Beiträge von DonBosco

    chönt au no eine bruche. Susch verzichti halt uf d swissmoto und gange defür sobalds warm isch zum nächschte Yami und Apriliahändler. Wett eineweg v.a. d RSV4 und die neu BigBang R1 probefahre.


    no viellicht luege, was BMW für es Superbike zämegschueschtered het aber das wärs denn scho. :grinning_squinting_face:

    Zitat

    Original von Ralph


    aber wür das bike in züri stoh (swiss moto) würdet ihrs eh aluege hehe :ugly:



    sicher würdi das aluege, mer an chopf lange und mi fräge was das für en tubel isch wo sicher über 100'000 stei für so öppis grusigs usgitt..... denn würdi chli zum apriliastand uf d RSV4 sitze und denn isch d welt wieder in ordnig
    :mad:



    chunt halt immer druf ah, was mer für töff mag und was mer demit vor het. Wer uf der rennstrecki fahrt wird wohl nie gfalle a somene komisch umbaute sportler finde. Eine wo eigentli nume vo Kafi zu kafi fahrt wird genau so wenig mit ere mässig schöne rennschale wo defür super liecht isch chöne afange

    bäääääääähhhhhhhhh


    füüüüürchterlich.


    Aber ich finde halt bi sportler es schlichts klassisches design mit schöne liechtmetallfelge und öhlinsfahrwerch schön und nüd so e chromchilbi-Komposition.....


    für das gits chopper. DIe müend primär superschön und tür usgseh. Sportler müend primär schnäll sii :face_with_rolling_eyes:

    für e älteri r6 lohnt sichs uf ken fall go e neui rennschale z chaufe. Es het tonnewiis scho lackierti und apassti Verchleidige bi ebay oder racing4fun.


    Spart einiges a Geld und ziit wenn die als occasion chaufsch

    Zitat

    Original von jay b
    wo lönder de d'pneu lo montiere?


    chaufe mini reife au jewils bi reifedirekt, wells schnell und relativ günstig isch.


    Montiere isch immer chli schwer gsi, well teilwies wuecherpriise defür verlangt werded wenn mer mit fremdreife atrabed.


    Jetzte chani das ganzi zum glück selber montiere. Lohnt sich aber nur, wenn merwürkli einigi reife im Jahr wechslet

    isch brutal viel, aber sie sind jetzte halt mal die einzige wo im Moment an Big-Bang motor abütet.


    Für alli Hobbyrossi's sicher s chaufargument Nr. 1


    und au susch wird das ding nüd schlecht sii.


    Trotzdem würdi denn grad no paar 1000er druflegge und e 1198er oder e RSV4 chaufe. Denn hesch wenigstens no öppis speziells nebed de ganze technik


    Aber probefahre wotti die neu R1 unbedingt, wells mi halt scho wundernimmt, öb au en otto-normalfahrer merke chan, wie viel sanfter und besser z dosiere de Big-Bang Motor isch

    naja de ewig chrieg weg 2 oder 4 Zylinder....


    im Endeffekt chunts eh nume uf de Hubrum drufah, öb viel leischtig scho bi tüüfe drehzahle hesch.


    Bi de Bandit würdi aber eher die neuere Modell ahluege mit 650ccm. Het ebe genau das bitzli meh power au bi tüfe drehzahle und no so paar anderi neui spielereie wie verstellbari sitzbank und lenker usw.

    ja aber die meischte vo dene extrem SuMo's sind us lärm und abgastechnische Gründ nume mit so um die 6KW zueglah...also voll lächerlich


    Die einzige wod glaubs würli offe fahre derfsch sind LC4 Modell vo KTM aber die ghöred denn wiederum nüd zu de extreme sorte wo du suechsch.


    D Husqvarna 510R isch wenigstens mit 22KW itreit. Das heisst es fallt nüd soooo brutal uf, wenn sie offe isch im verglich zunere Husaberg wo eigentli nur so 10PS derft hah aber in würklichkeit 70 het :face_with_rolling_eyes:


    Trotzdem fahrt kei einzigi SuMo würkli drosslet ume....

    also wenns extrem derf sii chan der die drü empfehle:


    -Aprilia SVX550
    -Husqvarna 510R
    -550er (oder isch es 510er) Husaberg.


    die mt meh hubrum (also 650er oder wie's alli heissed) sind meischtens die weniger kompromisslose.


    also die drü bini scho gfahre und das sind echt super agressivi racingmaschine. Bsunders d husqvarna het mer saumässig viel Spass gmacht. isch glaubs so um die 112kg liecht (also so guet wie nüt) und het fasch 70PS. Gaht emal brutal ab. Wenni Geld und platz hett würdi die sit der Probefahrt i de Garag stah :mad:

    Zitat

    Original von Joschi
    Gsehn ich das richtig, das bi däm "ober mega super Ränner" kei Stahlflexleitigä verbaut sind???
    Nur normali Gummileitig???


    jop das gsehsch du richtig. d japaner finded das irgendwie nüd nötig a ihrne supersportler z verbaue.


    Isch halt die erscht massnahm wo mer so sött mache, wenn mer chli zügiger wett umenandbrötle.


    d bremse sind susch nämli scho ganz guet, aber d underschied sind emal bi minere k5 doch ganz dütlich gsi

    wenn dich der Preis nicht all zu sehr abschreckt würd ich das System von RC-Racing resp. Bursig nehmen. Ist absolut genial. Geht am schnellsten und mit dem geringsten Kraftaufwand um das Motorrad auch alleine aufzubocken. Je nach statur ist das alleine Aufbocken bei anderen Ständersystemen nicht ganz einfach.


    Aber eben der Preis ist happig und um nur im winter aufzubocken sicherlich zu viel. Aber auch 350 wären mir dann deutlich zu hoch.


    Schau doch mal DA nach. Sind nicht schlechte Ständer (halt nicht das superluxusmodell) und um einfach während dem winter aufzubocken ausreichend.

    bin ja eigentli ken fan vom design vo de k7-k8 modell, aber d Barry Sheene-Replica gseht ganz geil us.


    Trotzdem würdi eher e neui k9 chaufe für das geld. Well fahrwerks und bremstechnisch sind doch paar netti Neuigkeite verbaut worde wo's mer meh wärt werded.

    Zitat

    Original von Fitouuu


    Ich auch...doch dazu auch noch jemanden als Sponsor, der die Spritrechnung für diesen 500 PS-Boliden übernimmt! :winking_face:



    ach was..... also wenni scho de charre gschänkt bechämt wär mer d spritrechnig egal. die fallt der gar nümme uf nebed em reife und ersatzteilverschleiss vor desmo :mad:

    wer schenkt mir nen Toyota Tundra?


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    ok geb ja zu das ding ist nicht so speziell.










    Aber ich hab da nen etwas modifizierten Tundra im Auge. (natürlich muss die Fracht auch noch dazugehören)


    [Blockierte Grafik: http://www.zercustoms.com/news…oyota-Tundra-Ducati-2.jpg
    Toyota Tundra modified mit nettem "Zubehör"
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