äs sunnigs hoi usem sg-land

  • hey zämä.


    ich bin neu i dem forum. min name isch patrik bi 25 johr alt. und han mir entlich au en traum chöne erfühle. i ca 2 wuche chunt mini wiess yamaha r6 2012 model (freudetanz)


    wiäni zum töffahre cho bin. langi gschicht, aber verzell gern mol d churtzform dävo. bin vor johre miteme kolleg a dä loveride gsie und han müässä, s fahre isch die eint sach aber dä zämähalt vo dä fahrer ischs s andere. isch eifacht total anderst als wend mit 4 rädli underwägs bisch und ame anderä teilnehmer mol dä stinkefinger zeigsch . nei uf 2 rädli do grüäst mer sich au wemmer sich nöd kennt egal ob anerä krüzig, bahnübergang oder sust au wo. das isch das wo mich so fasziniert a dä ganze sach. und das merkt mer anärä loveride total. vorallem isches für en guätä zweck gsie. au s fahre isch dä hammer. kei angst ha vo stauss etc. :grinning_squinting_face:


    wänner no meh froge händ über mich oder mini persohn froget mich doch eifach.

  • :welcome: und viel spass do bi üs und natürli au uf dä stross :thumbup:

  • :welcome:


    viel Spass im Forum und auf der Strasse.

    Semi-professioneller Fotograf. Die einzige Möglichkeit die Zeit festzuhalten ist das Foto.
    Blitzliecht.ch
    ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Bei von mir Organisierten Touren gilt immer ein Haftungsausschluss seitens des Veranstalters.

  • ujjjuj e Yamaha R6.. nid schlecht :winking_face: 25i also chash de töff ja offe bewege was au mache wersch nemmi mol ah =)


    Jedefalls wünschi dir sehr viel Spass im Forum und e schöne start i d Saison. Me gseht sech uf dr Stross :thumbsup:


    Gruess Daniel

  • jo werdi mol zerst achli umetuckerlä und den mol laaaaaaaaangsam ahfange d grenze usteste. muä sie eh zerst mol nochli gmüätlich ihfahre und das chunt mir grad recht. mol luägä was drus wird.