Zylinder hohnen

  • Hallo zusammen,


    kann mir jemand eine gute Adresse in der Schweiz sagen, wo ich meinen Zylinder meiner Mito hohnen lassen kann?


    Danke

  • ne, möchte aber bald mal den Kolben wechseln und gleichzeitig, wenn der Zylinder schon weg ist, den auch noch hohnen lassen...

  • wiso? gsed er nümme guet us? wenn de zylinder lasch la hohne sodass alli riefe dusse sind, denn muesch ziehmlich sicher en übermasskolbe näh. din töffmech chan der sicher säge wonder das amigs lad lah mache. gied vieli. für soöpis muesch ned ide ganze schwiiz umesueche, hesch sicher eine ide nöchi.

  • Ich han au ersch grad min mito mocke revidiert han aber de zylinder dine lah will er supi usgseht nur en neue übermass cholbe verbaut das s lüft spiel 0.06mm kha het und alles tip top!

    Niemand Stirbt Gesund! darum Rauche trinke und präss dini Maschine!

  • Falls öpper uf dä Thread stosst, hier eh Adresse zu däm ich aube gange bi für mini Rennbikes:


    Zylinderschleifwerk Enzo Pascarella
    Kornfeldstrasse 1
    6210 Sursee

  • Wenns en Aluzylinder ohni Stahlbüchse isch muemer en au neu beschichte lah. Ellei das choschtet schnell 500 Stutz. Wür mer i dem fall überlegge en neue Zylinder z chaufe.


    mito mito


    Nume ahand vom Stossspiel chamer ned beurteile, öb de Zylinder no guet isch! Au d Konizität ect. muemer messe zum öppis Ussagechräftigs ha.


    Gruess