Saleti zämä

  • hallo zämä


    iz wo säch da alli vorstellä chumi öbä i Zugswang:-)


    ib bi zwar scho sit äm nä wili dr bi, aber stellä mi iz glich no offiziell vor.


    bi bi 19i wohnä in Bern, bi grad im letztä jahr vo mirä KV Lehr (uhi hoffenläch schaffi diä LAP) schaffä uf dr gemeinde köniz u bi froh wenn ig de dört wieder cha ga:-)


    Töff(li) fahrä du ig eigentläch scho sit 14i zersch töffli, när roller, när 125er suzuki xt u iz ä KTM 660 SMC Supermotard. So näs bike isch immer scho mi troum gsi u dä hani mir dä März erfüllt. isch äs hammer bike u muss no chli lerä umga dr mit aber fägt wiä diä sou.


    Schüsch bini gärn chli äm PC, TV, vorussä, usgang mit kollgä öbis unternä, muss eifach Fun machä:-)


    Ig freuä mi scho uf zerstä träffä im juni und fingäs eis vo dä geilstä töff-forum vo dä schwiz


    Auso saleti zämä u nä ä schönä


    Tom

  • besser spot als gar nie :winking_face:


    es härzlechs willkomme do em fourm. ond vel spass. mer werd sech secher mol live gseh :grinning_squinting_face:

    Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

  • hehe :D:D Salüüü Tom mir händ ja scho bekanntschaft gmacht :winking_face::ugly:


    Demfall wird mer sich im Juni gseh :winking_face: :top:

    Bis bald... im Schwarzwald!! :thumbup:

  • Na de au grad vo mer es Willkomme... ond vel Spass do enne...au mech wersch mol gseh dänk ech...


    Aber mech ond de Peak wersch ned gseh am 18te Juni...mer send de ofem Wäg of Italie :face_with_tongue:

  • saluti tom!


    mer gseht sich am 18.juni, finds cool das chunsch... je meh lüüt desto besser.


    bis dän, schöni fahrt. hoffentli wirds wätter mal wider schön... :face_with_rolling_eyes:

  • sali und willkomme
    vill spass und en hufe unfallfrei kilometer

    es chan sii das sich das losfibriert het :wand:

  • salü tom viel spass wiiterhin im forum und uf de strass mit dim hobel :face_with_tongue:

    suche neuen Schutzengel, meiner ist nervlich am Ende