Min Jet c-tech 307 WRC ^^

  • @Day-Day:


    da xeht mä widr mal das dini theoriä nöd immer müänd stimmä hä..hehe.. dä praktisch tail spillt immer au ä grossi rollä..


    was i dir aber absolut ehrlich und zu 200%garantiärä chan isch das ich nünt, gar nünt a däm roller gmacht han.. ja isch en ehemaligä 45km/h di-tech xi.. blombiert... diä sind au nöd usägnah wordä..


    zum Blick-Bricht:


    (dän hani übrigens immer im Portmonaie..hehe..)


    SCHLECHTES GEWISSEN PLAGTE


    ST.GALLEN. Als die Polizeibeamten einen jugendlichen Rollerfahrer am Samstagnachmittag kontrollieren wollten, entzog sich dieser durch Flucht. Nach kurzer Zeit kehrte er jedoch mit schlechtem Gewissen zur Kontrollstelle zurück und stellte sich den Beamten reumütig. Der einsichtige Jugendliche besass keinen Fahrausweis. Zudem erreichte sein Kleinmotorrad anstatt den erlaubten 45km/h über 90km/h.


    Also zwei sachä muä i erklärä.. nei 3..hehe.. zerst i ha nöd gmerkt das min Lehrfahruswis abglofä isch, dä isch genau a däm tag abglofä und ich idiot has nöd gmerkt, han no voller überzügig dä schmiär dä lappä zeigt.. jenu...!!!


    zweitens, woni abghauä bin isches dä grund xi, das d blinker nöd tuä händ, dä pneu dunä xi isch und dä roller vill z schnell gloffä isch.. aber i ha gmerkt das mir einä no gsecklät isch und mini nummärä gseh hät..jenu..


    drittens, si händ dä roller gad i gladä mitgno und i ha törfä däbi si wos en uf d rollä gstellt händ, isch sogar en schmiärler druff gsässä und dä prüäfstand hät irgendwas mit 110 azeigt gha, i ha dän ä wett gmacht mit däm schmiärler das i nünt gmacht han, und tja, 4wuchä spöter hani äs bier vo däm schmiärler becho.. will er zuäfälliger wies en kolleg vomänä kolleg xi isch..hehe.. jäjo.. witzigs gschichtli..


    Konsequenz:


    200.- Buäss und 2täg Sozial-Diänst i dä Psychiatrischä Klinik in Wil... jenu..

  • ich weiss ja au nöd, aber wenn mer e so öppis macht, dörftisch im moment doch eigentli nöd im bsitz vom führerschii si ? so sache stönd under brutalschter bestrafig.

  • @Greeny


    -Fahre ohni Führeruswis
    -Fahre mit überhöhte gschwindigkeit (Polizeilichi Iischätzige geltet au ohni Blitzchaschte)
    -Fahre miteme Fahrzüg ohni betriebserlaubnis (sobald en kat F. roller meh als 45kmh fahrt, isch er nüme betriebserlaubt)
    -Missachten eines Polizeilichen Haltezeichens


    Das ganze gid meh als 200 stutz buess und 2 täg. Das lauft nämli nüm via Buessekatalog sondern via Azeig, da entscheidet d Staatsawaltschaft bzw. Einzelrichteramt.


    Und die hend denn nüd mit dim angebliche Kumpelpolizischt z tue wo dir es Bier zahlt. De Urteilt nach sine Bestimmige. Und die bestimmed öbis anders weder dini M-Budget-Strafpackig wo du da vorgisch.


    Usserdem: Ich han mit 14i scho nur för töfflifahre ohni uswis: 1 Tag Sozialdienst bimne Alterheim und 100 Stutz buess becho.


    Und wenn dini Drossle nit mal dusse gsi isch, denn lauft de ditech nid mal so schnell wie original-offe. Du hesch doch eifach nur mal ghört (was au stimmt) dass dich de Drosselring id variomatik inefrisst und de ditech immer schneller wird dur das.
    Aber wenn du wösstisch wie en Variomat funktioniert, denn wörsch au iigseh, dass solang das ding drin isch nid mal die originali, offeni Höchstgschwindigkeit chan erreicht werde. Will de variomat sich so unmöglich vollständig schlüsse chan, au wenn de Drosselring nurno 1-2mm dick isch.


    Dini +110 Km/h Ditech-Theorie chan also nur uf ei Art und Wiis funktioniere und zwar:



    IM FREIE FALL GRITTE VOMNE RED BULL BASE-JUMPER...


    PS: Wie chunts öberhaupt dezue dass im Blick glandet bisch?

  • 1 - 0 würi säge.......................

    [SIZE=4]:rock: !!! Triumph !!! :rock:[/SIZE]


    Cannot the Kingdom of Salvation take me home ???


    Triumph still in my heart... ;(

  • @Day-Day:


    i weiss ja nöd öb du au a däm tag genau näbät mir gstandä bisch und öb du mini post vorher ufgmacht häsch.. i weiss doch was i xeh und becho han.. und das isch nun mal tatsach,.. dä roller hät uf dä rollä öbis um di 110 azeigt.. öbs mir glaubsch oder nöd, isch mir eich scheisssssss egal.. würkli!!! dini diskusion isch überflüssig, i säg dir wiäs isch, und went was zmotzä oder z bezwifflä häsch gah in wald und schrei d eichhörndli ah... !!! :böse::wand:


    es hät mi 200.- kostät und 2täg sozialdiänst.. chaschs mir glaubä,.. bi 16ni xi.. !!! und dini jugendzittä und diä theoriä wot do glernt häsch sind ja guät und recht, i ha das mit em game-boy tuning au niä glaubt aber es isch würkli gangä, bi näbät dra gstandä... (krassi sach he)!!! und hey, häsch s gfühl i muä DICH alügä?! was bringts mir, i bi doch vill cooler wäni ä harti stroff abgsässä het.. 3wuchä knast oder so gäll..hehe..!!! :face_with_rolling_eyes: jäjo..


    und mit däm krassä erlebnis händs mi in blick tuä.. si händ sogar äxtra minärä muäter aglütä und gfrogät öbs glich seg.. hehe.. aber ja ebä kei nämä erwähnt..!!!


    ajo, vilicht isch na zerwähnä das i 2mol mit däm di-tech z mailand xi bin.. also über dä klausä und gotthard und so... wahnsinns erlebnis.. :face_with_rolling_eyes:

  • Game-Boy tuning????? :confused_face:



    Was was was? Das mueschmer jetz erkläre... 8o

    [SIZE=4]:rock: !!! Triumph !!! :rock:[/SIZE]


    Cannot the Kingdom of Salvation take me home ???


    Triumph still in my heart... ;(

  • Zitat

    Original von Epimenides
    Game-Boy tuning????? :confused_face:



    Was was was? Das mueschmer jetz erkläre... 8o



    kennsch das nöd ? Game Boy Color mit em 3.0GHz Quad und 4GB Ram :grinning_squinting_face: Super Mario chasch so ohni stocke und in full-hd ufem lcd spile xD



    ich weiss au nöd was das sie söll :face_with_tongue:

  • ...

    2 Mal editiert, zuletzt von Day-Day ()

  • @ Epimenides:


    ja das game-boy tuning hät so funktioniert dasd än altä (i glaub dä erst wo usä cho isch, dä grau chlotz) game-boy über zwei kabel as stürgrät aghänkt häsch und irgend äs programm in game boy dinä gha häsch und nachher isch er einiges schneller gloffä.. i ha immer gmeint da seg so en Mythos.. aber isch würkli gangä..!!!


    Day-Day, etz bitte kei dummi möchte gern besser wisser diskusion vo dir..!!! :böse::face_with_rolling_eyes::mad:


    aber i chan leider au nöd erchlärä wiä das gfunzt hät.. isch huärä komisch xi..echt.. wiä so en fullä zauber..hehe.. (isch nöd bi mim roller gmacht wordä!!!) für das hani mis baby z gern gha.. mä weiss ja niä.. hehe..!!!

  • @Greeny


    Die Diskussion findi alles anderi als öberflüssig. Bin eifach allergisch uf Bullshit und wenn du da so shit verzellsch, denn gods nid nur um mich, denn lügsch da nid nur mich sondern all die aa wo de Thread lieset.


    A propos game-boy tuning, ich weiss dass das ding funktioniert. Das isch au notwendig zum d drehlzahlbegränzig z entferne bim Ditech stüürgrät. Alternativ es Malossi Stürgrät wo sie scho gar ned erst dine hed. Dumm nur dass das STG ufem Originalzylinder und Polini nid guet laufed.
    Hee, ich han glaub so zimli alles probiert was gange isch a mim Ditech. Und ich darf behaupte ufeme sehr höche Wüssenstand gsi z'sii zu dem Ziitpunkt.


    CHURZ: Ich weiss haargenau vo was ich rede... Und denn muesch du mir ned welle cho sache under d Nase riibe wo warschinli nid mal fähig bisch en Kupplig vomne Ditech z entferne.


    Fakt isch eifach:


    Ditech lauft keine IM ORIGINALZUESTAND UND DROSSELRING +110 Km/H.


    Und din rescht wege Blick und Polizei... Bisch eifach kein Glaubwürdige meh i mine Auge. Ich verwise nur uf vergangeni Behauptige vo dir (Frontwheel EVO mit 8mia. PS)... Mir Zuger Forum user hend eus amel köstlich eine Abglachet ide Beiz.


