Kennzeichenpenisvergleichdiskussionsthread

  • woni agfange han mit töfffahre händ i und min vater eh dia geilste gha :grinning_squinting_face:
    er GR1291 und i GR1803 (en bündner weiss wa das für es datum isch :grinning_squinting_face: ) leider sind jetzt beidi nümä i de fam :thumbdown:


    weiss oh eh nid bündner^^ denn ischs graubünde id eidgenosseschaft cho, right?


    edit: ha grad gse dases scho ufglöst hesch, maan -.-


    wiene lehrer wo öpis fragt unds ner uflöst bevor ig mi cha meude^^

    Was ist grau und kann nicht fliegen? Genau, ein Parkplatz! :grinning_squinting_face:

  • ach ier, i han am 4redlige es SZ 105400 draa. eifachers zum merke gits nöd... und de töff.....muni go naaluege. fangt aber au mit SZ aa.. :ugly5:

    Wer lesen kann ist im Vorteil :lol:

  • Naja, ZG 2992.. Easy Nummer, gseht guet us :smiling_face_with_sunglasses:
    Aber halt sehr eifach zum merke. Isch zwar gsperrt bim Strasseverkehrsamt für Uskünft a Privatpersone, aber falls es mehreri Persone resp. Zeuge sind hangsch halt glich wenn sichs d Nummere merked und en Azeig bi dä Polizei mached.

  • Die Alte Eidgenossenschaft 1291 - 1515


    etwas damit stimmts?


    :schimpf: meine fresse, die jugend von heute :wand: 1291 gründung der schweiz, auch dokumentiert durch den bundesbrief :strafe:


  • Die jetzig isch ok, cha mer si au no guet merke ond eg ha lieber ongradi Zahle, also xehts für min Gmack au optisch ned schlächt us: ZH 23791. Usserdem chasch met em ZH am Rögge eh fahre wie de wotsch, haltet di eh jede für en Tubel ^^.

    haha....han grad mega müessa lacha. dini usag vur ZH nummer triffts perfekt. isch "laider" würkli eso. :face_with_tongue:
    :thumbup:

    ICH FAHRE MOTORRAD UND BIN AUTOMATISCH COOLER ALS DU. :grinning_face_with_smiling_eyes:

  • also guet ish würkli en grund zum schäme :grinning_squinting_face: het sölle in gschicht chli weniger schwätze,...

  • haha....han grad mega müessa lacha. dini usag vur ZH nummer triffts perfekt. isch "laider" würkli eso. :face_with_tongue:
    :thumbup:


    Naja, ich find halt so die "Vorurteil" über gwössi Kantön no witzig, solang mer's ned zu ernscht nimmt. Denn cha mer au drüber lache ond so sölls jo au sie :grinning_face_with_smiling_eyes: