Töffbekleidungsshops

  • Sollen shops wo weiter als 200km von der Schweizer Grenze entfernt sind, auch in die Liste? 37

    1. Ja (6) 16%
    2. Nein (31) 84%

    Sali zäme
    wianer jo gseh händ, hani mol a liste erstellt für Shops wo ma Töffkleider bekummt.
    Töff- / Motorradbekleidung Shops
    Was denket ihr aber zum Usland, meine Grenzregion macht jo no sinn, aber wia gsehts mit dene us wo meh wia 200km vo de grenze entfernd sind, söllet dia au dött inne cho? Meine dMWST wird ma jo so kum wieder retour hole :face_with_tongue:
    Daher dia kli umfrog :winking_face:
    werde dia umfrog mol bis zum höck laufe loh und nochher ahand vo de antworte es durrezieh :smiling_face:

    2 Mal editiert, zuletzt von Mädu ()

  • Wil i en gegner vo onlineikäuf bi, bi töffsache :winking_face: in dia liste kömmet au nur shops, wo au a verkaufsflächi händ und somit au berotig. töffsache mua ma eifach vor em kauf au probiere (isch jetzt eifach mol mini meinig). und i bi en gegener vo inem shop go probiere und nocher eswo bstelle wos günstiger isch. wott au kei liste unterhalte, wo es nur um onlineshops gohts, für da gitts google.
    aber alaufstellene zfinde, wo ma es züg au cha aluage und probiere werdet je länger je meh seltener und sind im netz meistens nid so eifach zum finde.
    Bi massafertigunge, werdi au en usnahm mache und eifach all zäme träge, woni finde.

  • und i bi en gegener vo inem shop go probiere und nocher eswo bstelle wos günstiger isch

    Da bini ja ganz bi dir, Mädu. Aber da chasch eh nöd verhindere, indem sie do nöd ufnimsch. Im Gegeteil, wär da kei Skrupel hät, gaht in en Lade, wo i dire Liste isch, probiert das Züg us und chaufts nachane Online. Aber wänn weisch, was bruchsch, genau d Grössi und so, isch ämel Online nöd schlächt. Usserdem häsch ja bi de meiste 14 Tag Rückgaberächt, wänns dänn nöd passt.

  • klar häsch dia, wo da machet, aber i ha kei lust zums dene denn au eifach mache, idem i dliste für dia denn führe :winking_face: für da müends da zügs scho selber suache :face_with_tongue:
    und hi und her schicke, über dgrenze mit allne zoll und MWST sache (bsundersch hohlsch jo denn dia dütsch mwst nid retour, usserd es wird ohni mwst gliferet)
    und wil i genau i dem klintsch bi, dassi dagege bi und anderi andere meinige händ machi jo dumfrog :grinning_squinting_face: so chönnt duser vom forum entscheide, was sie wönd :thumbup:

  • nach der abstimmung werde ich auch die liste bearbeiten, mit den brandings wo die Shops führen (die bekannten wenigstens), so dass es für alle auch einen waren nutzen bringt :thumbsup: ohne zuerst sich durch alle shops klicken zu müssen :winking_face:

  • :thumbsup: danke im voraus!

    Semi-professioneller Fotograf. Die einzige Möglichkeit die Zeit festzuhalten ist das Foto.
    Blitzliecht.ch
    ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Bei von mir Organisierten Touren gilt immer ein Haftungsausschluss seitens des Veranstalters.

  • So jungs und mädels :grinning_squinting_face:
    habe mal die liste soweit mal bearbeitet :face_with_tongue:
    Töff- / Motorradbekleidung Shops
    falls ihr noch änderungen wünscht, dann schreibt sie hier rein, werden es dann anpassen soweit möglich :winking_face:
    was mir noch aufgefallen ist, die region Bern und Innerschweiz ist ja sehr bescheiden was shops angeht 8| ist das so oder haben die nur angst sich zu melden :grinning_squinting_face:

  • hmm, a de abstimmig wird jo fliisig teilgnoh :thumbsup: danke für da :thumbup:
    aber wa mir immer no fehle tuat, sind shops i de innerschwiiz oder au im bernbiet. cha doch nid sii, dass es dött nüd gitt :face_with_tongue:

  • so, dabstimmig isch jo meh als eidütig :grinning_squinting_face: daher wird de willen der user durregsetzt und apasst :winking_face:
    usgnoh isch eifach dliste vo de massafertigunge :winking_face: