Theorie Prüfung Neu ?

  • Hab vor fast genau 2 Jahren die Theorieprüfung gemacht und jetzt hab in n neuen Lernfahrausweis für den grossen Töff gemacht. Muss ich jetzt nochmals die Theorieprüfung machen ? Es sind nur ein paar Wochen :wand:


    Also ca. 2 Jahre und 2-4 Wochen :böse:


    Hab noch keine Prüfung sonst, nur den A1 Lernfahrausweis :ugly5:

  • jo muesch nomol mache wenns meh als 2 johr her isch, und wenn no kein andere uswis hesch wo die glich theorieprüefig het

  • Ergendwie hends es ned gmerkt oder ech hans doch spöter gmacht als ech gmeint han, oder sie send eifach gnädig met mer gse.


    Han de Lehrfahruswiis jetzt becho :grinning_squinting_face:

  • Sie sind glaub chli überfordert uf dene Strasseverchersämter...


    Ich hät au sölle de Itrag ha, dass ich Brülläträger bin (bi de Aforderig vom Lehrfahruswis hani ja nomal en Sehtest müesse mache). Aber das händs irgendwie au vergässe...

    Und immer daran denken:


    gummierte Seite nach unten, lackierte Seite nach oben !

  • Zitat

    Original von Hannes
    raiden: ich han mer jez au en töff kauft, mues en nur no drossle und ilöse :grinning_squinting_face:


    Super !:top2:


    Au en SV ?

    Einmal editiert, zuletzt von raiden.ch ()

  • Zitat

    Original von Hannes
    raiden: ich han mer jez au en töff kauft, mues en nur no drossle und ilöse :grinning_squinting_face:


    Sry für Doppelpost !

    Einmal editiert, zuletzt von raiden.ch ()

  • jo au e SV. han sie probegfahre wo sie no offe gsi isch, zwar nur churz aber ich seg der, chasch dich schomol druf freue wenn dini ufmache chasch :smiling_face_with_horns::mad:

  • Zitat

    Original von Hannes
    jo au e SV. han sie probegfahre wo sie no offe gsi isch, zwar nur churz aber ich seg der, chasch dich schomol druf freue wenn dini ufmache chasch :smiling_face_with_horns::mad:


    :grinning_squinting_face:


    Ech freu mech wie es Schnitzel :ugly: