Welche GoPro kaufen? Outdoor oder Moto Cover?

  • Han e frag wege de GoPro HD Hero 3. Und zwar bini jetzt im YouTube gschefft igstige und wett mer bald e Hero 3 chaufe. Black Edition.


    Wenn schon denn grad richtig gell? :grinning_squinting_face:


    Jetzt gits verschideni Versione hani gseh, also outdoor odr z.B Moto Cover. Weiss ned obs no meh git.


    Weli würdet ihr empfehle zchaufe? Ech würd einersit d'GoPro gern a verschidene Ort am Töff amache chönne (ned nur für mis 50zgerli au spöter denn), aber am Helm uf de Site isch au no e Position woni unbedingt gern würd ha. Hett Moto Cover das alles? Oder muesi denne no zuesätzlichi Teili chaufe?


    Han no kei gueti Site gfunde wo genau zeigt wird welli Version was drinne hett. GoPro selber zeigt nur was sie ide Black Edition dinne hend aber ned de 2 verschidene Variante :frowning_face:


    Han bis jetzt sone Sport-Cam gha wo aber voll de kack isch will mer sie mitemne Gummiband an Helm mache mues. Und das funtkioniert bimne grössere Motorrad Helm halt ned so guet :face_with_tongue:


    Danke schomal :smiling_face:


    lg Nelson

    Benzin im Blut, vom Töffli Bueb zum Ghostrider.

  • Hey Nelson


    Bi wellem Shop hesch dia 2 verschiedena Version gseh? Soviel ih weiss gits dia Outdoor bzw. Moto-Cover Versiona nid offiziell fu GoPro, wohrschinlich ischs also eifach dä Shop wo sona Package zemastellt.


    Dia Position am Helm machsch ganz eifach mitema Kleber und amena entsprechenda Winkel. Beides sött bir Standard-GoPro-Usrüschtig drbi si.


    Je nach Töff isch dr Suugnapf ziemlich cool, zum d GoPro z.b. uf da Tank, ans Heck oder and Siitaverkleidig tua.


    Gruass

  • Has uf Amazon.de gseh. Ja denne chaufi wahrschinli die Moto-Cover da die ja extra für Motorräder und Autos denkt sind :smiling_face:


    Danke für die Info!

    Benzin im Blut, vom Töffli Bueb zum Ghostrider.

  • Und zwar bini jetzt im YouTube gschefft igstige und wett mer bald e Hero 3 chaufe. Black Edition.


    :roflmao::roflmao: Sorry Junge, aber "bi YouTube igstige" - da bruchts chli meh als nume s Vorhabe, e GoPro z chaufe :hust:


    De einzig unterschied bi dene Versione isch de Ufdruck dusse. Sie hend beidi genau de glich scheiss drin. Am beste chaufsch sie bi Brack, det isch sie am günstigste:
    http://www.brack.ch/gopro-hero-3-black-edition-224743
    oder
    http://www.brack.ch/gopro-hero-3-black-edition-255582


    Ebe, es sind beidi genau glich!


    Sugnapf isch separat, es paar Chleberli hets debi, wenns Sitlich an Helm wotsch mache muesch nomal es Zuebehör ha (das Teil mit em Winkel drin), empfehlenswert sind Ersatzakkus oder es Battery Backpack (letzteres han ich) und und und... es isch imfall nöd mit em chauf vo de GoPro ta. Es chömed no immensi chöste uf dich zue, wenn du würkli öppis schlaus wotsch demit mache :ugly: Ich wünsch der jedefalls viel Spass demit, ich han au e H3BE und ich find sie super.

    READY
    TO>>
    ALUKÖFFERLI

  • Ich han ned vor irgendeinisch mit de GoPro videos für YouTube zmache sondern bin bereits es paar Jahr debi, aber jetzt isch de zitpunkt wo ich en recht guete nebe verdienscht mache und somit au s'Geld han für e GoPro, da mis Sackgeld und bald min Lohn vode Lehr hauptsächlich für Esse,Trinke und Benzin weg gönd :grinning_squinting_face:


    Wird sicher au die Videos wo ich denne demit mache ufelade aber die ufrüef lenged denne nirgends hi und sind mehr für mich und Kollege denkt :grinning_squinting_face:


    Danke für de Link zu Brack!


    Das mit de zuesatz sache weisi au, hani scho paar mal ghört, z.B au e zweiti SD charte wenni mal e lägneri Tour mach :face_with_tongue: Isch ned ganz billig das züg aber wenn das lise: "ich han au e H3BE und ich find sie super."


    Denne denki isches das Wert :grinning_squinting_face:

    Benzin im Blut, vom Töffli Bueb zum Ghostrider.

  • Tuen eus eifach en gfalle und lads nöd mit O-Ton ufe, solang du no en 50er hesch :whistling:
    Ich han ei 64GB SD und die het länger bis sie volle isch als de interni Akku + s Bakpak bis sie leer sind. Ich han d SD ei mal voll bracht, det hani d GP duurhaft per USB gspiese. Het glaub 6h Material geht oder so... Ich rede meh vo Befestigungszuebehör etc.


    Und de Unterschied zwüsche dir und mir betreit es paar Jahr, somit bin ich es paar Jahr länger us de Lehr dusse und chan mer au schnell e H3BE chaufe, oder au en neue Töff.. überleggs der guet, e GoPro isch nöd en chline Betrag i de Lehr. Ich find sie guet, ich cha sie empfehle, aber du sötsch sie au würkli wele.

    READY
    TO>>
    ALUKÖFFERLI

  • ouu nei uf kein Fall Original Ton haha :grinning_squinting_face: Mit Musik und allem gugus :winking_face:


    Guet zwüsse dass die so lang hebt demfall bruchi ja kei zweiti. Und ja ich chan mer halt ned so schnell schnell e GoPro chaufe :grinning_squinting_face: Aber ich würd si mer chaufe au wenni ned no chli Geld durch YouTube verdiene. Wett scho recht lang eini. Dörf ich froge woher du dini GoPro hesch? Auf vo Brack?

    Benzin im Blut, vom Töffli Bueb zum Ghostrider.

  • Also du verdiensch mit YT oder nöd? Was wotti gseh - da muemer doch 18ni si. Und damit überhaupt öppis usechunt muesch scho einigi Views ha. Oder isch das dis Ziel? -> Bau nöd druf... wirsch nume enttosche si, will zu 99.9% klappets nöd.


    Ich ha mini vo Brack zu Sonderkonditione kauft. Die chostet jetzt aber regulär so viel wie damals mit Sonderpriisli... :cursing:

    READY
    TO>>
    ALUKÖFFERLI

  • Ich verdiene bereits. Wenni mit de Lehr afange denne verdiene mit YouTube öppe glichfill wie min Lehrlingslohn.


    Muess ned 18 si, muesch eifach Unterschrift vode Eltere ha wennd ned 18 bisch. Wobi mengisch wennds das au gar ned wüsse :face_with_tongue:


    Han vor 5 Täg 1.Mio Click erreicht :smiling_face_with_sunglasses:


    Zitat: "zu 99.9% klappets nöd." Bin wohl das 0.1% :face_with_tongue:



    Chume täglich öppe 30 tusig ufrüef über, wobi isch au immer unterschidlich, geschter sinds 85 tusig gsi.

    Benzin im Blut, vom Töffli Bueb zum Ghostrider.

  • Ist nicht 1 Video. Um genau zu sein habe ich 145 Videos auf dem Kanal. Davon bekommen die meisten jedoch nur gerringe Aufrufe, und dann gibts halt immer wieder mal ein paar Videos die dann recht beliebt werden.


    Vorwarnung, sind nicht eigene Videos die ich gedreht oder gemacht habe. Mein Kanal basiert auf einer Art News Kanal Idee :winking_face:


    Vielleicht kennt jemand Amazinglife247. Etwa in dem Bereich.


    Hier der Link zu meinem Kanal: http://www.youtube.com/user/Bboy8514


    Durch mein Network bin ich jedoch grössten Teils auf der sicheren Seite wegen Copyright etc. da mein Network erlaubniss von sehr vielen Firmen für's hochladen hatt. z.B. Warnerbros(Film),Activison(Game),BBC(TV).


    Naja dieser Thread ist ja eigentlich nicht über meinen YouTube Kanal :face_with_tongue:

    Benzin im Blut, vom Töffli Bueb zum Ghostrider.

  • Ach Compilations - sorry, mit sowas chani nüt afange. Stecke lieber richtigi Arbet i Videos ine :grinning_squinting_face: Aber guet, wens für dich lauft.
    Ich bi übrigens direkte YT Partner. Mues nöd no öpper anders dra mitverdiene. :winking_face:

    READY
    TO>>
    ALUKÖFFERLI

  • Ja wennd selber videos machsch denne isch direkte YouTube partner scho eppis guets, aber au Musik ufde Videos chan halt Problem geh. Desshalb gahni lieber uf die sicher Site bimne Network :winking_face: Han au en zweite Kanal wo ich selber Videos mache mit Games also Call Of Duty, dete bini bi Machinima Partnered. Aber das git halt ned sonderlich vil ufrüef. Han dete gnueg zit investiert und vil chund halt ned demit use wennis denne mit mim Bboy Kanal vergliche.


    Hesch du als Direkte Partner sache wie: Geplanter Upload,benutzerdefiniertes Thumbnail?

    Benzin im Blut, vom Töffli Bueb zum Ghostrider.

  • Klar, es git kei Unterschied zwüsche Partner und Partner ime Netzwerk. Du bechunsch d Chole direkt, luegsch für dich selber, aber hesch natürli au custom Thumbnails etc... Ich verdien imfall nüt mit YT, dafür hani viel z wenig ufrüef :grinning_squinting_face: Aber ebe die Vorteil mit em Thumbnail z.B. sinds mer Wert, verlüte chani ja eh nüt, nume günne, sötted mal paar Rappe useluege. Wennd wotsch driluege, http://www.youtube.com/emmjunayschion - het allerlei Krimskrams woni halt so ufnime. Nüt speziells.

    READY
    TO>>
    ALUKÖFFERLI