• Hypi,


    ufem panonie isch es perfektionstraining, für d rennläuf muesch dich separat amälde :winking_face:


    Lödi wott i nächstjahr erobere :smiling_face:


    nei, ig bi student...aber ig fahre nüme uf dr strasse, sprich 20tkm weniger choste, und ig ha d vtr verchauft, das geld muess au wieder reinvestiert wärdä :smiling_face:


    So wies usgseht wird üsi box mit grill und kühlschrank so wie are chöchin die zu üsem wohl luegt usgrüstet si :smiling_face:


    gruss


  • Leck das sind ja deftigi priise.
    Türtse Weekend wo ich im jahr amigs gang isch KMS weekend 2 täg 250.-
    Oder a Oster bini in Turin gsi 3 täg 300.-
    Oder letschti erst grad mit letsdrift.de in Villars 60.-Euro/tag


    Ein Tag schnel uf Sundgau (Windenhof F) chostet mich 85.- und ich han immer gmeint das säg scho viil :face_with_tongue::mad:

    [SIZE=3]READY
    TO>>
    RACE[/SIZE]

  • ja guet die streckene sind au chli grösser als sumostreckene :smiling_face: denn müend no d'streckepöschte, arzt und alles drum und dra deckt sii und natürli de unterhalt vonere grosse strecki isch enorm. aber anyway.


    du machsch das richtig kücken :smiling_face: i würd gern beides, resp. 2 töffe ha, eine fürd strass und eine für d'strecki aber da chunnt de schono :winking_face:


    Lédenon isch rattescharf zum fahre aber ebbe halt chli aspruchsvoller da du fascht alli kurvene blind fahrsch :winking_face:

    Cry mich ein river ! :ugly2:

  • Blackdevil, das isch dr unterschid vore richtige rennstreki, zume umbaute parkplatz :engel:


    sumofahre chunt ev. gli au no :smiling_face:

  • Zitat

    Original von Hypi
    ja guet die streckene sind au chli grösser als sumostreckene :smiling_face: denn müend no d'streckepöschte, arzt und alles drum und dra deckt sii und natürli de unterhalt vonere grosse strecki isch enorm. aber anyway.


    Ich wots jetzt mal ganz fründlich erwähne, das nöd nur ihr profesionel gönd go "race". Bispil Oasen drift: Ambulanze isch in doppelter usführig uf platz gsi (sind mal beide weg gsi, isch gar nöd gfahre worde) streckepöste, stehlder vor, hemer döt au gah. Sogar profesionelli Instruktore hemer gah (Götz, Herger, Wunderlin etc)


    Pistä sind chli grösser das stimmt, einiges sogar.


    Aber wot da au gar nöd endlos wiiter diskutiere, find priise e chli hapig und wot au gar nöd wüsse wiviil da de verastalter no Kassiert;)



    @Kücken
    Villars isch e WM strecki :winking_face:
    Das mit de parkplätz gits halt nume ide schwiiz :mad: Aber wenigstens chönd und hend mir ide schwiz Sumo ränne, sogar vo 2 Verastalter :face_with_tongue:

    [SIZE=3]READY
    TO>>
    RACE[/SIZE]

  • Hey jouuu... Wenn ihr uf Mugello gönd chum ich au!!! Bin döt mol gsi go GP luägä und han mir versprochä döt mol z'fahrä, au wenn ich jetzt "nur" no ä 750gerli han.

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

  • Aber äbä das mitäm Organisator isch glaub nöd so aifach...

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

  • hellöööö...


    also ich han da na e intressants lernvideo für mugello gfunde... ziehnds eu ine:)


    [SIZE=1]ich lach mi kaputt[/SIZE]

    Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

  • Man so geill.. aber wen ihr nocher alli 1000iger fahräd... :-(((
    Ich will doch das johr no ä wuchä uf Brünn, wiä söll ich den das alläs zallä??? Damn...

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

  • Zitat

    Original von Hypi
    wänn gasch du uf brünn und wieso nimmsch du mich nid mit?? :grinning_squinting_face:


    will du dich eifach zvill nach de seifi bücksch!!!!


    brünn seg au na luschtig... ich muen glaub mis budget mal wider chli überdenke:)

    Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

  • mir müend vermehrt streckene wähle wo immer chli schön wetter isch...weisch ja was üs suscht blüeht :winking_face:


    wieviel rennstreckene machemer nägscht jahr? :grinning_squinting_face: mues grad mal chli geld uf d'sitä schuflä :grinning_squinting_face:

    Cry mich ein river ! :ugly2: