• @ Millhouse

    Zitat

    Dass du Sack dir das chasch leiste obwohl die glichi Usbildig machsch wie ig macht mi irgendwie iversüchtig


    He gell..., ich glaub du weisch nid mit was für amene Mythos du dich fortbewegsch. Du hesch ä Ducati! Und da isch ja wohl allemal "besser" als all die Riesschüssle zämä.



    @Dark_Force
    Technisch gueti Sach dies Bike au sehr gepflegt uf de Bilder, so mues es sie :winking_face: Optik isch Gschmacksach.

  • Naja, also de "Mythos" Ducati heisst für mich e 916er, aber sicher nöd e 600SS :grinning_squinting_face:

    Zitat

    Original von Robi
    Gang mal in en Lade und versuech en kompetente Verkäufer z'finde... en Reaktor-Brennstab uf der Strass z'finde isch eifacher

  • Ok, es git schärferi Sache als ä 600SS..., aber trotzdem: da isch ä Ducati! BEUGT EUCH DEM DONNER GROLLEN :grinning_squinting_face:

  • I würd säge dir heit beidi rächt...isch scho öpis speziells, aber vom Donner här häti lieber e TL1000R gha :grinning_squinting_face:


    Schad isch nume dasi vor churzem grad es Agebot vore TLR ha gse wo öpe glich tür wäri gsi wie d Duc :face_with_rolling_eyes:

    Zwei Dinge sind unendlich: Das Universum und die menschliche Dummheit. Nur bei dem Universum bin ich mir noch nicht so ganz sicher. (Albert Einstein)

  • Oh Fuck! Das isch natürlich immer hässlich ! Aber d'Duc isch halt im Unterhalt billiger dänki jez mal. Will e TLR suuft natürlich grausig Sprit wänn mal am gääsele bisch :grinning_squinting_face: *bruummmbrummm*

    Zitat

    Original von Robi
    Gang mal in en Lade und versuech en kompetente Verkäufer z'finde... en Reaktor-Brennstab uf der Strass z'finde isch eifacher

  • Jo stimmt scho, vorauem hät si natürlech grad e huere Leistig und es huere Gwicht :grinning_squinting_face:

    Zwei Dinge sind unendlich: Das Universum und die menschliche Dummheit. Nur bei dem Universum bin ich mir noch nicht so ganz sicher. (Albert Einstein)

  • Zitat

    Aber d'Duc isch halt im Unterhalt billiger dänki jez mal


    Schön wärs..., 748-er und 99*-Serie vo Ducati sind im Unterhalt so ziemlich das Teuerste was bi Sportmaschine chaufe chasch. Abgseh das d' Ersatzteili am türsche sind, wird bi der Ventilreinigung und bim Service (wo mer bi Ducati praktisch nid selber chan mache *grumml*) extrem viel Geld gmacht.


    Für mich chont trotzdem nume ä Ducati in Frag :grinning_squinting_face: In ferner Zuekunft evtl. ä grossi Aprilia.

  • @ Robi: Ich hans au im vergliich zum Milhouse siinere 600SS gmeint :face_with_rolling_eyes:

    Zitat

    Original von Robi
    Gang mal in en Lade und versuech en kompetente Verkäufer z'finde... en Reaktor-Brennstab uf der Strass z'finde isch eifacher

  • Die isch dank 2-Ventil-Technik chli weniger Serviceufwändig hehe

    Zwei Dinge sind unendlich: Das Universum und die menschliche Dummheit. Nur bei dem Universum bin ich mir noch nicht so ganz sicher. (Albert Einstein)

  • Jo also mini Susi isch au än 1000ger und suuft au nöd abartig vill. Aber halt scho chli meh.
    Was aber muäsch gseh, isch das dini Duc i zwei Johr immer no meh wert wird sie wiä went TL kauft hettisch. Ich han zersch au ä TL wöllä, aber wo ich bin go fahrä han ich den denkt nei nei gixxxer isch schono chli geiler. :winking_face:
    Hät halt au meh kostät...



    Was ich no han wöllä sägä, findäs geil das chli selber a dinärä 600'er umäbastilisch, ich chans aifach nöd, aber jo werd mol no chli üäbä. Han scho bim Window anämachä huärrä müäsäs schwitzä hehe.

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

  • Ja aber weisch e 1000er 2-Zylinder suuft generell me als e 1000er 4-Zylinder.


    Ja hey wänni jedesmal wür zum Händler seckle zum öppis draa mache würi glii bankrott gaa :smiling_face: Und da ich huere gern baschtle und au die entsprechende Fähigkeite han isch das au OK :grinning_squinting_face:

    Zitat

    Original von Robi
    Gang mal in en Lade und versuech en kompetente Verkäufer z'finde... en Reaktor-Brennstab uf der Strass z'finde isch eifacher

  • Naja es Rückliecht aboue isch ja ou nid u huere schwirig *lol*

    Zwei Dinge sind unendlich: Das Universum und die menschliche Dummheit. Nur bei dem Universum bin ich mir noch nicht so ganz sicher. (Albert Einstein)

  • Ja das isch klar, aber es isch glaub au eher um d'Blinker gange :winking_face:

    Zitat

    Original von Robi
    Gang mal in en Lade und versuech en kompetente Verkäufer z'finde... en Reaktor-Brennstab uf der Strass z'finde isch eifacher

  • Au egal uf jedäfall find ichs geil. :winking_face:
    Schiiiit ich würd so gern no chli go rasä hüt obig muäs jetzt aber id Schuäl so behindert verdammt......


    *Ahschiss*

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING