RD Gabel Hilffee

  • Hoi zämä han e Yamaha Rd 125 dihei. S Problem i han mi mal mit dem Ding überschlage und denn hets die gsamte Gabelholme verboge Oke denn hani d Gabelholme gwächslet gse das d Simmerring kabutt sind neui bstellt ibaue und neues Öl iäta genau so vil wi de mech gseit het. S Problem isch jetzt aber das wenn i id fedrig gan das denn d Gablä nüm uftaucht han ich jetzt villicht glich z wenig Öl drin oder isch irgendwas verboge falsch zemebaue ich weiss echt nüm wiiter danke gruess jack

    Live fast n die young

  • Salü


    Do hesch warschindlech en gewaltige Fähler inerepariert.
    Ich chansmer gar ned so vorstelle.


    Gruess Daniel

  • Also zersch emal isch es e stinknormali Telegable. Heisst das ich chan de seich nomal usenandnä? Aber wie gseit die Gable het en Unfall ka chan es ned si das sie chli chrumm isch und deswege nüm uftaucht?

    Live fast n die young

  • chan sehr guet si. wenn d rohr ned ganz rund sind chaner feschthocke.


    binere usd gable chasch d gabelbrugg zfescht ahzieh und denn chlämmed d gabelrohr.


    versicherig zahlt doch en neui gable???

  • Naja ich bin erlichgseit gootefroh gsi das d bulle ned cho sind suscht het i jetzt sicher e buess weg nichtbeherrschen des Fahrzeugs chan ich das glich de Versicherig agä wohl eher ned oder? kenn mi da ned so us greet jack

    Live fast n die young

  • wennd en vollkasko hesch denn wird der de unfall zahlt. polizei muesch nur hole wenn persone verletzt sind.

  • ich han di billigscht versicherig wo mer chan ha han ned mal teilkasko Das mit de Bulle isch ja gäch so lang ich niemert verletz chan ich ufd frässä flüge so vil ich will?

    Live fast n die young

  • solang das niemert gfärdisch oder z scnäll oder z riskant oder z nichtbeherscht umefahrsch glaubs scho.
    ich würd au säge das d standrohr chli verboge oder elipseförmig sind. aber a de iistellige (zug und druck) hesch nüt gänderet, oder?

    guns for show, knifes for pro

  • zug und druck? nei ich han eifacht d schrube une glost denn het mer chöne gabele usenä denn d simmerring gwechslet wieder zemegschrubet Öl durd ablasschrube igfüllt (isch das korrekt so????) und wieder zemegschrubet. Ich han villicht ganz wenig Öl verlohre aber chan das a dem ligä will ich chan de töff lupfe und denn keit Gable wieder abe aber sobald mer id bräms gaht isch sie wieder dunde...

    Live fast n die young

  • du chasch mid 190 is fäld use fahre und wenn der nüd passiert( sehr unwarsdchindlich) denn muesch kei polizei hole. muesch au keini hole wenn mid 100 es auto streifsch solang niemert verletzt wird und du dis unfallprotokoll usfüllsch mid es paar züge wenn vorhande, denn seid d versicherig nüd.


    midere haftpflicht chasches eh vergässe.


    glaube ned das binere Yamaha Rd 125 d zug und druckstufe verstelle chasch. glaube eher das gar nüd chasch verstelle. ja wenn si gar nümme uftaucht, denn isch si entweder verboge oder du öpis falsch zämebuat, was ich eher ned dänke.

    Einmal editiert, zuletzt von junior ()

  • ich wüsst aber ned was ich falsch zemebaue ha söll es git ja nur ei schrube.... und hesch recht bi de rd chasch gar nüt verstelle...

    Live fast n die young

  • ich glaube du hesch gnuge mechaniker-gschick zum da zämebaue. drum isch si e verboge.
    (ha das mal bim bike gha, aber det sind falschi iistelige vo zug und druckstufe gsi)

    guns for show, knifes for pro