Lenkradspiegel gesucht GSR 750

  • Moin zäme.


    I sueche nach ere guete Lösig für en Lenkerspiegel.


    Ha scho mega vell duregsuech vo Universal bis zu Rizoma.


    Die Originale Spiegel ade GSR 750 wo so höch obe send chani genau ned bruche, i be zemli breit über d Schultere met dere huere Chleidig und i gseh met jedere Istellig vom Spiegel eifach nie rechtig hindere und fascht nur mini Schultere.


    Wär aso froh wenn mer de eint oder ander es paar Tipps oder Link's hätt zumene aständige Spiegeli. Möcht gern links und rächts weder anemache, finds eifach sicherer.

    Der Turbo pfeifft die Symphonie der Vernichtung.

  • Also mini Erfahrige mit Lenkerendenspiegel sind ernüchted gsie, han gfunde das sie geil usgsend und hans drum au welle. wenns aber gäg obe montiersch bliibsch mit de Händ dra hänge und sie sind ständig im weg. Wenns gäg une monriersch chömeds an tank a und verchratzed alles.

    - Ride it like you stole it.

  • also i ha 2 Lenkerendspiegel.


    Bi mega zfride drmit. Ha se gäge obe, s einzig "problem" isch, i cha dr Helm nüm a Länker tue!

    Semi-professioneller Fotograf. Die einzige Möglichkeit die Zeit festzuhalten ist das Foto.
    Blitzliecht.ch
    ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Bei von mir Organisierten Touren gilt immer ein Haftungsausschluss seitens des Veranstalters.

  • Hat sich erledigt^^ Hab mir vorhin 2 gekauft.


    Passt an mein Momo LenkRAD :thumbsup:

    Der Turbo pfeifft die Symphonie der Vernichtung.