Leasing Zinsaktion

  • Hör mer uf mit Leasing und dem Barkreditzüüg! Mer sött sich s Züüg bar chaufe, immer meh jungi Lüüt chömed id Schulde wege dem Scheiss! Sorry das hani müesse loswerde. :thumbdown: Entweder mer chan sich was leischte oder ned. Immer meh Lüüt lebed über ihre Verhältniss wege dem. Mer muess nur mal de Job verlüüre und mer isch am Arsch, Rateversicherig hin oder her.

  • Mini Meinig isch spaaro oder la sie... vorallom wenn mo junge isch!

    "Kurvenkrankheit", eine chronisch verlaufende Suchterkrankung, die nur durch ausreichende "Schräglage" gelindert, aber nicht geheilt werden kann! :whistling:

  • Hierzu mal Zahlen und Fakten des Verbandes Schweizerischer Kreditbanken und Finanzierungsinstitute:
    http://www.vskf.org/68/Zahlen_und_Fakten/Leasing.html



    Ein guter Kollege von mir führt in Dübendorf einen grossen Gebrauchtwagen-Handel und spricht hinter vorgehaltener Hand von rund 70% Fremdfinanzierung bei den Verkäufen!

    Der Kern eines guten Motorrades liegt in der Technik, NICHT in der Optik :grinning_squinting_face:

    Schleichfahrt ist ein Betriebszustand von getauchten militärischen U-Booten


    [font='Times New Roman, Times, Georgia, serif']

    https://www.youtube.com/user/katpava/videos


  • da chunntmer grad das smilie in sinn: [Blockierte Grafik: http://www.dreher-of-tomorrow.de/rap-de-smilies/fresse.gif]

    Das retournier der grad wider. En Kredit chunt jede Tubel über wo e Astellig het, das mit de verbotne Kreditvergab isch en Witz sondergliiche! Und ja, vilicht chönntsch mal dis Hirn ischalte und mal d Zahle aluege! Du lasch en fertige Chabis use, es isch glaub nachli en Unterschied öb eifach arbeitslos wirsch oder denn au no usstehendi Leasingrate muesch abzahle! Es gat guet mal 1-2 Mönet bis Geld vom RAV gsesch, das nur so mal nebebii. Wahrschindlich schaffsch no inere Bank oder sowas das sonen Chäs verzellsch :thumbdown:

  • Das retournier der grad wider. En Kredit chunt jede Tubel über wo e Astellig het, das mit de verbotne Kreditvergab isch en Witz sondergliiche! Und ja, vilicht chönntsch mal dis Hirn ischalte und mal d Zahle aluege! Du lasch en fertige Chabis use, es isch glaub nachli en Unterschied öb eifach arbeitslos wirsch oder denn au no usstehendi Leasingrate muesch abzahle! Es gat guet mal 1-2 Mönet bis Geld vom RAV gsesch, das nur so mal nebebii. Wahrschindlich schaffsch no inere Bank oder sowas das sonen Chäs verzellsch :thumbdown:

    Sorry das chani so nöd underschriebe (und by de way: mini PS sind all bar zahlt) me chunt nur es Leasing über, wenn de betrag pro Monet, nöd meh als en drittel vom Lohn isch....also doch keis retouniere vo [Blockierte Grafik: http://www.dreher-of-tomorrow.de/rap-de-smilies/fresse.gif] a de Dorso Treiber

  • da mitm einte drittel stimmt zwar, allerdings hätt first alpha schon meh recht, jede dubbel wo en astellig hät bekummt nen leasing über. und i denke das er au daruf usse woht, dass mehreri leasings kasch ufneh, bsp. auto, töff, fernseher, .... hüt kasch jo fenks alle lease. und dä einzelne betrag kummt dänn nid über en drittel, aber alles zäme dänn locker. wird jo au nid würkli überprüaft, ob dini agabene würkli stimmet (meine jetzt im spezielle, da klizügs mitm pris vo +/- 15'000.-). döt keiet jo au recht viel töffs inne.
    bi nem auto wo 100'000.- kostet, luagets döt scho genauer und prüafet au meh. aber bi monatliche ratene vo unter 250.- machet au dfirmene kei grosses radau drum. und ebe wennd dänn drü vier söttige "kline" leasings häsch, dänn kas bine arbetslosigkeit schnell extrem eng werde mitm geld.
    und wia viel lüt keiet is "nullprozentleasing" inne? döt sind "zinse" einfach idä gebührene versteckt. zahlsch zinse demfall sogar scho im vorrus! :upside_down_face:

  • ja das isch sicher richtig! je meh fix-chöschte dassd hesch desto meh problem gits wenn kein job meh hesch. das bestriitet ja niemert :winking_face:


    aber am leasing d'schuld am verschulde geh isch au falsch. das muen sich jede wo en leasingvertrag underschriibt selber bewusst si, wases heisst es auto für 70'000.- oder so go lease.


    und es wird sehr wohl überprüeft öb näbschtem töff/auto no en andere vertrag hesch, (also vom gliche finanzierigsinstitut) und wenn das de zuemuetbari wert überschriitet chunsch kein neue kredit über. erschtens will das gsetzlich verbote isch und zweitens sind die lüüt ja au nid blöd. die schüssed eim doch kein betrag vor wo sie genau wüssed dass die person das i dere frischt nid retourzahle chan?!

  • das jeder für sis züg verantwortlich isch, isch scho klar! :grinning_squinting_face: und dörf sicher nid dschuld am leasing geh, aber durch leasing wirds halt eifacher/bzw. gohts schneller bis ma sin "traum" ka kaufe.

    (also vom gliche finanzierigsinstitut)

    eba, nur wenns vom gliche isch, aber bei verschidene ischs denn nümä aso (und es hät jo mitlerwile jensti so firmene, und dia interessierts ansich nid würkli, ob du dich überschuldisch, sie müand jo nur sgesetz ihalte), klar müastisch es ageh bim vertrag, aber eba. :huh:

  • klar wirds eim eifach gmacht so! wennmer siini finanze nid im griff het, chamer sich au de handy-rechnig uufhänke :winking_face:


    nid nur aageh. mueschne au kopie vo de letschte 3 lohnzättel schike. klar es chan eim jede kolleg so eine erstelle und irgend en betrag druff tue! aber so schniidschder genau glich is eigene fleisch wie wenn bi mehrere banke, und so die limite "hindergahsch", en leasingvertrag abschlüüsse.


    wiso sött die das nid interessiere? es isch nid für mich als chund verbote sondern für sie als firma. SIE dörfed mir kei geld geh wenn ich mich dra verschulde.


    wie dem auch sei, d'kernuussag da isch gsi, so hanis zumindescht verstande, das s'leasing d'ursach am verschulde vo vill junge lüüt isch. und drum isch leasing en scheiss.


    und die uussag findi nid richtig. d'ursach chans gar nid si wills ja ebe verbote isch. klar gits vilicht einzelfäll.. aber s'leasing isch au denn nid unbedingt schuld sondern eher d'unfähigkeit vom chund.

  • wiso sött die das nid interessiere? es isch nid für mich als chund verbote sondern für sie als firma. SIE dörfed mir kei geld geh wenn ich mich dra verschulde.

    isch jo für sie au es gschäft, so verdienet die ihres geld, und wenn dä "kund" sich nid im griff hät und überall a kli leasings am laufe hät, intressiert dia da jo nid würkli, IHRE gwünn goht vor, so hani da gmeint! :winking_face:

  • ja aber wenn de "kund" nid zahle chan hend sie ja au es "problem" ?! zumal sie ja s'geld zur verfüegig gstellt hend. d'bank (also di normal :smiling_face: ) rüeft au uus wenn im minus bisch, und sperrtder jehnschti chärtli etc..

  • naja, so a grosse problem händ dia scho nid, wil sie könnt jo das gleaste züg eifach isacke und dich dänn betriebe. und wenn sowit isch, spahret dia mensche eh an andere stellene bsp. krankekasse, döte gits weniger schnell ärger. klar bi lüt wo gar nüd übrig bliibt, gebets au kei kredit, aber bi "klikredit" isch soöpis sehr schnell vergeh.
    isch doch leider so, dass dia firmene eher daren interessiert sind, ihre gwünn zu steigere und wenns dänn mol einer drunder hät wo nid zahle cha isch das nid so tragisch.
    dass da au nid immer cha guat goh, zeigt ja es bisp. USA.

  • Also wenn e Rate vomene Drittel im Monet hesch muesch es ganz tüürs Auto gleast ha.....Ich chönnti mir das nie und nimemr Leischte mit Huushalt, versicehrige ct.


    Es gat gar ned um das, au mitere chline Rate verschuldisch di schnell! Kein Job meh und es staut sich scho a, das chan au en Geldgeber ned vorusgseh, de itneressierts nume was füres Ikomme hesch und wie höch de Betrag vom Kredit söll si. Die verdiened ja mit dem!


    D Verlockig isch eifach fäng gross grad für jungi Lüüt wo sich vilicht ihres Traumauto oder sonst was wens leschte!

  • trotzdem isch jede selber schuld wo sich mit somene leasing vertrag uufhänkt. da chan das system nüt defür.