Pässetour im Süden am Sonntag, 30.Juni

  • Aso höt am Morge gspöri mini alte Chnöche scho es betz :winking_face:


    Du Andi die Tour wo mer geschter gmacht hend, esch das jetzt genau die xi wo usgschrebe hesch? Wett mer die ebe mol merke för in Zuekonft...


    Gruess

  • Ja bi hüt au recht kaputt vor de klass gstande :winking_face:
    Isch genau diä route gsi womer gfahre händ, jep.


    I wür dir aber zersch mol diä tour no empfehle, bevor di ander nomol machsch: http://goo.gl/maps/wTOZT
    Dä Abstecher nach Bormio-Livigno-Bernina isch genial. Wenn möglich Kafi in Livigno :winking_face:

    Meine Tour-Videos auf YT

  • Hey danke Andi, xeht au gluschtig us, bes uf die 90 min Autobahn-Afahrt uf Landquart. Aber wie heisst's so schön: no pain, no game :D.


    Hoffentlich tuet de Lars sini Föteli au no innestelle, de het glaubs au es paar ganz luschtig gmacht, vor allem in Chiavenna (nei, eg meine jetzt ned die beide Milchkanne :D).

  • @Kitty: Halt frühestens im August, aber denn sicher mol :smiling_face:


    @ ja Phil, häsch Recht, aber am Morge zum Verwache chli guete Sound id Ohre und straight on richtig Berge. Usserdem mönd diä Reife jo i dä Mitti aumol abgfahre werde :winking_face:

    Meine Tour-Videos auf YT

  • Jo guet am Morge esch au keis Problem, denn bisch no fit ond d Vorfreud chonnt no derzue. Aber geschter isch die anderthalb Stund vo Chur zu mir hei (notabene 97 % vo de Strecki uf de Autobahn) scho rächt tödlech xi för mis alte Grüscht ;).


    Lose suscht jo viel Musig ond au bin Autofahre ghörts eifach derzue, aber Töff fahre met Musig chönnit mer ned vorstelle. Fahre 1. viel au noch Ghör und 2. chönnt d Musig min Fahrstil je noch Situation no ungünschtig beiflusse :grinning_squinting_face:

  • Eg ha xeit alt, ned antik! Eg ha no es paar gueti Johr vor mir .... :grinning_squinting_face: