Wiä ichs findä

  • Also ich bin Zfriedä aber was mich Stört isch die Chiflereien und blöde Sprüch vo gwüssä lüt und wo am schluss völlig a dem vorbi schüssed wo am Anfang im Text sach gsie isch und das dänn wieder so endlos wirt wil dä fühlt sich agmach vo dem und dä vo dem etc.
    Haupttema Töff und das wo no dazuä ghört chund zchurz da inä .
    Nid mal wen ä Tour a gseit wirt schafeds gwisi Lüt um 11.00 da inä schriebä das einem Wetter nonig so Passt und das dä wos agrissä hät nöd wot cho ob wohl Treffpunkt um 12.00 währi und isch ja toll wenn die eintä scho unter wegs sind wil es woned ja nöd alli am glichä Ort also münd die eintä achli früner los.
    Zum schluss sägi nur das ich mir es bizeli ä graderi lini da inä wünschä und das wieder achli meh um Töff gaht und das mer Spass zämä hät :face_with_tongue:


    PS. hoffä das das nöd scho wieder en Usschlag git für sticheleien isch mini Meinig und nöd me.

    KTM 1290 ON ROAD

  • Gähn
    han langsam gnue vo dere Allgemein negative Stimmig wo do im Forum verbreitet werd!.

    Für Schreibfehler haften die Buchstaben


    Frag' nicht - Du könntest eine Antwort erhalten.


    Computer dienen uns zur Lösung von Problemen
    die wir ohne sie nicht hätten.


    R6 - Der schönste Weg der Fliehkraft in den Arsch zu treten

  • Ich bin ganz am Marcel sinere Meinig. Mich nervt das gechiffle und die Sticheleiä genau so!!!Isch vorallem eifach unnötig.Ich bin i letschter Zit immer seltener i däm Forum will ich au de meinig bin, dases es Töffforum söll si und ni eis über Auto und suscht zügg wo mit eusem Hobby herzlich wenig ztue het...


    Gruess