Hoppla

  • Hmm ha mi scho länger mol registriert....und de glaubs bizeli vergässe mi vorzstelle :face_with_rolling_eyes:


    Drum wot i das jetzt eigentli nachehole...
    Schliessli hät mer ja de meh Ziit zom schriibe..sofern das Wätter ami so wiiter macht :frowning_face::winking_face:


    Also i be 22gi und chome usem Kanton AG ......(die chönd imfall au Auto- und Töff fahre!!! :face_with_tongue: )
    Bim Töff be i leider dur so ne doooofi Regelig noni höcher als 125er cho.... und somet fahr ich uf minere Suzuki RG Gamma dur Gägend....


    Ansoste... schaff ich als Polymechanikerin.....was gäbts no zwösse?? Naja chönd ja eifach fröge...wenn no Froge uftauche..


    Gruess Deepy

  • Salü, herzlich Willkommä.
    Wünsch dir viel Spass im Forum.
    Jo, diä zwei Johr 125er, do muäs jedä durä, usserd mer isch 25gi. :grinning_squinting_face:
    Aber kei Angst, 125er fahrä macht au mega viel Spass, mir händ diä zwei Johr än heidä Spass gmacht :winking_face:

    :smiling_face_with_horns: Passabfahrt mit dä Skates....fast so geil wie mit äm Hobel :smiling_face_with_horns:

  • Nei nei...die 2 Johr send scho bald mal dure...aber i ha ca e Monet zspot agfange (dummerwiiis i de übergangsphase wo kei Sau gwösst hät was jetzt gelted)...somet händ mir do no all gseid 125er 2 Jahr...do druf ha i au so eine kauft...bes de uscho esch das die Regelig für mi glich nöme gelted... und sGäld für en beschränkte Töff zchaufe ha i halt grad ned...also muess i einiges meh als 2 Johr 125er fahre..und klar machts Spass aber uf die Ziit halt au nor no begränzt..

  • Hmm eine wo mer met nome 1.56m Grössi cha fahre....


    Diversi Lüt rede emmer vo Ducati Monster.....aber das werd sich den mal no zeige... e Strasse wie is jetzt, ha i zwar welle...aber ha so zvel Gwicht uf de Schultere, also chont das ned i Frog

  • Fendsch??? Wie gross besch du?? also für mini grössi gehts praktisch gar kei Uswahl *sniff*...ganz am Afang ha i nämli Cross- mässig welle..aber ha ami grad so knapp uf dRaste abemöge ':D'

  • 1.80m, bisch denn scho mol chli go Probesitzä, i glaub so Naked Bikes ala Kawasaki Z1000 sind nöd so höch, oder Supermotard sind au tüfer wiä Motocross.
    we gross bisch denn?

    :smiling_face_with_horns: Passabfahrt mit dä Skates....fast so geil wie mit äm Hobel :smiling_face_with_horns:

  • Ebe ca. 1.56m chliiii :winking_face:
    Naja Naked ...send eigentli ned so mi Fall...usser wörkli grad Ducati.. aber met Z1000 oder so cha i nüt avo...
    Und au Monobikes für mini Grössi... de cha i so es chlises KTM'li näh...wies ami bim Mader im rechte Egge stönd :grinning_squinting_face:
    Und Probegsässe..ja..ha ja scho Mühe gha e 125er zfinde :winking_face:

  • Sali DeepZone


    schön das du de weg zu eus gfunde hesch, finds supi das du als fraueli bi eus mitmachsch und hoffe, das mer di au mal ufemene türli oder treffe werdet gseh :grinning_squinting_face:

    rally lugano: "du... wo sind mer da? - scheissegal, gib gaaaas!!!!!!!!"

  • frogmou dr psöidonat, vilicht hetrdr no es milimeterli zwöi;)



    äniwei, es härzlechs wüukomme vo mir und vüu spass

    BMWs sind Guzzis mit Hängebrüsten

  • Merci :winking_face:


    Ja ha grad of mene Foto gseh das er glaubs zeeeeeeemli groooooosss esch :winking_face:

  • Sali DeepZone,


    also wenn du würkli en tüfe Töff wotsch chopper sind sehr tüf aber hald ned so sportlich.


    eini won i känne hät gmeintsi fahri es monobike wo de Satel usgno segi und auno öpis a de Federe gmacht worde seig.
    (sind druf cho well mier bedi ned so gross sind sie ca 1.60 und ich 1.75)

    Gott erschuf die Zeit, von Eile hat er nichts gesagt.

  • Merci scho für de Tip vowäge Chopper...aber i mim Aug send Chopper kei Töff... und für mi Fahrstil scho grad gar ned geeignet.... i bruch eine wo mer de Kurve wörkli au cha abelege...ansoste machts mir kei Spass...
    Aber wie gseid sgächt eh no länger..eigentli muess mer no gar kei Gedanke do drum mache...

  • was wotsch jeze e töife chline töff??


    mir hei z frankrich eine gseh mitemne grosse enduro, isch sone chline zwäg gsi, und adr ample ischr eifacht nid abgstange sondern het chli balanciert, wo isch s problem? :winking_face::face_with_rolling_eyes::]

    BMWs sind Guzzis mit Hängebrüsten