@Töff rund um de Greifensee (Lernfahrer)

  • Bin am Sunntig däbi säged wän und wo mümmer doch us nützä wens mal wieder richtig schön sött sie und suscht machi älei äs Türli also Skananas säg a was vor hesch!! :mad:

    KTM 1290 ON ROAD

  • Ja da sich ja niemerd meh da innä gmelded het gangi dä vo us das morn niemerd Interessä hät morn go fahrä ja nu gangi allei bis bald mal

    KTM 1290 ON ROAD

  • Klar bestaht Interessä. Nur isch i dem Forum so da än huffä säged ich bin dä bi. Aber am schluss chunt nüt dbi usä X(
    Ich wer debi gsi.

  • Tja um die zit wo du Gschribä hesch bini scho fascht wieder diehei gsie vo mim 380km Türli aber vilicht klapps ja irgendwän mal............ und hesch scho recht es schriebed vieli sie chömed und dän chunt keinä oder schribed am 10.00 da inä ach Wetter isch mer unsicher oder so, obwohl Treff uf die 10.00 wäri und dänn stahsch alei oder wend glück hesch zweitä detä und wartisch no es bizeli wil es chän ja au ä verspötig sie. So Sachä nerved mi mega
    Grüssli Mäse

    KTM 1290 ON ROAD

  • Wänn d Lüüt würkli wennd mitenand go fahre bringt mer au e Uusfahrt ane :face_with_rolling_eyes: . Het amel geschter au rächt churzfrischtig super klappet.


    Hüt bini chli im BF go umedüse. En Tipp. Meidet de Schwarzwald am Sunntig bi schönem Wätter! Het nur Psychos dete. Die ganz CH het sich glaub hüt det obe versammlet. mer sind gar nöd rächt vorwärts cho, bis mer ufd näbesträssli uusgwiche sind :winking_face:

    Einer ist immer schneller - zum Beispiel ich :winking_face:
    Quod gratis asseritur, gratis negatur

    Einmal editiert, zuletzt von Boo ()

  • Ja das gester händer dehr kurzfrischtig anä bracht:top2: aber wen amigs am Di Mi schribt he Samstag machermer es Türli und am Freitagabig schriebed die eintä chömmer nöd am Sunntig gah dänn luged die i Röhrä wo gern cho weräd aber wils Familie händ alles achli Planä münd und nöd eifach chönd sägä ok Sunntig isch au guet und das chunt ja da innä gnueg vor und das nimmt eim achli Luscht no schriebä das mer gern chömti , klar wens Wetter bedingt isch isch es klar aber es isch nöd immer nurs Wetter schuld und ich währi gester au gern sponntan cho aber das isch i mim Fall nöd möglich ( klar mis Problem) , aber weni dän mal alli mini Verpflichtigä so han chönä legä das Passt dän isch es scho achli ärgerlich wenn dänn us unerklärlichä Gründ oder eifach us enerä Lunä Usä geändert wirt.

    KTM 1290 ON ROAD

    Einmal editiert, zuletzt von Marcel CBR ()

  • WIeviel sind denn cho?? Und wieso isch im Forum kein Treffpunkt und Zit veröfentlicht wordä?


    Und Marcel bitte benutz meh Satzzeichä;) Isch huärä astrengänd so :grinning_squinting_face:

  • Cho, sind, vo, 10, wo, gseit, hend, 3, und, sogar, dä, wos ,agrissä, heti ,isch, nöd, cho,( Hets gnueg Satzzeiche i dem Satz???? :face_with_tongue: )


    Trefpunkt und Zit sind scho lang klar gsie sie hens dän vom 10 uf die 11 verschöbä das hemer aber dän erscht gseh wo mer ber Händi am Wartä mal uf HP glugäd hend.


    Und die wo da gsie sind sind halt nöd so nöch gsie damit sie erscht 10 min vor Temin händ chönä abfahrä.


    isch eifach achli müssäm gsi mer hens dä 3 au Glatt gha aber es isch eifach kei art und wies immer alles wieder neu zänderä.


    Aber isch nur so wieder in sin cho wil ja zerscht alli gseit hend mehr gönd dä Sunntig und uf eimal sind alli wo detä inä mitgschribä hend am Samstig gangä.


    Vielicht klappets ja au mal wenn ich mit chan i dem Sinn bis demnächst on Road.
    :mad:
    Grüssli Mäse

    KTM 1290 ON ROAD

  • Hmmm... ich glaub du vertrüllsch da öpis. I dem Thread isches lediglich drum gange wer MAL debiii wär, jedoch han ich nie gseit dases mir am Sunntig gaht --> folglich chan mr mich ned dezue zelle. Glaube das isch bi villne anderne au so.


    Wenn ich was abmache, denn halt ich das au ii. Aber du chasch nöd devooo usgah das all chömed nur wills mal gseit händ si wäred grundsätzlich bi toure debii (ohni das dete na en ziiitpunkt bestimmt xi wär...)

  • Zitat

    Original von Skananas
    am Sunntig hätts luut wetterbricht no relativ viel sunne... I wär debii...


    Ich han ja au nie beahauptet das es demal devinitiv am Sunntig isch ich han mich nur uf das obä bezogä, und isch demal ja au keis Problem gsi und es währi ja au keis ding gsie, da no innä schriebä die wo schuscht scho gschriebä hend das es dem oder dem am Sunnntig nöd gaht nach dem ich das


    Bin am Sunntig däbi säged wän und wo mümmer doch us nützä wens mal wieder richtig schön sött sie und suscht machi älei äs Türli also Skananas säg a was vor hesch!! Mad


    gschriebä han dän i dä andere Themas han ja genau die Lüt au gschriebä nur da Sieger P hät vo afang a gseit das er am Sunntig nöd chan.


    Also isch ja au nöd so schlimm das mir das jetzt es so müed usbeindlä das am schluss wieder öper in falschä Hals über chunt.


    Machermer mal es Türli und isch ja alles guet ich schriebä ja nur damit mer sich mal dadrüber mal gedankä macht was mer schriebt (auch ich bin dävo betrofä ) wil die eintä fasseds so uf und die anderä so hemer ja scho gnuäg da innä erläbt

    KTM 1290 ON ROAD

  • Naaai du isch keis Problem. Aber wie gseit, am beschte machsch en neue Thread uf, wos datum und so drin staht, und wer sich det itreit, de sell gfälligscht au choo... ganz eifach :smiling_face: