• Derbi Senda (Supermoto)
    Derbi GPR Racing (Street-Bike)
    :smiling_face:


    und was bide Sumos na e Option wär... HM-Racing ... gsehnd na edel us, händ defür au ire Priis...

  • Zitat

    Original von HuskyRider
    Derbi Senda (Supermoto)
    Derbi GPR Racing (Street-Bike)
    :smiling_face:


    und was bide Sumos na e Option wär... HM-Racing ... gsehnd na edel us, händ defür au ire Priis...


    WOOOW HM richtig geil.. Qualitativ au guet? Oder schlechti erfahrige khört vo dene ?

  • jaaaa was ich so mitbecho han sind die qualitativ rächt guet... händ ja au grösseri Bikes als 50ccm wos verchaufed...


    so wies mr det im SBK-Motos verzellt händ sind die rächt guet... si heged selte problem (han ja det au mini husky kauft...) und händ halt defür chli en höchere priiis... aber vom ussehe her muesi säge gfalled mr die rächt guet...

  • Zitat

    Original von HuskyRider
    jaaaa was ich so mitbecho han sind die qualitativ rächt guet... händ ja au grösseri Bikes als 50ccm wos verchaufed...


    so wies mr det im SBK-Motos verzellt händ sind die rächt guet... si heged selte problem (han ja det au mini husky kauft...) und händ halt defür chli en höchere priiis... aber vom ussehe her muesi säge gfalled mr die rächt guet...


    ich glaub es wird en hm sii :grinning_squinting_face: eifach arsch geil...

  • Zitat

    Original von IntelCentrino



    Wöt ich ned ^^..Ich stieg dän ufs Auto um..


    gseschs jo denn :winking_face:


    Einisch agfange wotsch nömm ufhöre :winking_face:

  • Zitat

    Original von raiden.ch


    gseschs jo denn :winking_face:


    Einisch agfange wotsch nömm ufhöre :winking_face:


    Ich fahr ja scho..xD...aber halt länger her... bi ziemli fest gwachse drum.. :grinning_face_with_smiling_eyes: D'Maschine ish au im Usland

  • Ja du häsch dänn 4 Mönet ziiit zum en Grundkurs mache... De isch 8 Stund und köschtet ca. 300 Fr. nachdem du de kurs "bestande" häsch wird de uswiiis um es jahr verlängeret... du fahrsch wiiterhin mitem L ume. I dem Jahr muesch du dänn de VKU mache (8h Theorie..) und sobald de häsch chasch a di Praktisch Prüefig, wenn die bestahsch bisch s L los... that's it...

  • Zitat

    Original von HuskyRider
    Ja du häsch dänn 4 Mönet ziiit zum en Grundkurs mache... De isch 8 Stund und köschtet ca. 300 Fr. nachdem du de kurs "bestande" häsch wird de uswiiis um es jahr verlängeret... du fahrsch wiiterhin mitem L ume. I dem Jahr muesch du dänn de VKU mache (8h Theorie..) und sobald de häsch chasch a di Praktisch Prüefig, wenn die bestahsch bisch s L los... that's it...


    :wand: .. Das ''L'' gseht richtig gshisse us -.-'...Was passiert wenn mers eifach wegnimmt? :engel:

  • Genauu han mich au mal informiert über das... han mir ja überleit mis wäg z näh... de kolleg hät gmeint ich sells dra lah, es wür sowieso bald abgheie... und siehe daa... nach 100km isches eifach "abbroche" vode vibration :grinning_squinting_face: najaaaa... die 20 stutz chönti etzt aso na verchrafte --> ich mach keis L meh ane... suckt sowieso :winking_face:

  • Zitat

    Original von HuskyRider
    Genauu han mich au mal informiert über das... han mir ja überleit mis wäg z näh... de kolleg hät gmeint ich sells dra lah, es wür sowieso bald abgheie... und siehe daa... nach 100km isches eifach "abbroche" vode vibration :grinning_squinting_face: najaaaa... die 20 stutz chönti etzt aso na verchrafte --> ich mach keis L meh ane... suckt sowieso :winking_face:


    Haha cool xD ha nomal e frag. ha bis jetzt nur roller gfahre -.-.... bi de shaltig wie shaltet mer? XD kupplig nd alles ish mer klar..abr wo ish de ''gangknüppel'' xD... also wie bim auto... haha :grinning_squinting_face: weish xD cha auto fahre abr weiss ned wies bim töff gaht -.-'

  • gschaltet wird mit em linke fuess. Ich schla vor du nimmsch uf di erscht (Probe-)Fahrt öpper mit wo chli druuschunnt.


    Und vo wäge L sucked... wie wärs mit Prüefig mache? :smiling_face_with_horns:

    Einer ist immer schneller - zum Beispiel ich :winking_face:
    Quod gratis asseritur, gratis negatur

  • Zitat

    Original von Boo
    gschaltet wird mit em linke fuess. Ich schla vor du nimmsch uf di erscht (Probe-)Fahrt öpper mit wo chli druuschunnt.


    Und vo wäge L sucked... wie wärs mit Prüefig mache? :smiling_face_with_horns:



    xD D.h links gang rechts kupplig odr wie? ha grad voll blockad im kopf. -.-'

  • Zitat

    Original von Boo
    gschaltet wird mit em linke fuess. Ich schla vor du nimmsch uf di erscht (Probe-)Fahrt öpper mit wo chli druuschunnt.


    Und vo wäge L sucked... wie wärs mit Prüefig mache? :smiling_face_with_horns:



    jääääh das isch sooo e sach... zershc müsst mr ja überhaupt mal die 6 Stund Grundkurs na mache... und irgendwie isch mini motivation für das nöd so daaa... :grinning_squinting_face: