Beiträge von PandoricRiders

    Nöd so optimal für ide Stadt will:


    1. D GSX-R ned so wendig ish


    2. Ned so schmal ish das überal düre cho würsch


    3. isches en Sport Töff, baut zum schnell fahre.


    Aber es gaht natürli scho, setit keis Problem si! Eifach im Rege ufpasse :winking_face:


    Zum Töff: Füre Afang lenged 600ccm sicher. Ish au billiger (de Töff) und Abgabe wie Stüre und Versicherig.


    Vode GSX-R gits verschideni Version K5/K6 etc. chasch ja mal chli Google und luegsch weli die erscht isch woder gfallt. Finde z.B. K5 gar ned schön :frowning_face:


    Wennd Glück hesch gits ja grad bimne Händler e schwarzi wosi verchaufet.

    Ja ich weiss ned was die gmacht hend dass si 105 laufed, komische Tach odr so :face_with_tongue: Bis jetzt hani no keine gseh wo Original so schnell lauft. Zwar seged alli Kollege immer: ja weish mine ish voll guet, lauft so knapp über 100!. Nacher chund us dases liecht berg ab gange ish amne warme tag mit Rückewind :face_with_tongue:


    Han en 72ccm Zylinder i minere TZR gha und bin nume uf 108km/h cho. Isch glaubs unterschidlich, mengisch sind halt echt so schnell. Wobi glaub mer, wirsch selte s'Verlange ha 105 z'fahre anstatt 83. "Derftisch ja ehh numme uf de Autostrass 100 fahre, süscht isch ja maximal 80 usserorts.


    Was meinsch mit? "Und wenni mit em rs4 ca. 200 km schaff, bini z Friede"?? 200km lang fahre? Das wär denne mega wenig! Ich bin jetzt die letschte 3 Mönet scho 2'000 Kilometer gfhare (und es ish ned vill schön gsi dasmer wirklich go fahre chan).


    Und ja wenns Geld hesch denne klar, chauf de wo dir am beschte gfallt! Egal ob jetzt de eint oder ander paar km(h meh fahrt, uf das würdi ned luege :winking_face:


    Aber denk drah, de Töff ish ned s'einzig wo choschtet. (Zahle sind für Luzern) ->


    -Nothelfer Kurs: ca.50.-


    Theorie Prüefig: 30.-


    Lernfahrausweis: 50.-


    Praktischi Prüefig: 100.- (ev. no Fahrstunde, muesch aber keini neh)


    Verkehrskunde Unterricht: ca. 200-300.-


    Grundkurs: ca.250.- 350.-


    Töff Usrüschtig: Je nachdem was alles aziehsch. Ich han volli Usrüschtig und han eppe 800.- zahlt. Und das isch eigentlich recht billig für Jacke, Hose, Handschuhe, Helm +dunkles Visier (Schueh hani Winterschue woni azieh :grinning_squinting_face: )


    Denne Versicherig: bi mim 320.- im Jahr


    Gesetzliche Abgabe/StrassenSteuer: Sind galubs um die 60.-


    Benzin: Mine brucht eppe 4.5L uf 100km. Also chume ca. 300-350km wit (je nachdem wie du fahrsch hochturig/tüfturig).


    Volltankig: ca. 25.-


    Denne Küehlwasser 1L: 10-30.- Muesch aber ned oft nachefülle. (ned nume destillierts Wasser! Im Winter (unter 0*)gfrührt das süscht, denne hesch grad en Motorschade)


    2-Takt Öl 1L: Chauf immer voll-synthetisches! Schont de Töff, denne lauft er au besser -> 25.- (muesch au ned oft nachefülle).


    So jetzt hani gnueg gschribe :grinning_squinting_face:

    "Brugg hend chönne mache" ish guet :face_with_tongue: Han gar ned frei gha :winking_face:


    Also zersht schnell zude Bekleidig, chasch natürli immer im Ricardo etc. nach Schnäppli sueche (gilt au für de Töff)
    Aber ich bstelle vill vom Polo: http://www.polo-motorrad.ch/ oder http://www.louis.de/. Ish natürli s'Problem dass es passt. Vo dem her würdi scho inen Lade gah.


    Wegem Töff, settisch der halt bewusst si dass d'GSX-R halt ned grad s'optimale ish zum go schaffe, oke de wär wohl en Roller am beschte aber du wetsch ja ide Freizit au go fahre :winking_face:


    Anderi ähnlichi Töff (wetsch du GSX-R 800 oder 750 oder 1000cc? ): Yamaha R6, Honda CBR 600, Triumph Daytona 675, Ducati Panigale 899 (chli tür :grinning_squinting_face: ), Kawasaki ZX6R. Denne die grössere Liga gits natürli: Yamaha R1, CBR 1000, Panigale 1199 und Kaw. ZX10R.


    So da no paar cooli vo denne in schwarz:


    GSX-R:


    http://www.motoscout24.ch/de/d…5&vehid=2363223&vehtyp=60


    http://www.motoscout24.ch/de/d…5&vehid=2343266&vehtyp=60


    http://www.motoscout24.ch/de/d…5&vehid=2300458&vehtyp=60




    Ich luege immer uf Motoscout, oder Motorradhandel.ch. Git natürli au uf Ricardo, Gratis-Inserate etc. Oder gasch bim Händler verbi, dete isch de Vorteil dass meischtens Garantie hesch! PS: bi motorradhandel chasch au Händler uswähle!

    Ja das hab ich mir gedacht, dass es dieses zwei Phasen Zeugs sein könnte :face_with_tongue: Dann ist ja jetzt alles klar, danke :smiling_face:


    Dann darf ich also noch mehr von diesen super interessantent Kursen besuchen, und meine paar Fränkli dafür asugeben :face_with_tongue:

    Ach und Beschleunigungsverglich.


    Die guete Roller hützutage möged eppe glichguet beschleunige. Mengisch ish mal eine schneller, mengisch bisch mitem gschaltete au schneller.


    Aber mitem gschaltete bisch sicher im Vorteil wenn: es berg uf gaht :winking_face: Dete lahni jede Roller zrugg.


    Mitem 6 mal schalte uf 90km/h, das isch ned so schlimm. Gwöhnt mer sich schnell drah. Klar alli wo da e S1000RR hend und im ershte Gang uf 130km/h chömed, findet das schreklich, aber wenn vorher nüt anderes kennsch, isch das egal.


    +Mitemne gschaltete machts meh Spass go toure fahre (einersits au will mer eher d'Chance het mit grössere mit fahre derfe, mir gend au immer mit einem wo e 125er het). Alli Kollege mit de Roller gend selte wirklich go fahre, wills fahre wend. Macht halt ned so Spass wennd wie ufere Bank sitzisch. Wegem Helmfach, klar ich blöd wemmer de Helm die Stadt immer mit neh muess, aber zumindest ich chan demit lebe. Chasch en au undere Sattel chlemme (also de Helmverschluss) aber die Stadt isch scho paar Kollege nocher eifach de Bändel abgschnitte worde, und weg ish de Helm.

    tja, so wie du das schreibst, ist ja klar, was du dir zulegen sollst. da können wir von der 125er+-fraktion natürlich kaum mehr tips geben. aber vielleicht meldet sich noch einer, der ne 50er fährt oder gefahren ist.


    Schon passiert :winking_face:

    Hallo Koolboy!


    Also ich habe noch nicht alles durchgelesen was alles steht aber hier trozdem mal ein paar Infos. Habe auch einen 50ziger (Yam.TZR)


    -Ja wie nun schon einige male gesagt wurde: Die RS4 ist ein 2-Takter


    -Die RS4 bringt leider keine 100km/h auf den Tacho wie Ammu gesagt hat (Bin mehrere gefahren und viele Kollegen haben diese).


    ev. bringt sie 100 hin wenn sie gut eingefahren wurde, an einem warmen Sommertag (warmer Motor) mit Rückenwind :winking_face:


    Die TZR oder die alte RS50 schaffen das auch nicht (Original).


    -Zu den Drehzahlen, der Motor schafft meistens wirklich nur ca.9000 RPM. Was du in den Videos siehst ( 12'000RPM oder so, ist meistens weil die irgendwas getunt haben, also Zylinder, oder z.B. Sportauspuff.


    -Top Speed: So zimli alli 50zger ("Sport") schaffet um die 80-90. De alti TZR lauft meischtens chli schneller (ca. 90km/h), die beide Aprillia ca. 83km/h (hani bi allne Kollege eppe ufem Tacho gseh).


    -Eis muesch der überlegge: wetsch entweder en sportliche 50zger, wo kei Staurum, vil türer, und au meischtens meh Benzin verbrucht.


    Oder lieber: En praktische Roller wo ned so vill choschtet.


    Ich han min TZR bis jetzt ned bereut, ussert dasi e türi Reparatur gha han (Vorbsitzer ish Schuld -.-)


    lg Nelson

    @Spirit


    Darf ich fragen auf welche Kanton das zutrifft? [EDIT: So merkt man wieder mal: wer lesen kann ist klar im Vorteil -> Kanton SZ]


    Denn so viel ich weiss muss man in Luzern für den Töff keine WAB Kurse absolvieren. Auto weiss ich nicht.


    Aber beim Motorrad gibt es nur Nothelfer/VKU/ und Grundkurse (ev. heissen die anderst oder habt ihr die auch noch zusätzlich?)

    Das liebe ich, wenn sogar der General Importeur nicht weiter weiss... Echt toll :face_with_tongue:


    Kannst du vielleicht noch ein paar genauere Angaben machen? Du hast gesagt "meistens im Stadtverkehr".


    Ist es geschwindigkeits-,temperatur- oder ev. feuchtigkeitsabhängig? Oder z.B. nur bei leichtem Bremsen? Betrifft es Hinter und Vorderbrems?


    Ach und: "ununterbrochen blinkt" heisst dass sie leuchtet andauernd? Oder blinkt sie wirklich, also an-aus-an-aus...


    Edit: Ohh und wann hört es auf zu blinken/leuchten? Erst nachdem du die Zündung ausschaltest?

    Ahh... Immer dieser Generalimporteur in Sursee...


    Mein neues Rücklicht ist zwar gut, aber er hat mein altes LED einfach drinne gelassen, jetzt hab ich 2 -.-


    PS: Das alte ist natürlich abgehenkt.


    War das bereits nach dem EInbau so? Denn dann könntest du ihn ja doch bei denen vorbeibringen und beheben lassen?