Zeigt mal euere Töff's

  • Zitat

    Original von Breaker


    Ja, isch dr Yoshimura, stimmt genau!


    Nei, isch nid "original", die verfärbig chunnt mit dr Zit vom Stop and Go ir Stadt, das si sogenannti "Anlassfarben" weni mi nid tüüsche, bi da aber nid so vom Fach :smiling_face:


    Hmmm... interessant demfall wie glichmässig die sich verfärbet...

    [SIZE=4]:rock: !!! Triumph !!! :rock:[/SIZE]


    Cannot the Kingdom of Salvation take me home ???


    Triumph still in my heart... ;(

  • aaah ok...


    es gid ja dertig wo vo afang aa scho so verfärbt sind (hani früener uuuuuuuuuuuuhuere cool gfunde, hüt eifach nurno hässlich) und dertig wo sich erst mit de hitz verfärbet... aber isch chli krass wie stark dass sich de verfärbt hed :grinning_squinting_face: sehr "funky" vode farbgstaltig her :face_with_tongue:


    99db isch demfal recht luut für legal... standard isch ja das ding scho zimli laut... d 750er erst recht.


    @EPI


    und was wetsch jetzt förnes töffli poschte?

  • das isch wohl eifach en titanpött und die verfärbed sich jetzte halt emal blau, wenns zu heiss werded. das chan mer reltiv eifach dur'd dicki vom material oder d dicki vo dämmwulle wo drinne isch stüre.


    mini kilogixxe het ja e kompletti titanalag und da isch de topf wenn mer drilueged au komplett blau. usse aber well er besser isoliert isch nüd verfärbt. die ganze chrümmer wo wiederum e grossi hitz abbechömed sind denn wieder komplett blau.


    das het das eifach so a sich, genau wie carbontäpf amigs brun werded und durebrenned wenns zu heiss werded :mad:

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener



  • Ja die 675er macht mi scho zimmli ah... aber ich ja ebe nöd dezue die go aluege gah...

    [SIZE=4]:rock: !!! Triumph !!! :rock:[/SIZE]


    Cannot the Kingdom of Salvation take me home ???


    Triumph still in my heart... ;(

  • Servus


    Do mol wieder min Oldschool-Prügel.


    Säged waner wänd, ich ha sie je länger je lieber :grinning_squinting_face:


    [Blockierte Grafik: http://img362.imageshack.us/img362/963/imgp0749ae4.jpg]


    specials: Motacc Superbikeumbau, Stahlflexleitungen, 6 Kolbenzangen von der W, Wilbers Federbein, Schwarze MRA Scheibe



    jawoll !!!!


  • iii scho wieder en sportler :winking_face:


  • jo doch schöne töff! chli gääl...;)


    doch wieso devil ond nöm yoshi? chasch de db-killer jo no chli bearbeite...(gell junior :D)


    herzlich willkomme sösch no im forum!


    @ SERVER


    jo die send halt beliebt...aber kei angscht, hebe eventuell degäge gege de trend...(es werd aber kei fazer :D) postes de mol wenns so wiit esch!


  • jo doch schöne töff! chli gääl...;)


    doch wieso devil ond nöm yoshi? chasch de db-killer jo no chli bearbeite...(gell junior :D)


    herzlich willkomme sösch no im forum!


    ja de Devil gfallt mer eifacht besser vom usgse här :face_with_tongue:


    mal luege wie denn de Sound esch. werd so öppe e 1 woche dihei acho

    Fahre nur immer so schnell in die Kurve, das du auch wieder aus der Kurve fahren kannst:)

  • so han au wieder mal chli öppis nois a minere gixxe. :grinning_squinting_face:


    Gseht schön us und tönt no besser :smiling_face_with_horns:


    [Blockierte Grafik: http://w3.bikepics.com/pics/2008%5C07%5C09%5Cbikepics-1347485-800.jpg]


    [Blockierte Grafik: http://w3.bikepics.com/pics/2008%5C07%5C09%5Cbikepics-1347498-800.jpg]



    [Blockierte Grafik: http://w3.bikepics.com/pics/2008%5C07%5C09%5Cbikepics-1347493-800.jpg]


    ah und:


    jaaaa scho wieder so en verdammte sporttöff gäll server :mad:

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

    Einmal editiert, zuletzt von DonBosco ()

  • Zitat

    Original von SERVER
    ja aber isch ja klar gsi das du arogante siech dis töffli muesch zeige....



    ich weiss. drum muess ich endli mal mis studium abschlüsse, damit ich mer chan e MV F4 und e Duc chaufe, damit mini arroganz besser understriche wird :mad: :mad



    aber ich finds toll server, dass du sogar zwüsched zwei verschiedne antworte chasch ussuche...


    entweder de arrogant satz oder denn de scho wieder sportler :face_with_tongue:

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

    Einmal editiert, zuletzt von DonBosco ()