Mein Töff und Ich

  • Gschalte si die Amis jo leider fast nie(Die coole Alte;)). Oder känsch e paar? Ou wenns kei rennsemmle si chani mi mit em Automat eifach nid ahfründe.

    Das Universum verengt sich zu einem dünnen Schlauch und die Autos frieren auf der Straße fest. Wenn dich aber richtig der Hafer sticht, dann schaltest du vorher ein paar Mal zurück und ziehst die Gänge voll durch. Ein siegesgewisse Tier wird freudig aufbrüllen und dich dermaßen vorwärtsreißen, daß dir endgültig Hören und Sehen vergeht.

  • De Stingray fendi eifach göttlich, heschen no?
    S cabriolet defo gfalltmer au vol =)

    Ungezwungen und spontan, die Freiheit die ich meine: dass soll unser Motto sein.


  • De Stingray fendi eifach göttlich, heschen no?
    S cabriolet defo gfalltmer au vol =)


    Ich ha si 10 Jour gha.
    Im 2005 hani sie uf Deutschland verchauft, sisch ä schöno Zit gsi.
    s'Cabriolet isch am afang au mini Priorität gsi, aber mit denä asprüch wo'n ich damals gha ha, häsch entweder keini gfundä oder isch scho über 40000 Frankä gsi.

  • Gschalte si die Amis jo leider fast nie(Die coole Alte;)). Oder känsch e paar? Ou wenns kei rennsemmle si chani mi mit em Automat eifach nid ahfründe.

    Het de Camaro wie de Firebird gschaltet geh mit 6 Gäng. Leider aber scheiss selte, vor allem mit em 350er dinne. Sonen scheiss V6 hani nie welle, de suuft meh als de V8 und lauft nix :sleeping: . Chönnten natürli uf Handschaltig umbaue jetzt, isch aber er Priisfrag (anders Getriebe, Kuppligspedal, Schwungrad) :cursing: . Also miteme High Tech Automat mit Schaltwippe bisch hüt vil besser dra als mitere Handschaltig. Usserdem erhöht de Wandler vomene Automat d Kraft am KW Usgang um de Faktor 2,5, d.h. i han 2,5 mal meh Chraft als vom motor chunt, sprich ca 1250 nm am Getriebeigang. Defür sind d Gäng au lang übersetzt (1. bis 80 km/h). I gwüssne Moment hetti scho gern e Schaltig, vor allem wege de lange übersetzige im 3. und 4. Gang. Aber bi dem hüttige Vercherspuff wotti das nümm, bruuchs ja ned und zum de Porsche vom Nachber jage langeds vörig, d Lüüt tüüsched sich amel no wie zügig mer mit dene i de Kurve isch, bis jetzt isch mer emel no keine devo cho au ned miteme GT3. Ich und de Kolleg (er Mustang Shelby) gönd amel uf d Jagd nach dene, die mached amel Auge..... :diablo:

  • Hallo Kevin, Du bisch ja au da :smiling_face:


    Weisch ja wie gut mir din Fuhrpark gfallt :smiling_face:


    Ivan

    Baum-Mann schreitet zur Tat!

  • Het de Camaro wie de Firebird gschaltet geh mit 6 Gäng. Leider aber scheiss selte, vor allem mit em 350er dinne. Sonen scheiss V6 hani nie welle, de suuft meh als de V8 und lauft nix :sleeping: . Chönnten natürli uf Handschaltig umbaue jetzt, isch aber er Priisfrag (anders Getriebe, Kuppligspedal, Schwungrad) :cursing: . Also miteme High Tech Automat mit Schaltwippe bisch hüt vil besser dra als mitere Handschaltig. Usserdem erhöht de Wandler vomene Automat d Kraft am KW Usgang um de Faktor 2,5, d.h. i han 2,5 mal meh Chraft als vom motor chunt, sprich ca 1250 nm am Getriebeigang. Defür sind d Gäng au lang übersetzt (1. bis 80 km/h). I gwüssne Moment hetti scho gern e Schaltig, vor allem wege de lange übersetzige im 3. und 4. Gang. Aber bi dem hüttige Vercherspuff wotti das nümm, bruuchs ja ned und zum de Porsche vom Nachber jage langeds vörig, d Lüüt tüüsched sich amel no wie zügig mer mit dene i de Kurve isch, bis jetzt isch mer emel no keine devo cho au ned miteme GT3. Ich und de Kolleg (er Mustang Shelby) gönd amel uf d Jagd nach dene, die mached amel Auge..... :diablo:


    Jo ebe. Sehr selte. Findsch fast nid. Aber mittlerwile isch mer nüm so wichtig. Han 2(Für min gschmack) schöni Auto wo spass mache(Für es Auto :face_with_tongue: ) Und scho die stönd immer summer fast nume willi nur no 2Rad fahr. Das mitem 2,5 verstah ig jetzt nid :confused_face: Kännes so dass de Automat allg. leistig frisst. Ou Tiptronic isch es stritthema am Stammtisch:D Aber strassetouglechi Tiptronic sind lut div. Tests ame Schaltgetribe, wo guet gschalte wird;) , Unterlege. Isch mir jetzt aber wurst obi 0.00irgendwas schnäller uf 100 bi. Mini Auto sind Gschalte. Basta:P Füele mi eifach wohler und macht meh spass. Heisst aber nid dass das alli so sölle gse;)

    Das Universum verengt sich zu einem dünnen Schlauch und die Autos frieren auf der Straße fest. Wenn dich aber richtig der Hafer sticht, dann schaltest du vorher ein paar Mal zurück und ziehst die Gänge voll durch. Ein siegesgewisse Tier wird freudig aufbrüllen und dich dermaßen vorwärtsreißen, daß dir endgültig Hören und Sehen vergeht.

  • @Punto


    Han no keis vo dine Perlene gseh, söttsch scho mal go zeige :grinning_face_with_smiling_eyes: . zum Automat: Vor allem früener isch vil Leischtig i de Wandlerkupplig verlore gange (weiss halt ned öb weisch wienen Automat funktionaglet :grinning_squinting_face: ) und het alles i Wärmi verheizt. Hüt isch das praktisch uf Null. De Grund für de höcheri Verbruuch und Leischtigsverluscht isch de Schlupf im Wandler inne. D.h. das d Motordrehzahl immer chli höcher isch bim Fahre als das am Getriebe. Hüt sind die Wandler aber so guet konstruiert, das sie das ufes Minimum reduziered.


    Min Firebird zum Bispil het no es so genannts Lock Up. Das isch e chlini Kupplig im Wandler wo elektronisch zuegschaltet wird zum de Schlupf z neutralisiere. De gat im Overdrive (bi mir Stufe 4) ine sobald konstant fahrsch. Denn bisch gliich unterwegs wie miteme gschaltete vo de Kraftüberträgig her. Drumm söttsch bi niedrige Tempis au ned en Kickdown mache, wil suscht die Kupplig liidet. Das mit de höchere Drehmoment muess der wohl mal live erkläre, wird mer zu usfüerlich da ine. E Wandlerkupplig isch was völlig anders als e normali Kupplig imene gschaltete Auto. Es git au anderi Wandler womer chan iemache mit andere übersetzige (fascht wie bim Töff) wo dementsprechend Leischtig und Kraft abgebed. Für de Rennisatz gits au Wandlerkupplige.


    Tiptronic isch de gröschti Scheiss, chasch grad so guet de Automat schalte lah......han mal es Mietauto mit sowas gha, gat öppe 2,5 Sekunde bis er schnallt das er söll schalte..... :thumbdown: Aber e richtigi Automatik wos im Rennsport hend mit Doppelkupplig isch enere manuelle Schaltig wiitus überlege, Schaltvorgäng sind da im millisekundebereich und genau berechnet mit de Schaltziitpünkt. Die einte rigled gern, die andere ned. Bi mir isches Fuulheit und bi dene vilne Ampelstarts wür ich e Schaltkupplig innerhalb vo 10 tkm ufrauche. I mache ca 50 000km im Jahr, also 5 Kupplige pro Jahr..... :cursing: Am Automat macht sowas ned vil us, da nüüt schliift.


    Chum doch mal anes Träff, denn chömer drüber schnurre, wär doch was. :thumbsup:


    gruuz

  • Das sind kei Schwartene, emel de roti und de wissi ned. De Chevy isch technisch ned guet zwäg gsi, wil de Vorbesitzer en Crash gha het :pinch: Drumm hanen au wider anegstellt und nach was anderem verlangt. :grinning_face_with_smiling_eyes: Denn isch die roti cho.


