Lümmel hed bald es neus Spiilzüüg :)

  • das han ich mir doch fasch denkt, dass du dir das seeeehr schöne spielzüg poschte wirsch :grinning_squinting_face:


    echt cools teil. für die oder e RC8 würdi mini gixxer sogar gern hergäh.


    das chönt die vielicht no interessiere. MCN tescht vo de tracktionskontrolle usw.


    http://www.gaskrank.eu/tv/hers…irst-ride-in-jer-2553.htm


    de sound isch zumindescht scho mal oberhammer und s design natürli eineweg. und so e traktionskontrolle isch scho e tolli sach.


    wenn bechunsch sie?

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

    Einmal editiert, zuletzt von DonBosco ()

  • Jup, MCN kenn i, isch äbe scho no witzig, aber mol luege. RC8 isch halt nid so min Fall, KTM söll bi SuMo's und MX bliibe, so Racer han i scho gnueg gha. Design find ich chli ähem ... jo, nätt gseid 'gwöhnigsbedürftig' ... aber do cha mer immer diskutiere :face_with_tongue:


    Vellich werd die emol wiis, isch jo au jetzt chli understatement 1098 (mit 1198cc), chönnt jo dänn en 848 schale häre due :grinning_squinting_face: ... aber das wiis isch äbe au ned schön, (chli sperma farb, so gälbich) :face_with_rolling_eyes:

  • Neee neee e R mues rot bliibe.


    het die eigentli e komplettcarbonschale wo teilwies lackiert isch oder "nume" die sichtteil us carbon?


    ja d RC8 isch sehr speziell. aber sie gfallt mer je länger je besser. halt nüd im sinn vo wunderschön gfalle wie e 1098, doch d RC8 het irgendöppis, grad well sie so komplett andersch isch

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

    Einmal editiert, zuletzt von DonBosco ()

  • do hesch voll rächt, en RC isch eifach nix normal und drum äbe ächt sicher witzig und fallt uuf. und sowieso en V2 :grinning_squinting_face:


    soviel i weiss sind nur sichtteili carbon, ich gsehs dänn, carbon schale usw. sind nid soo happig tüür bi duci. Dumm isch, kei Kofferruum, will komplett singleraceheck :frowning_face: ... heisst also Buuchtäschli :mad:

  • oooch nei du arme.


    hesch anere 1098R kei kofferruuum so e frechheit. glaub mer söttet direkt uf bologna is werk ois go beschwere. das gaht doch nöd :mad:


    isch s heck denn selbschttragend? well d R isch ja scho nomal es paar kilo's liechter als d S.

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • schöns spielzüg!!!! wot au!!!! wenni mini chan verchaufe de gits zu 80% en k5/k6 :ugly:

  • jaja de lümmel wider...


    da getrau ich mich ja fascht nimme min neuzuegang i de garage z'präsentiere (aber seged das mim möffi ned, suscht wirds iiversüchtig)



    was hesch den mit de "alte" gmacht?

    Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

  • 55'000 stutz :mad:


    aber wenn mer all die teili wo dra verbaut sind bedenkt und denn no de selteheitswert, denn isch das ganzi sogar grechtfertigt. so krass es au tönt.

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • fetti sach lümmel :smiling_face: hoffentlich chunnts denn wiiter als bis zur nächschte tankstell :face_with_tongue:


    isch fascht z'schad mit somene ding ummezfahre :ugly5:

    Cry mich ein river ! :ugly2: