Wer fährt mit mir aus?

  • müestisch dänk au chli geigneti chleider aha... den en pass deruf ohni richtigi usrüstig gad eifach ned.


    isch verantwortigslos...


    vieli dänked doch" ahh, frau hinde druf näh und mol chli richtig gas gäh". isch eifach chli gfährlich, zudem isch en spassige töff es EGOGRÄT. det fahrt mer ned s 2te...

  • Zitat

    Original von -=TS=-
    töff fahre esch halt ehner de männersport dorom send do em forum au ned so vell fraue agmäldet, so ist es nun mal ;)!



    Tja deför chönd die wo fahred meistens au besser fahre :face_with_tongue: (besser ned gleich schneller sondern kontrollierter!)


    @junior...stemmt so ned...met minere grössi ha echs of ere R6 au bes of Venedig usghalte :winking_face:



    Ond jetzt @ Melide....wies de junior scho gseid hed... hesch du en Usröstig?? Will das emmer no swechtigste esch. Velech hesch sogar sovel Glöck das eine vo dene nätte jonge Herre do enne, ned nor e freie Platz plus abbagger-Spröch het, sondern au no en Usröstig. :grinning_squinting_face:

  • Aber sich bin ich no ume! Ich loh mich doch nöd vo so Machosprüchli abschrecke. :face_with_tongue::face_with_tongue:
    Muesch luege, schlussendlich kneifet alli. :lol:

  • Tja, hätte Dir ja auch ne Fahrt angeboten, (KTM Herzog -> Duke Einser), nur weiss ich nicht wie mein Frauchen das findet. Aber wird schon nicht jeder kneifen hier. Kannst ja wie schonmal vorgeschlagen, alle mal ausprobieren, dann weisst Du gleich welches Möpp Du Dir gegebenfalls beschaffen willst.


    Viel Spass & Glück.


    PS: Und ja, bitte nirgendwo ohne gute Schutzausrüstung draufsetzen.

  • Könntest bei mir zusteigen. Mein Frauchen hat ein eigenes Bike :smiling_face:


    Und gekniffen wird nie!

  • Zitat

    Original von Melide
    Aber sich bin ich no ume! Ich loh mich doch nöd vo so Machosprüchli abschrecke. :face_with_tongue::face_with_tongue:
    Muesch luege, schlussendlich kneifet alli. :lol:



    Kneiffe??? Wieso au... Ich meins voll ernst imfall.
    Mir chönd gern mal öpis z'zweite mache.


    Eifach nöd Töff fahre leider...

    [SIZE=4]:rock: !!! Triumph !!! :rock:[/SIZE]


    Cannot the Kingdom of Salvation take me home ???


    Triumph still in my heart... ;(

  • Die einzige die ich kneiffe ist meine Süsse, und die fährt auch selber. Wobei - ich nehm sie auch gern als Sozia auf oder mach mal den Sozius bei ihr ? :mad::mad::mad::mad:


    So viele Jungs und Gentleman zur auswahl - liebe Melide, jetzt musst Du Dich entscheinden.


    Aber schnell sonst wird das Wetter wieder schlechter :face_with_rolling_eyes:

    Wer am Boden liegt hat maximale Schräglage


  • HEy fabri, du denksch eifach z vil mit dim Caruuuuuuuuuz!!! :grinning_squinting_face:

  • Zitat

    Original von Hypi
    klar isch es kei goldwing zum mitfahre :winking_face: aber defür gat d'poscht ab :face_with_tongue:


    ja maini genau so mach ich das amigs mit fraue wo mir nöd passed :ugly:



    aha durum hets ufem Julier soviel fraue wo Autostop mached ?!! :grinning_squinting_face::grinning_squinting_face::grinning_squinting_face::face_with_tongue::face_with_tongue::evil2:

    Für Schreibfehler haften die Buchstaben


    Frag' nicht - Du könntest eine Antwort erhalten.


    Computer dienen uns zur Lösung von Problemen
    die wir ohne sie nicht hätten.


    R6 - Der schönste Weg der Fliehkraft in den Arsch zu treten

  • Chum isch ä Frau am start fliped grad alli :grinning_squinting_face:


    Viel glück bi dinere suechi, wänd dän Fotene gseh :grinning_face_with_smiling_eyes:

    Bis bald... im Schwarzwald!! :thumbup:

  • Zitat

    Original von DeepZone



    Tja deför chönd die wo fahred meistens au besser fahre :face_with_tongue: (besser ned gleich schneller sondern kontrollierter!)


    hey deepzone, han denn das met em männersport ned so gmeint dass d fraue ned chöned fahre oder so! sonder dass eifach d männer mehrheitlich spass a de bikes händ ond vell fraue halt, ich nehme mol ah, ehner angscht händ demet z fahre wells gföhrlich esch oder ebe halt eifach de spass ned händ bem töff fahre!

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock: