Rennstrecke Dijon

  • Hallo Zusammen


    Ich gehe im August nach Dijon und wollte daher fragen, ob man da in den Boxen schlafen darf oder ob am Abend alle aus dem Gelänge gejagt werden und man besser ein Hotel reserviert?!


    Danke schonmal für die Antworten... :face_with_tongue:

    Zitat

    Original von Robi
    Gang mal in en Lade und versuech en kompetente Verkäufer z'finde... en Reaktor-Brennstab uf der Strass z'finde isch eifacher

  • Zitat

    Original von :Dark_Force
    Hallo Zusammen


    Ich gehe im August nach Dijon und wollte daher fragen, ob man da in den Boxen schlafen darf oder ob am Abend alle aus dem Gelänge gejagt werden und man besser ein Hotel reserviert?!


    Danke schonmal für die Antworten... :face_with_tongue:



    du chasch boxe miete und den dörfsch au det inne penne. es isch aber au absolut keis problem wend zum bispil im büssli pennsch oder es zelt ufstellsch. im gegesatz zu anneau muesch du s'gländ dur d'nacht ned verlah, heisst du chasch im fahrerlager penne wie und wo du wettsch.


    mir gönd scho im juli... selled mer den scho es böxli markiere:)

    Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

  • Pennboxe oder so sind kei Problem ... ich zieh trotzdem jedes Hotel vor :smiling_face: ... glaub mini Tramper-Ziit isch dure, und hesch dänn ned so verruckti sieche wo meine sie müssed no am morge am 2 no am motor umegase näbedra :smiling_face_with_horns:


  • Ok, ja das tönt wunderbar mitem Päne!
    Nei Boxe müender nöd markiere, aber ihr därfed gern chli ufem Asphalt male mit de Reife :mad:

    Zitat

    Original von Robi
    Gang mal in en Lade und versuech en kompetente Verkäufer z'finde... en Reaktor-Brennstab uf der Strass z'finde isch eifacher

  • Zitat

    Original von :Dark_Force


    Ok, ja das tönt wunderbar mitem Päne!
    Nei Boxe müender nöd markiere, aber ihr därfed gern chli ufem Asphalt male mit de Reife :mad:


    ja mal luege öbi es paar streife mag zeichne:)
    wird ja au scho bald cho de termin... hehehe... bin scho all am nerve im gschäft...


    bi 15wuche hani aagfange abezelle... jetzt wüssed glaub all bscheid:)

    Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

  • dijoooooooooooooooooooooooon mir chömäääääääääääääääääääääääääääääd :grinning_squinting_face:

    Cry mich ein river ! :ugly2: