Lagerspiele

  • Hallo zusammen


    Wir fahren bald wir in unser Probeweekend und ich suche noch LUSTIGE Lagerspiele für am Abend. Wer hat gute Ideen?


    Danke im voraus.

    Semi-professioneller Fotograf. Die einzige Möglichkeit die Zeit festzuhalten ist das Foto.
    Blitzliecht.ch
    ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Bei von mir Organisierten Touren gilt immer ein Haftungsausschluss seitens des Veranstalters.

  • LUSCHTIG isch immer ahsichtssach...



    - Fläsche dreie


    - Das Spieli mit de Zetteli womer sich ad stirn klebt und roote mues wer mer isch


    - Wörtli umschriibe und di andere müend roote wasmer meint


    - Montagsmaler


    - Arschlöchle (müender bi vil Lüüt halt 2,3 Pack Jasskarte neh, goht gliich)


    - Tat oder Wahrheit :grinning_squinting_face:


    - Stadt-Land-Fluss (natürlich mit Spalte "Hersteller", "Reparaturwerkzeuge", "Pass" und "Maschinenteil")



    sooo... weis ned ob da für dich / euch luschtig isch, falls nei: selber schuld, de hender eifach ke Humor :blush2: :ugly:

    Nimm dir Zeit und nicht das Leben xD

  • strippe:prost: vil pech wenns nume männer wäre

    Nimm dir Zeit und nicht das Leben xD

  • HA NO EIS ! ! !



    I packe mi koffer mit....


    ... i packe mi koffer mitere grüene ninja


    ... i packe mi koffer mitere grüene ninja undme zahbürsteli


    ... i pack mi koffer mitre grüene ninja, me zahbürsteli undme navi


    ........

    Nimm dir Zeit und nicht das Leben xD

  • ahstrengend?


    de ganz tag fuul ufem töff hocke und de no z'fuul zum chli s'hirni trainiere? pfff :thumbdown:

    Nimm dir Zeit und nicht das Leben xD

  • :koenig: Problem?? I rauch halt gern!!! :sselberschuld:

    Nimm dir Zeit und nicht das Leben xD


  • Oder wenner chli Abwechslig bruched :ugly: :


    Auf eine einsame Insel nehme ich mit...


    yume


    yume und Wasser


    usw. :winking_face:

  • # back to topic#


    Also vieleicht zur erklärung.


    Wir machens meistens so, dass vorne in der mitte 2-3 etwas machen müssen und die anderen sin zuschauer. Dann kommen die nächsten dran etc.


    Und die "frischlinge" kommen etwas häufiger drann als die alten Hasen.

    Semi-professioneller Fotograf. Die einzige Möglichkeit die Zeit festzuhalten ist das Foto.
    Blitzliecht.ch
    ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Bei von mir Organisierten Touren gilt immer ein Haftungsausschluss seitens des Veranstalters.

  • hmm do hani ke ahnig wasmer chönnt mache :confused_face:


    velech müends divorne lieder singe? und di andere roote was si do zemestamle....... Meh fallt mir ned ii

    Nimm dir Zeit und nicht das Leben xD