Beiträge von DonBosco

    weiss nume dass es im dütsche e ABE hend.


    aber isch einweg en blödsinn das....


    bi moderne sportler sind d bremse so agressiv und bruched extrem wenig chraft, dass mer mit eim oder zwei finger uschunt.


    wenn das eine bim vorfüehre bemänglet söll er mer zeige, wie er e vollbremsi macht mit allne 4 finger und voll zuepacke (de kaputt töff mues er aber selber zahle) git nämli 100pro en überschlag

    JOP, da powercommander das abgasverhalten verändert. Also eintragen ist schon möglich, aber nur mit leistungsmessung, lärm und abgastests (kostenpunkt schnell mal 3000-5000CHF) das ists dann wohl nicht wert.


    Aber dass nur die mit Powercommander was taugen ist schlichtweg blödsinn....geh mal auf der rennstrecke schauen, was die leute da so fahren.


    Tellert, Bazzaz, YEC, usw. natürlich auch powercommander, aber bei weitem NICHT nur


    einfach mal googeln. Ob die was taugen oder nicht hängt primär davon ab, wie gut sie eingestellt sind.


    Frag oder such sonst mal im http://www.racing4fun.de forum. Da ist einiges an wissen über schaltautomaten vorhanden

    frag mal bei arrigoni-sport nach. so viel ich weiss hatten die mal gixxen mit quickshifter ausgerüstet und auch vorgeführt.


    aber musst aufpassen, welches system du nimmst. Diejenigen von Dynojet funktionieren ja nur in Verbindung mit einem Powercommander und der ist sicher illegal, Somit also der Quickshifter auch. Alleine vielleicht nicht, aber dann nützt er auch nix. Gibt aber systeme, die ohne Powercommander funkionieren (z.B. von tellert)

    also transporter geht ohne probleme. Kriegst auch 3 dukes in nen ford transit oder sprinter rein. is ja kein fettes mopped. einfach am besten nen hochdach nehmen (bequemer zum einladen da du stehen kannst)


    bin so auch jeweils auf der rennstrecke.


    Für Anhänger brauchst du Kat. BE und musst die ganze strecke mit 80 bzw. 100 (wenn hänger genehmigung hat) fahren. dauert also.


    mit dem tansporter kannste gut 150 fahren, wenn alles gut verzurrt ist. Kostet auch nicht alle Welt, wenn du privat Autogaragen oder kleinunternehmen anfragst. Die grossen wie Hertz oder Europcar sind saumässig teuer im vergleich dazu

    vorallem pVM felge sind würkli extrem gueti qualität und du wirsch au vom fahre her e verbesserig merke, wells liechter sind und d masse meh zentriert

    chauf der e PVM 10speichefelge in gold. Amne schwarze töff 1000mal schöner als chrom, choschtet d helfti und sind ersch no dütlich liechter als d strandardfelge, dass au handlingtechnisch en vorteil hesch.


    Oder halt grad echti carbon oder magnesiumfelge (aber ufpasse, wells nüd ewig hebed)


    PVM, OZ, Marchesini oder Dymag sind da so adresse defür

    Ich han e Rennschale vo TTSL (siehe avatar)
    Passed super und mached en stabile, solide Idruck. Sind aber au nüd gaaaanz billig, aber trotzdem Priiswert


    (ok ich han mini für grad mal 170euro becho, aber das isch en sonderfall/glücksfall gsi)


    würd der ebay, ricardo oder http://www.racing4fun.de empfehle. Vo de R6 findsch eigentli tonnenweise Rennmaterial dank em R6 Cup

    das zwüscheror vo leovince oder micron choschtet glaubs so um die 400stei


    isch klar nüd legal, aber han bis jetzte no vo niemertem ghört, dass es problem gäh het. Wichtig isch eifach, dass de endtopf denn e E-nummere und es schwiizer biiblatt het. würd jetzte mal behaupte, dass keine vo de bulle die zwüscherohr kennt und weiss, öb das jetzte zum uspuff ghör oder nöd. Und wenn doch fahrt er sicher selber e gixxer mit somene teil und denn wird er scho s aug zuedrücke.


    Klick Micron Y-Rohr

    chauf der vo akrapovic, micron oder leovince es Y-Rohr. das isch eifach es rohr, wo de schwarz chaschte ersetzt und denn chasch eigentli jedi ander alag drannehänke. hesch halt denn ken kat meh und isch dütlich luuter, doch das wetsch ja.

    wenn mer berücksichtigt, dass de tank doch dütlich chliner isch als mer vermuete würd und d duci halt guet suuft, denn bliibt mer mit ere 1098 eigentli nüd ligge.


    Bin öfters mal mit lüüt unterwegs wo e 1098 fahred und die sind bis jetzte nume liggebliebe, wells eifach ke sprit meh gha hend, aber nüd weg technischem zügs.


    bis ducati ihre technischi unzueverlässigi ruef verlüred wirds halt no recht lang gah. suzuki het au sehr lang als super unzueverlässig und scheisse verarbeitet gulte....

    @fitouuuu


    bi dene leischtige und ersch recht bimene V2 sind 10PS meh doch ganz aständig und nüd fasch nüt.


    bimene 100PS töffli no 10 drufzpacke isch klar eifach, aber bimene hochzüchtete sportler nomal 10 z finde isch nüd ganz eifach. Das ganze merkt mer au da dranne, dass d Superbike Duc's nümm sehr viel meh leischtig hend als d 1098R.


    am otto normalverbrucher wird natürli au e 1198 in normaler usfüehrig völlig lange. aber für en technikfreak und liebhaber isch e 1098R immer no interessanter, au wenn sie meh choschtet. Entweder mer hets oder halt ebe nöd


    mir gfalled emal d "retrofelge" vo de 1198S sehr guet. Würdi mer doch glatt so id garag stelle

    ja logisch. s WD40 sötti mer natürlich vorallem für Seilzüg bruche. Well dete mues es ja inechrüche.


    Für alles anderi bruchi so es motorex universal-fett. Isch guet für radlager, schaltig, fuessraschte usw.


    für'd chette chunt e fetti portion profidrylube im winter druffe. zwar nüd de beschti roschtschutz, aber wett nüd extra es fett druftue für de winter und denn im früehlig alles wieder blankwäsche zum wieder profidrylube z fahre