rennpott einfahren ??

  • hey i ha mir ja e nöie pott bstellt, dä sötti eigentlech i de nächste tage o iiträffe !! muesi dä zersch no chli iifahre, oder chani da vu afang ah voll ga heize ??? wüll wett ja nid dasser mer de grad wieder drab gheit !!!! :grinning_squinting_face:

  • Also wenndu ESD oder Chrümer meinsch dänn frög ich ez eifach mal was du da dra wotsch iifahre, hät ja kei beweglichi Teili und nüt.

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • Jedes Motorrad brucht sini Zit um sich an neui Teili z' gwöhne. Kolbe und Zylinder am meischte anderi weniger oder gär nid..., da dini Maschine bedingt durch das neui Material schneller (höher) dreht werden sämtlichi Lager und de Kolbe meh beansprucht und das sind denn au die bewegliche Teili wo sich zerscht chli drah gwöhne münd.


    Das es lang nid so empfindlich isch (wenn mer überhaupt vo empfindliche rede chan...) wie z.B. en neue Kolbe, würdi numme die erschte 100 km chli luege. Ab 250+ settisch der keh gedanke meh mache. Wichtiger isch, das z.B Bedüsig (=Schmierig) apassisch und nid eifach mitere neue Uspuffalag ofdrehsch suscht riskiersch en Klemmer.

  • Ja wennse Komplettalag isch isch scho klar, aber bime ESD?

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • naja eigentlich müesst mer sobald de staudruck i de alag gändered wird d'vergaser neu abstimme. bimene abe pott isch das aber nid nötig, bimene racing isch es z'empfehle. ich fahre mini pötts nid ih, bin s'letschtmal direkt in schwarzwald und öhm.. .naja rächt zügig unterwegs gsi. rum de aber das wuchenend au no us, das teil isch extrem liislig *gg* :grinning_squinting_face:

    rally lugano: "du... wo sind mer da? - scheissegal, gib gaaaas!!!!!!!!"

  • Als ich würd au chli luägä wen ich dich wär vorallem all das zügs wiä vergaser, düsä und was halt no so betroffä isch, würd ich scho suber abstimmä, damals wo ich bi minärä Mito dä Racing topf montiert han, hät mich dä Mech au ahgfickt vowägä neu ihgstellt etc. den hät aber er mirs grad gmacht. Lauft au dütlich schönner nocher.
    Also sehr empfehlenswert.

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

  • ja isch halt eifach nume das problem, dasi so zimlech e technik-banause bi !! also wie stellt me das ganze "richtig" ii ?? also vergaser ischmer klar, aber wie stellt me düse anders ii ????