Yamaha R6 34 Ps 09

  • Hoi zemme,


    Ich han mich umegluegt aber nüt zude R6 gfunde.


    Ich han e Frag bezüglich de Möglichkeit über en Uspuffswechsel vo minere R6. Ich fahr sie ja no mit 34 PS und somit isch kei Leistigsverbesserig erlaubt. En Kolleg het de Laser GP-Style ( aber offe ) und de Sound tönt BESTIALISCH !!! ca. 20-25 dB meh als mine, also 4x so lut ;P


    Min Standard Topf isch länger als min Vorgänger und dementsprechend nimmter no ca. 5 dB ab. Aber wenn ich im Standgas bin, binni glich lut wie min damalige 50er. Das isch deprimierend...



    ... chan mir da irgendwie epper us eigeerfahrig was sege ? :smiling_face:

  • Ich würd na wartä bis si chasch ufmachä, d polizei isch recht scharf i letschter ziit, wär ja schad wennt alles nomol mache müestisch Wege dem.

    Kurvenfieber ist eine Krankheit die nur durch erhöhte Schräglage kuriert werden kann!

  • Je lüter desto uffälligär. S Problem isch das mer für en andere uspuff Papier brucht. Mitem wächslä alleige isches also nid gmacht. Lasch de Töff grad stah wenner nid zueglah isch

    Kurvenfieber ist eine Krankheit die nur durch erhöhte Schräglage kuriert werden kann!

  • Klar möcht ich nüt illegals. Ja min Töff isch jetzt scho recht uffällig, natürlich entstaht en rechte Sound scho ab 4k umdrehige. Aber es tönt so leer, das gfallt mir nid.


    Aber ebe de Scorpion hets demfal, weiss eifach nid ob de link wo du gschickt hesch sich au uf schwizer-Gsetz stützt.

  • Andere ESD dra tue isch kei Problem, will meh leistig hesch eh ned und süsch bisch ja au legal unterwegs mit 34ps, aso wieso ned?


    Denn luegsch chli uf Youtube, R6-Forum ond natürlich live uf de Päss, weles de best esch, ond chaufsch dä :thumbsup:


    z.B.
    Grossrieder Import R6 Rj15
    Cycle Tech R6 RJ15
    ....
    Wo lid s'Problem? :grinning_squinting_face:


    btw: Scorpion würdi keine nää... Find die soundtechnisch eifach zemmlech schwach...

    no half measures.

  • ich chan dich verstah das es andere uspuff wilsch, ich chönt a dinere stell au nöd warte :winking_face: respektiv hani au nöd gwartet und a mini CBR250 en scorpion usbuff ane meche lah :grinning_squinting_face: er hät ca. 700.- koschtet, vo dem her au nöd so tüür. wies jetzt genau bi dim model usgseht weiss ich nöd.. aber wird sicher machbar sii :thumbup:

  • Ja das sind nur mol 2 Bispiel gsi.. gid natürlech no paar meh...
    Aber generell suechsch eifach nach em Modell + Uspuffmarke uf Youtube: Akrapovic, BOS, Bodis, Hurric, Ixil, HP Corse, LeoVince, Yoshimura, Mivv, Shark, Remus...


    Aber mol paar konkreti empfehlige:


    Mivv Suono
    Mivv Double Gun
    Ixil Hyperlow (hani au :grinning_squinting_face: billig & luut)
    Hurric Supersport
    LeoVince Factory Evo2 (<-- nice! )


    Die obedra sind alli zimmlich nice vom Sound her, iz muesch nur no weg de Optik luege, je nach dem was der gfallt.
    Und denn am beste bim CH-Importeur bstelle.

    no half measures.

  • :welcome:



    Tät mi aschisse en uspuff chaufe fuer e 34PS Nudle und den nach 2 jahr darfsch ne ufmache und muesch wieder es anders papier chaufe fuer din 120+ps töff ;:)


    Muesch ned, s' Biblatt wird der für 34ps und offe usgstellt wenns agisch :winking_face:

    no half measures.

  • Ganz im ernst, spar dir das Geld und kauf dafür Benzin/Pneus. Spätestens wenn du in einem Jahr oder zwei eine noch schönere Maschine siehst die du kaufen willst beräust du das du Geld in den "alten" gesteckt hast.


    Sturzbügel etc. find ich sinnvoll (War schon froh darum, knapp am Totalschaden vorbei, ohne Sturzbügel wärs einer gewesen!).


    Ich hatte an meiner 125 CBF eine Devil Auspuffanlage, aus dem selben grund. Mehr Lärm! Im nachhinein muss ich sagen das ich es bereue. Nur schon desswegen weil mir Papiere versprochen wurden, die ich aber nie erhalten habe. Die Ohren sagen übrigens auch danke :winking_face:

    Kurvenfieber ist eine Krankheit die nur durch erhöhte Schräglage kuriert werden kann!

  • Jep, bi mier heds amu klappet, also setts bi allne andere au möglich sii :grinning_squinting_face:


    Das mit de Mechs isch leider so, entweder sinds eifach z'tüür oder möched eri arbet ungenau und schnell-schnell.. En guete mech z'finde isch ned eifach :grinning_face_with_smiling_eyes:


    SilverHuskie: Warum denn eine RJ11 schon in 1-2 Jahren tauschen? :huh: und ein bisschen Lärm muss sein :grinning_squinting_face:
    (Das mit den Ohren stimmt, dass du mehr Probleme mit der Polizei hast auch, aber einem jungen Töfffahrer kannst sowas nie und nimmer ausreden :D)


    R6M0TI0N: Gib denn Bscheid was chaufsch/kauft hesch :winking_face:

    no half measures.