Minarelli AM6 tunen????

  • Das isch so, isch glaub scho nöd grad gsund. :smiling_face:
    Aber für mol rasch so zum testä usw... scho easy. Abstellä isch voll gedigä gangä bi mim, han nur müäsä dä Schlüssel trüllä.

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

  • Zitat

    Original von X-Limited
    Han hüüt grad mini Prüefig bestande und de ganz tag töff gfahre muahaha :mad:


    na dann - erstmal willkommen bei den "nicht-mehr-L-fahrern" :grinning_squinting_face:


    und nicht vergessen: wenn Du Dein "Ding" für teure Kohle tunst - ob 85 oder 100 Km/h ist doch eigentlich völlig egal, schon echte 85 reichen in der Stadt für einen langen Ausweisentzug - dann könnte es ganz schnell ganz teuer werden. Und dann bist Du wieder zu Fuss unterwegs.


    Nicht unterschätzen: Ausweis weg heisst auch Sperre für "grossen" Ausweis und Auto, zudem richterlicher Entscheid (Ausweisentzug) mit haftigen Bussen.


    Töffli tunen war zwar mal ganz lustig (wer erinnert sich noch an die schnellen Ciao, 2-Gang Sachs und Puch Maxi?), aber heutzutage einfach nur noch sinnlos Kohle zum Fenster rauswerfen (zumindest, wenn man erwischt wird).


    Schneller geht (fast) immer - fraglich ist, was man investieren will. Tuning-Rennsätze (höhere Komplression, andere Überströmkanäle, leichtere Kolben, andere Einlässe und/oder grössere Hubräume) haben zusammen mit ausgetüftelten Renn-Abgasanlagen noch jede Mühle zu Höchstleistungen gebracht - spätestens beim Bremsen wird's dann aber heikel (was denn spätestens bei einem Unfall wieder die Versicherung interessieren wird).


    Das man bei den wenigsten Umbauten die Kohle auch nur ansatzweise wieder zurückerhält, macht das Fass dann überfoll - und die Zeit mit dem "schnellsten Teil" im Quartier geht schnell vorbei (dann will man was anderes, oder ein anderer hat noch mehr Kohle investiert).


    So bisschen individualisieren ist OK, man will schliesslich im Fuhrpark seine Mühle wieder erkennen, aber mehr ist bei den "Minis" einfach nur toll für den Händler. Der verkauft nicht nur die Teile gerne, sondern auch ne neue Mühle, weil der alte Motor gleich komplett hinüber ist.


    Nö - ausser vielleicht etwas Respekt bei gewissen Leuten, ist das nichts. Und um Tussis anzulocken hat Geschwindigkeit noch nie genützt - da setzt man lieber auf ne Umlackierung in Pink, paar süssen Schlumpfs auf der Lampenmaske oder einer Soziustauglichen Sitzbankumrüstung.


    Marc

  • Leichtere gewichte, stärkere Feder. So als biligä ahfang... So ischäs glaub oder? Korrigiärärd mich wenn ich än scheiss verzell.

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

  • würdi ned mache. wenn z liechti gwichtli dinne hesch denn laufter au scheisse. wenn d starchi kuppligsfädere dinne hesch, denn kupplet er z spaat ih und denn isch au kack.
    am meischtefür wenig gäld holsch mideme andere variomat use. chostet ca.100fr. und das merksch scho ziehmlich guet.
    würd eifach eini chaufe wo empfehlenswärt isch und wo s gwicht vo de variorolle scho weisch, denn muesch ned abstimme.(isch en meeega schiisarbeit)

  • isch das legal?
    und welle würsch mer empfelle. han en aerox.
    han no kei ahnig vo all dem, variorolle??
    chan nur fahre:P

    Einmal editiert, zuletzt von Hannes ()

  • ciao zämem bin so z'säge en neuling...


    hehe han mer grad e aprilia rs 50 tuono zuegleit mit 7700 km
    bj 2005 für 2000.- gseht ganz zsuber us und het azug ab 5000 toure


    also ich het euch gern welle froge wie ich ihn über 90km/h würd bringe ohni zylinder und so das ganze züg was meineder eigentlich zum ritzel+topf wächsel han ghért isch effizient und eigentli billig


    danke euch allne fürt e schnelli antowrt und sry für mis schlächte fachwüsse hehe


    lg erfan

  • Zitat

    Original von SERVER
    übersetzt ne doch eifach uuuu hurä läng den hesch kei kraft me aber drfuer fahrt er ueber 90


    oder du choufsch dir oeppis aständigs


    wär sicher e variante aber ebe.. ich bin vell id e stadt unterwägs und ohni charft i low rpms beni tod und es stresst mich wenn die so nöch a mich he-chömed lol (autos) hehe
    darum hani denkt en topf wächsel wärs beschte aber fallt das schnell uf imene polizischt uf de strass wenn verbii fahrsch?
    ich wohne sit neuem in genf da sind bulle ned soo streng wie im ag oder zh aber ebe..
    lg erfan

  • Wenn du dis möfi wotsch frisiere, denn settis scho meh Hubrum übercho, denn nur das bringt würkli öpis.


    gid diversi scooterforene: scooter-attack, tunescoot, scooter-center