    Für mich bisch und blibsch halt "de wo sich Architekt nennt aber nie de Bachelor oder Masters gmacht hed..." <-- Das elei, seid mer scho us was du fören Typ Mensch bisch...


    Lügner sind immer glich:


    Es fod aa mitem Höhepunkt, und denn wird schritt für schritt im detail downgraded und korrigiert wenn öber widerstand leistet... Das Schema hani scho zuuuu oft erläbt.
    (Ufzmal isch de Polizist en Kolleg vom Kolleg... zersch 120 denn nurna ca. 110 usw.. blablabla)
    Und am schluss sind d Lügner wüetend, will sie gstellt hesch... Und reagiered genau so i dem Stil wies du grad vorzeigt hesch. Mit luuter :wand:X( und :böse:


    Vergässemer ned dass dini Pneu dune gsi sind, und das nid mal beastandet worde isch... Gid miner meinig scho elei wege dem en Azeig bi Töff. Und choschtet scho öbe d helfti vo dinere angebliche Buess + Verfahrenschöschte.


    Oder hends erbarme gha will du ja susch scho en MEEGA bestrafig becho hesch? :lol:


    PS: Glaub mer, dini Passfahrte hend de Roller ganz sicher ned schneller gmacht...

  • @ Day-Day:
    I weiss ja au nöd was mit dir los isch.. wirsch gschlaggä dihai oder gmoppt im büro, das immer so agressiv muäsch schribä??? Dasd immer allem und jedem muäsch widersprechä, und alles besser wüssä.. däbi häsch maximal vo dä helfti ä ahnig vo däm wot schribsch..!!! wiso chasch du nöd eifach normal mit lüt redä und abschätzigi besserwüsser sprüch nöd intelligenter schribä, wiä inärä frog, wommer dir chan begründä.. oder weiss gott was.. du bringsches eifach nöd fertig ufämä gwüssä niveau z schribä das normal chan diskutiärä.. das isch so müähsam.. echt!! I weiss würkli nöd wo dis problem lit.. du seisch sachä obwohlt kei ahnig häsch.. nei echt.. !!! i weiss du bisch worschindli so en typ wo non stop im net hockt und all infos abäladt und dän s gfühl hät er chunt druss.. aber dem ist nicht so.. !!! lah liäber mal dini tummä sprüch.. tuät dir guät und allnä andärä au..!!
    Ich has nöd nötig irgendwer z belügä.. wiso sötti au.. ha ja nünt dävo.. überhaupt nöd.. und verallem bim thema di-tech bi däm wo mir passiert isch.. da bringt mir ja nünt weni dir das was sägä wo nöd stimmt.. !!! oder??? Was hetti dävo..
    Ebä , gäll.. das game-boy tuning gits demfall glich.. schön häsches erklärt wiäs funktioniert.. super!!!
    CHURZ: erstens hani scho sit 4jahr kein di-tech meh und 2tens hani en mech für das.. 3tens bini sicher würi das anä bringä.. !!! und öb du weisch vo was du retsch.. naja,.. wiä mäs nimmt.. vilicht bim thema di-tech.. aber demfall weisch ja ned mal det alles..!!!


    Fakt isch eifach:


    wenn du seisch dä lauft kei 110km/h dän säg das,.. i bi dänäbät gstandä und d schmiär hät nur blöd gluägät.. aber du mir isches glich was du glaubsch mir isch au glich wasd dänksch.. DU bisch mir glich.. verstahsch.. ich wet mich nöd uf so en niveau abälah .. i has nöd nötig..!!!


    los, i hänk dir bi däm Bitrag s föteli ah woni gad gmacht han mit em natel.. hoff chasches chli lässä.. isch nöd so guäti qualität und s Papier isch au nüm s neuscht!! (scho fascht ä pergament rollä) hehe..!!!


    haha.. du bisch echt en armselligä loooser.. nur will du nur en kaufmann bisch muäsch nöd s gfühl ha anderi sind genau so wenig bildät wiä du!!! *grööööl*!!! Das du kei ahnig häsch was en architekt usmacht oder was mä muä chönä damit mä sich so bezeichnä törf… du häsch eifach widr mal null schimmer vo was d retsch.. also lah das thema bitte.. !!! dankä!!!


    ja TAG-TAG went lässä chöntsch wärsch klar im vorteil.. i ha xeit er seg 120 gloffä,.. aber uf dä rollä zeigt er en andärä wärt ah logischer wis.. vilicht muäsch mal chli witter überleggä!!!
    Hey,.. i glaub ich chönt sogar no d quittig vo dä buäss dihai ha, bin mir aber nöd sicher…weni si findä tuä i si dir au is net..ok???? dän bisch vilicht befridigt…!!!! Weisch, öb du mir so öpis glaubsch oder nöd… gaht mir so am ar…. Vorbie.. du interessiersch mich über haupt kein flüggäfurz went so diskutiersch.. vilicht bisch ja en zwägä typ wämmer dich persöndlich kännt oder mit dir süsch normal redä chan, aber went so chunsch bisch eifach en chotzbrockä und en rissä a***** verstahsch???