    Trans Am und Firebird isch im Grund gnoh s gliiche Auto, de Trans Am isch so chli die ''edleri'' Usfüehrig vomene Firebird. Denn hets no en Formula geh, eher selte. En Kolleg het no en alte 6,6l gha mit stolze 200 PS :grinning_face_with_smiling_eyes: aber defür über 600 nm Drehmoment bi glaub 1500 RPM :cursing: Aber selbst de het mit dem alte schrottige Vergaser wo scho im Stand nach Moscht groche het nur 18l bir zügige Fahrwiis bruucht. Mini rot begnüegt sich mit 11-12 liter bi sportlichem Fahre. Grossvatermässig schluckt si ebe meh wil si heiss wird... :pinch: Mini Tankazeig schwenkt nume i Rechtskurvene richtig E (bi mir isches zwar keis ''E'' sondern en leere Chreis :grinning_face_with_smiling_eyes: ). Muess si denn eifach wider ine Linkskurve jage und denn isch wider volle :grinning_squinting_face: Was halt isch isch de höchi Vorderreifeverschleiss wenn mitene gasch goge heize. Dur de schweri Motor schiebt si vor allem durab gern über d Vorderachs inere Kurve. Mit guete Reife und gekonntem Fahre machsch das aber wett. Aber i han im Schnitt all 3 Mönet neui Vorderreife nötig weni regelmässig d Sau uselah. Momentan sind 243 000km druff und jetzt isch de Automat dure. De gat i 2 Wuche id Revision woner no verstärkt wird....Vo dem her wär es Schaltgetriebe besser, aber au dete hesch Kupplige zum wechsle. Die hebed bi dene ned lang, s Dreihmoment macht alles kabutt bim Afahre :upside_down_face:



    Jo sorry, esch chli falsch öbere cho. Ha das ned negativ gmeint sondern eher em Senn vo "Riese-Schlitte".


    600 Nm scho be 1500 rpm esch scho scho rächt chrank :D.


    Muesch aber zuegäh, din letschte Abschnitt tönt scho chli noch "Schwarte" :winking_face:

  • Naja wenn en Automat so vil km ushaltet bi dene Kräft chasch gar nüüt sege. De Charre segi die meischti Ziit huere plaget worde, vo mir isch si warm au ned gschont worde.....Und das d Kupplige bi dene Date ned hebed isch ja e logisch. Wenn ned grad wienen Öpi umefahrsch hebed der bi keim Auto mit grossem Motor e Kupplig lang. Drumm hend die moderne Autos immer meh Automate. Die nechst Wuche wird er instand gsetzt und verstärkt, denn hani sicher 300 tkm rueh. Gross sinds halt, aber ich finde es Auto wienen Töff muess was hergäh, sprich muskulös und dennoch dezent. I will nix meh anders (usser für de Winter), denn da hesch mit Heckatriib eifach d Arschcharte..... :grinning_face_with_smiling_eyes: Freu mi scho wider ufs Usfahre :diablo:


    Aber das Jahr wird wider meh Töff gfahre, denn mini Duke isch da z churz cho wegem Militär und de Züglete......


  • Jo stemmt scho, d'Chraft wo of die Kupplige wörkt forderet halt früehner oder spöhter ihre Tribut.


    Eg weiss was meinsch, ha früehner e Civic gha (97er Modell mit de höchschte Motorisierig), also eher e chline Flitzer. Hett au Spass gmacht, aber sitt geschter beni em Gnoss vom ned BMW 135i ond wett nüt meh anders. Heckatrieb esch em Winter scho scheisse, au mit de neuschte elektr. Fahrhilfe. Aber zom Glück channi denn em Winter of Allrad wächsle...

  • Weis gar nid was dir händ:D Ha kei probs im Winter:P

    Das Universum verengt sich zu einem dünnen Schlauch und die Autos frieren auf der Straße fest. Wenn dich aber richtig der Hafer sticht, dann schaltest du vorher ein paar Mal zurück und ziehst die Gänge voll durch. Ein siegesgewisse Tier wird freudig aufbrüllen und dich dermaßen vorwärtsreißen, daß dir endgültig Hören und Sehen vergeht.

  • Hehe naja de Threadtitel isch chli verwirrend, aber schöne Töff und tolls Fotti :thumbsup: