PIN Steurgerät??? Drosselung aufheben...

  • Hallo zusammen........


    Ich fahre die GSX-R 600 K7 und möchte sie gerne auf machen können.


    Weiss zufällig jemand welcher PIN beim Steuergerät das es ist für die ansteuerung der oberen Drosselklappe????????????????????????
    Oder wie man es einfacher vieleicht lösen könnte ohne neues Steuergerät zu kaufen?????

  • ist natürlich illegal, denn eingetragen bekommst du das ganze nur im austausch gegen ein offenes steuergerät und eine bestätigung der frankonia.


    aber wenns illegal sein darf, dann gibt es da schon eine sehr einfache möglichkeit. musst nur ein kabel kappen.


    welches musst noch selbst rausfinden. will da niemanden zu illegalem zeugs verleiten oder sogar eine anleitung dazu geben :smiling_face_with_horns:


    PS. hab noch werkstatthandbuch und hintere bremsbeläge für eine GSX-R 600 k6-k7 abzugeben. wenn interesse einfach schreiben.



    PPS. lass die finger von der oberen drosselklappe. damit machst du einiges kaputt wenn du damit anfängst rumzuspielen. die drosselung wird anders aufgehehoben.

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

    2 Mal editiert, zuletzt von DonBosco ()

  • well die obere drosselchlappe vorallem dadezue da sind dass mer ruckfrei und ohni grossi verschlucker und laschtwechsel chan as gas gah. wenn da jetzt irgendwelches züg umespielsch chan das schief usecho.



    en chline tipp....hmmm ok


    es isch eis vo de kabel under em sitz i de zweite steckerreihe aber weles muesch selber usefinde. ganz so eifach wotti's der denn nüd mache.
    ansuschte suzuki mech fräge. wenn ers der seit isch guet wenn nööd, denn hesch nomal e bestätigung meh dass es nüd s bescht isch.


    well s verwütsche isch weniger s problem sondern wennd en unfall machsch. aber das mues jede selber wüsse.

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • meinsch steckerreihe vom stürgrät.?????



    Ich verstahn dich voll und ganz. es stimmt ja au was du seisch. in 5 mönet han ich ihn sowieso ufmache will ich dan 2 jöhr d prüefig han.



    l

  • aaaaalso....


    ich chan der aber nümm zu 100% sege öbs das kabel au isch. müssts mer aluege dami i sicher bin....


    aber es isch in fahrtrichtig gseh de rechti stecker i de undere kabelreihe eis vo de rechte kabel. es schwarz bruns wenni mi nüd tüsche.


    zur sicherheit müsstisch mer halt es bild schicke vo dene kabel denn chans der gnau sege.


    aber uf eigni verantwortig. hans der gnueg mal gseit dass es nüd guet isch :face_with_rolling_eyes:

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener



  • hehehe... bösci in noot:)

    Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

  • nei verlah chasch di nüd druf.


    schick mer es bild vo de kabel und denn chans der gnau sege. ich hans mal gwüsst bin mer aber nümm 100% sicher weg de farb.


    wennd s richtige kabel verwütschisch gaht nüt kaputt. isch eifach so drosslet, dass de PC die zweiti drosselchlappe eifach nüd ganz ufmacht. wennd denn de stecker usziehsch denn bechunt d stürbox das drosselsignal nümm über und macht alli chlappe voll uf wennd gas gisch



    und wennd scho bim illegale bisch: wennd chli meh sound und drehmoment unde use wotsch denn chasch no die chlappe im uspuff deaktiviere. bringt der irgendwie 1-2PS und chli meh sound

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

    Einmal editiert, zuletzt von DonBosco ()