    Also bitte hör uf sachä behauptä obwohl kei ahnig häsch vo was d retsch und went ä ahnig häsch säg bitte nur das wot weisch und akzeptiär anderi meinigä und biträg / erlebnis!!! Es git au sachä wot du nöd weisch verstahsch.. also bitte.. hör uf!!! I wet echt kei stritt oder irgendwas i diä richtig aber so chas nöd witter gah, wär ja nöd s erst mol.. gäll!!! Also …!!!


    [Blockierte Grafik: http://img237.imageshack.us/img237/457/richtigzj0.jpg]

    Einmal editiert, zuletzt von greenvr6 ()

  • Zitat

    Original von greenvr6
    haha.. du bisch echt en armselligä loooser.. nur will du nur en kaufmann bisch muäsch nöd s gfühl ha anderi sind genau so wenig bildät wiä du!!! *grööööl*!!!


    Ich bezieh mi mal nume uf die Ussag:


    Soviell ich weiss würd ohni Hochbauzeichner meh laufe als ohni KV'ler ?


    Baue mer halt astell vo 20 Stöckige Hüser nume 1 Stock? Ohni KV'ler würd praktisch nüt laufe ( und ich bi kene, nume so am rande ).


    Ich behaupte jetzte eifach, dass sowohl Du Greenvr6 als au Day-Day die gröbschte Problem hettet d'Usbildig vom andere gliichguet abzschlüüse.


    Und ich glaub ufem Stellemarkt sind Kaufmänner meh gsuecht als Hochbauzeichner...

  • Cedi:


    sorry, i ha kei KV`ler wellä blöd amachä.. diä bruchts genau so,.. wiä jedä andär job, und bildät isch jedä mitämä abschluss..!!!


    öbs meh KV`ler bruch oder nöd spillt kei rollä, sind ja au zwei ganz verschiedeni branchä...!!!


    Also bitte nöd falsch verstah, jedä wos KV glernt hät hät ä super usbildig und vill möglichkeitä witter z cho, und au diä grösserä chancä ä neui stell z findä wiä än hochbauzeichner!!!


    gruäss greeeny

  • Also,


    Es behauptet niemert dass es dir was bringt go lüge... Aber du machsch useme chline usrutschern en story wo du dich nacher gäge fachlüüt muesch wehre.
    DU hesch gschribe er laufi ca. 120... schön und guet... Wenn de WERT usere vermuetig vo dir entstande isch, denn isch ja das keis Problem. Wenn eine seit wo WEISS dases ned so chan gah, scho rein us technische und physikalische gründ, denn isches ja för niemert es problem z säge: "Ok vilicht nid grad 120 aber doch recht zünftig..."


    NO PROBLEM...


    Mich stört schlussendlich wenn eine sache behauptet woni ja selber weiss dasses ned stimmt und nocher sich no versuecht z rächtfertige.


    Das isch jetzt nur uf de Ditech bezoge. Alles anderi chömmer la stah, sell sich jede bim läse selber en meinig bilde wies um dini Glaubwürdigkeit staht.


    Luschtig findi au na, dass du genau das Verhaltensmuster NOMOL bestätigsch woni vorher scho erlüteret han.


    "Und am schluss sind d Lügner wüetend, will sie gstellt hesch... Und reagiered genau so i dem Stil wies du grad vorzeigt hesch. "


    Ich schribe da ned schlechts öber Kaufmännischi brüef wo nid nur mich sondern ganz vil anderi lüüt chöntet beträffe, ich beziehe mich uf DICH. Und elei was ich vo DIR halte und ned vo Bauzeichner und Architekte. Also bevor da en riise Bruefsgruppe als ungebildet bezeichnisch öberlegg der mal ob Bauzeichner wörklich meh aforderige het als es KV.


    @dis scheiss bildli da:
    Bewist das jetzt dass din Ditech 110 ungrad gloffe isch oder wie isch das z verstoh?


    Ah und no öbbis:
    Du seisch da grosskotzet dassi kei ahnig han vo was ich rede und mir d infos vom internet hole:


    Was hesch denn DU fören Ahnig über de Ditech?


    Gar keini, will susch wüsstisch selber dass dini behauptig gar ned chan stimme...


    Was de Architekt agaht... mer mönd das ned namal diskutiere... Du bisch eifach för mich de wo das vo sich behauptet punkt... Hesch nonie gstudiert und nüt und nennsch dich architekt... Ob du das dörfsch oder ned, das isch scheiss egal... Ich finds ARM und das darfi sehr wohl.