WICHTIG: Lenkungsdämpfer GSX-R 750 K1

  • Hallo zusammen


    Ich habe ein riesen Problem mit meinem originalen Lenkungsdämpfer der GSX-R 750 01 Modell. Er drückt nicht mehr entgegen. Also der Lenker ist zu steuern wie ein Fahrradlenker.


    Ich gehe am Donnerstag Nacht nach Ungarn auf den Pannonia-Ring deshalb erbitte ich dringende Hilfe:


    Was kann ich machen?
    Hat jemand einen Lenkungsdämpfer den er nicht mehr braucht, der passt?
    Was gibt es für sonstige Möglichkeiten in 2 Tagen einen Lenkungsdämpfer zu montieren.


    Besten Dank für möglichst rasche Antworten.


    Gruss Raymond

    Wer später bremst, bleibt länger schnell

  • Lüt mau em Timo a oder gang verbi..
    ..am beschte mit Töff..het jede Namitag offe..
    ...oder süsch het er Ersatz, we ner kaputt bruchsch ja sowieso eine..


    Two Wheels Racing Hofmann, Bahnweg 2, 3125 Toffen, Switzerland Tel. +41 31 812 13 56 Fax. +41 31 812 13 58


    oder dr Website

  • Merci! Lüte de gad ah!


    Het schüsch no öper ä Müglächkeit was mä chönti mache???


    Gruss

    Wer später bremst, bleibt länger schnell

  • Sälü!


    Auso so ne Lenkigsdämpfer het es 2 Kammersystem. Erschtens 1 Kammere mit Stickstoff, dia angeri mit Öl. Entweder isch dr Stickstoff dusse oder haut z`Öl. Wie gut dass me bim Originale chönnt Stickstoff nachefülle weiss ig nid, wes Öl dusse isch sicher ou e Dichtig am Arsch.


    Repariere wird knapp bis em Donnschtig, dr Timo het aber gueti Beziehige. Dä organisiert ou mau e Nacht u Nebel Aktion, wöu er säuber fahrt u weiss um was dass es geit. Ou weiss er säuber viu..


    We obe erwähnt, am Namitag isch er im Lade z`Wohle. Ob me ihm am Morge scho cha alüte, ke Ahnig.


    Ig würd villech mau hie alüte:


    Rebikeling


    Da gits villech e Chance uf ne bruchte. Aber äbe alüte, mit email isch wie bim Mech. Wird zwar gläse aber säute druf gantwortet :winking_face:


    Angeri Möglechkeit isch ebay, dert ha ni öppe 12 Stück gfunge. Si aber aui im Dütsche, auso we ou sofort zuegrifsch wirds knapp mit per Poscht schicke.


    Sorry, meh cha ni nid häufe! Bi uf em Weg nach Portugal, muess uf Montgae..


    E hiube


    Reto

    3 Mal editiert, zuletzt von kneegrinder ()

  • Merci Reto! geile Siech! das nennt mä no schnäui bearbeitig! :face_with_tongue::grinning_squinting_face::grinning_squinting_face:


    Ha iz bim Stäg in Jegenstorf no eine chönne bsorge... geit perfekt...


    Läck bini froh!


    Gruäss

    Wer später bremst, bleibt länger schnell