Was beachten beim entfernen der Drossel an der Kawa ZX6R 636C

  • Hi
    Hab nun endlich meine 2 Jahre um und nun die Drossel entfernt.
    Bei der Ninja ist es ja nur der Gas Anschlag (das komische Blech Stuck). Somit ist der Gaszug nun frei.


    Muss ich nun nach dem öffnen etwas beachten? Steuergerät? Einspritzung? Probleme??
    Ist meine erste Maschine, der ich das atmen frei erlaube also sorry für die dumme Frage :winking_face:

    -> :thumbsup: Wenn du keine Kawasaki hast, dann hast du keine Kawasaki :winking_face: <-

  • Ig vermuete dass nochem empfärne vor drosselig nöi muesch go prüefe. Aber süsch wird do nüt grosses uf de zue cho.

  • Guet das nachem entferne vo de Drossle zur MFK musch.. Isch ja en zuewachs vo guet 100PS :winking_face:
    Aber ich mein rein Technisch... Chönnz irgendwie Problem mit de Software geh daser viellicht zmager lauft? Schlussentli ischer 2 Jahr nur Halbgas gfahre worde :winking_face:

    -> :thumbsup: Wenn du keine Kawasaki hast, dann hast du keine Kawasaki :winking_face: <-

  • En moderne Töff mit Lambdasonde sött das eigentli direkt apasse. De merkt scho dass da meh chunt wennd de Hahn ufrissisch also git er au meh... denk ich zumindest.

    READY
    TO>>
    ALUKÖFFERLI