R6 von NR11 Rider

  • Zitat

    Original von Everlasting
    Bravoooo !!! Scho wieder nebert mit chli Gschmack :grinning_squinting_face:
    Chunbt guät dini Maschine und hey, wenn wieder mol id Schwägi trümmlisch gisch kurz bscheid, bini au immer däbi :smiling_face:


    Und immer schön ufpasse uf d'Kollege unterem Tarnnetz :winking_face:



    Hee ciao..du häsch den du au es paar bilder vo dinere r6 was für e farb häsch..?? Dnull füfer hani no nie live gseh...

    The World is yours...

  • Jo voll wen dä Wildcard und dä Bl4cksh33p au no grad mitchömäd isch dä Ostblock bereits mit 5 Fahrer usäm Forum uf dä Schwägalp verträtä :winking_face:


    Jo eh wohrschindlich wirds scho mai will jo die nögscht Wuchä schowieder nur piss wetter ahgseit isch. Verfluächt.

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

  • Zitat

    Original von Bl4ck_Sh33p



    Hee ciao..du häsch den du au es paar bilder vo dinere r6 was für e farb häsch..?? Dnull füfer hani no nie live gseh...


    Servuuussss :winking_face:


    Na klaro stell ich au mol no äs paar pics inä...Nur, bi dem sh*** Wetter chasch ja niä schlaui Pics mache *lööl* Ha mir aber grad vorere Sekunde überleit das ich das hüt na mache chönt - hät ja tatsächlich Sunneschii dussä :grinning_squinting_face:


    Mini isch Blau - find das nebscht Rot und Schwarz eifach am schönschte....
    Hey, Du bisch ja vo Wil - mir sind sozäge Nochbuurä :face_with_tongue: chasch sie gern mol go aluäge cho.
    Was aber a dä 05er absolut s'geilschte isch, ich ha no niä sone geili Hinterrad Schwinge amene Töff gseh wiä diä a dä 05er....HAMMER.

    Gaudeamus igitur, iuvenes dum sumus! [Freuen wir uns, solange wir jung sind.]

  • Zitat

    Original von Nr11 Rider
    6 fahrer de biker boy wär glaubs au debi. :)=
    aber machemer für das doch es neues thema uf nid?


    6Fahrer?? Du häsch mich aber nid vergesse zum zehle??? :grinning_squinting_face:
    Jo eh, sonen Schwägi - Thread wär echt kuuhl und dä chönt me ja grad zum allmonetliche Usflug erkläre :face_with_tongue:

    Gaudeamus igitur, iuvenes dum sumus! [Freuen wir uns, solange wir jung sind.]

  • yogurtbächer...
    0815 serii auno *g*


    söll aber ned heisse das ich ganz uninteressant find :winking_face:
    de bericht über d maschinä isch no ganz nett :]

  • abgseh devo, dass japaner gar ned mis ding sind, en technisch usgrifte bock isch es uf jede fall. s plastik am heck weg und denn chunnts guet. isch die schibe mit de "touring-kante" original so? wenn ja, würd i det au öppis mache.


    <edit>
    und d spiegel setted au weg, länkeränd spiegeli dra
    </edit>


    am meischte würded mi aber die 25kW störe *duckundganzschnellweg* :grinning_squinting_face:

    burning angel wings to dust

    Einmal editiert, zuletzt von speedtriple.ch ()

  • Zitat

    Original von speedtriple.ch
    abgseh devo, dass japaner gar ned mis ding sind, en technisch usgrifte bock isch es uf jede fall. s plastik am heck weg und denn chunnts guet. isch die schibe mit de "touring-kante" original so? wenn ja, würd i det au öppis mache.


    <edit>
    und d spiegel setted au weg, länkeränd spiegeli dra
    </edit>


    am meischte würded mi aber die 25kW störe *duckundganzschnellweg* :grinning_squinting_face:


    *zu spät geduckt* headshoooooot :böse:
    nei seich..... jo schiebe isch nid original diä chunt als nöchstes weg.....spiegel het no zit....plastick am heck au...


    hesch mir geld :face_with_tongue:

  • mach ja kei länkerspiegel ane, das gseht ja zum chotze us die dinger...wänd das machsch kännn di nüm, ja guet känn di ja eh nöd guet:P aber glich, das wär R6 vergwaltigung und das wotsch ja sicher nöd, oder? :grinning_squinting_face:


    besser anderi schöne verchleidigsspiegel...

  • Zitat

    Original von Linkin
    mach ja kei länkerspiegel ane, das gseht ja zum chotze us die dinger...wänd das machsch kännn di nüm, ja guet känn di ja eh nöd guet:P aber glich, das wär R6 vergwaltigung und das wotsch ja sicher nöd, oder? :grinning_squinting_face:


    besser anderi schöne verchleidigsspiegel...



    smile :ugly:


    jo wür i au nöd mache i han döt eher ah schöni spiegel denkt
    z.B.:
    [Blockierte Grafik: http://www.mibo-motoparts.de/shop/php/images/F1_spiegel_oval_hinten.jpg
    [Blockierte Grafik: http://www.mibo-motoparts.de/shop/php/images/F1_spiegel_oval_vorne.jpg]


    als bispiel....aber ebe....das het no es wili zit....viellicht mach is so das eifach jede monat öppis neus git wenns au nu chli isch :smiling_face:

  • Waaaa, aber bite kei Carbonlook :hmpf: :face_with_rolling_eyes:. Susch aber glaubs no guet :smiling_face_with_horns:.

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • Echt fetti Spiegeli.....wo häsch diä her?? 8o

    Gaudeamus igitur, iuvenes dum sumus! [Freuen wir uns, solange wir jung sind.]

  • Ui, das isch ja voll de scheiss. Langsam wie bide Tankpads, suche nämli scho lang eis wo nöd Carbonlook isch aber isch no schwirig :hmpf:

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)