Pirelli Supercorsa

  • Haha jetzt chum ich no...
    Ich han scho pilot race gha, aber no dä Alt, uf dä Strecki super funktioniert, uf dä Stross ä chlineri Katastrophä gsi. Kei Grip und durch mangelndä temp ufbau au än riisä verschleiss. Metzeler Racetec (glaub k2) macht das scho einiges besser, super Rennstrecke gfühl und au uf dä Stross mit ca. 2.4 bar uf guäti Temp z'bringä. Pirelli han ich nonig viel Erfahrig gmacht, isch jetzt abger grad druf und macht würklich au än super ihdruck, uf RS wiä au stross. Wenns Nass isch isch keinä z'empfehlä, das isch klar. Jo das isch mini Erfahrig, aifach das au nomol eini häsch, wobi ich bin nöd würklich än Hobbyrace meh so dä Rennstreckefeelingnüütentgegächo gnüsser. :smiling_face:


    Was ich no muäs sägä, au än Pilotpower muäs nüüt schlechts sie, ich mein Cornu instruktorä fahräd au bi 40° no pilot power und das alläs ander als langsam, wobi diä hend au chli meh Gfühl im Arsch als ich hehe...

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

  • supi, merci för's feedback. ech lone demfall mi pipo race för anneau droffe. Be jo eigentlech zfrede gseh, ond de supercorsa sc esch eh tüürer..da chamer jo nochli zit lo. Beschtens, merci!

    Ich brauche Zeit, kein Heroin, kein Alkohol, kein Nikotin. Brauch keine Hilfe,
    kein Koffein noch Dynamit und Terpentin.
    Ich brauche Öl für Gasolin, explosiv wie Kerosin,
    mit viel Oktan und frei von Blei, einen Kraftstoff wie Benzin!

  • nur so näbebi... han de PiPo wegschmisse und jetzt weder de Supercorsa Pro SC2 druf, isch immer no es hammerteili, chönnt mer aber vorstelle, vo Möfi zu Möfi rächt unterschiedlich, fahre 190/55 hine, han en aber v und h druf. S'nächschtmol werdi de Diablo Corsa III uusprobiere.

  • Lümmel, chasch dr PiPo ou nid mit em Supercorsa vergliche.... D Red isch hie eigentlich vom Pilot Power Race, und dä gits ou in 190/55. Dä wär denn ou ds Pendant zum Supercorsa :winking_face:

  • jou, ganz vergässe uusdüütsche. meini au :smiling_face: ... aber al mit dene abchürzige und so, isch ned mis Ding :grinning_squinting_face: ... vorallem bi dene Pirelli isch immer es durenand :face_with_rolling_eyes:

  • Das esch de Soft woni no dra han, wobi ech dä ned brand neu gha han, esch scho betzli gfahre worde.

    Ich brauche Zeit, kein Heroin, kein Alkohol, kein Nikotin. Brauch keine Hilfe,
    kein Koffein noch Dynamit und Terpentin.
    Ich brauche Öl für Gasolin, explosiv wie Kerosin,
    mit viel Oktan und frei von Blei, einen Kraftstoff wie Benzin!