Weisungen (Zeichen) von den Verkehrskadetten (Polizei ...)

  • Hallo ich habe immer ein Problem mit den Handzeichen der Verkehrskadetten die in einer Kreuzung stehen und wie wild umherfuchteln :mad:
    ich habe echt null Plan was ich dann tun soll und so!


    kennt jemand eine Seite wo alle oder zumindest die wichtigsten Zeichen aufgeführt sind?

  • Findi es geils Thema: Ich kenne chum eine wo die Zeiche ide Fahrschuel glernt hät. Aber ade Theorieprüefig chönted sogar söttig Frage cho.


    Im Zwiifelsfall folgendi Fuuschtregle:


    Siehst Du Bauch oder Rücken: Bremse drücken!


    Wenn de wo de Verkehr Reglet das korrekt macht denn passt das.


    S'Wichtigschte isch, wenn nöd sicher bisch Augekontakt mitem Verkehrsorgan sueche, de git der scho z'verstah waser voder wott und was nöd.

  • ich kenne die regle au nie gnau.


    aber eifach mal langsam losfahre. wenn er denn meh afangt umefuchtle würdi wieder ganz ahalte :mad:

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • ok merci a beidi
    jo han scho gwüsst wenn mer de rucke gseht ahalte aber au wenn mer de buch gseht sprich wenn er mi alueget?

  • Wenn Buuch oder Rugge gsehsch staht er quer zu dir. Heisst er laht de Verchehr wo quer zu Dir lauft fahre.


    Das setzt aber immer vorus, das d'Zeiche richtig gmacht werded.


    Problematisch sind immer söttig wo vil Erfahrig (Polizei)im Verchehrsdienscht hend. Die werded ide Regel nachlässig mit de Zeiche und kein Mensch verstaht si meh.

  • chaschdrs ou öpe vorstöue, dass däm typ eifacht nid dürd arme darfsch fahre..

    BMWs sind Guzzis mit Hängebrüsten

  • hihihiiiiii ganz e cooli Frag, mich hätt nämlich letschit Wuche en Bull zämegschisse. Wenn er wild vo obe nach une wedlet heisst das SOFORT aahalte!! Ich bin langsam uf ihn zugrollt und han det brav aaghalte, ha denn im Rückspiegel scho gseh dass alli andere öppe 7 Meter hinter mir stönd. kicher...

  • Da sisch än mongo Bull!!! Ufä abä heisst Fahrt verlangsamä, stop isch d'Hand dobä!!!!


    Und das mitäm Buch stimmt au nur bedingt, went uf dä Krüzig stohsch und d'Lüüt um vo grad vornä noch rechts winksch stohsch mitäm Buch zu inä. Und zeigsch mitäm linkä Arm d'Fahrtrichtig ah. Aber äbä isch mengmol scho chli verwirrend hehe...

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

  • aso i weiss das wenner ebe mitem buch oder rugge zu dir staht du nöd fahre döfsch..und suscht warti aifach immer..bi ois winkeds di halt here;)

    Listen to many, speak to few

  • Jo äbä also liäber haltä als aifach fahrä gäll. Sie winked den scho went was falsch machsch hehe.

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

  • mir händ die regle zimmli gnau gha im vku. isch ja au nid sonderlich schwer... uswändig chönnti sie aber au nümme nur wenni det stahne verstahnis denn scho :winking_face:

    Cry mich ein river ! :ugly2:

  • Ich bin ide RS so mengi Stund selber uf de Chrüzig gstande...ich galub weni öppis nüm vergisse denn die Zeiche :grinning_squinting_face: