Gschwindigkeit muäs ich sägä nämäd eu in Acht voräm Hypi und äm Maini, diä Typä werded immer schneller...

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING